Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.
Ei ole mõõtnud enne ja pärast. Xadot kasutan kuna ES pakub seda, seal oli lihtne vahetada ja 5W50 on turboautole aastaringseks kasutamiseks optimaalne. Mingitesse imevahedesse võrreldes teiste kuulsa(ma)te 5W50 õlidega ma ei usu.
Taavi kirjutas:Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.
arvan, et max vääne tuleb inglastel sellest et neil hetkeks laksab turbo suuremat rõhku, kuid hoida seda ei suuda... sest vastasel juhul oleks ka võimsus suurem. Midagi sellist nagu Zhenjal
Pealegi uurisime logfile ja siiski boost on 11.5psi. Täitsa huvitav kumb valetab kas MAP või boosti kell, vahe 1-1.5psi
Oot sul on "disco potato" vahel? See no arenguruumi vist peaks olema seal, kuna see konkreetne turbo peaks suutma puhuda 340-350 hj. Kunagi plaanisin neid samu oma GT3000 aretada. Aga rahalistel kaalutlustel jäi asi katki. Mis aga laki dynosse puutub siis tegelikkuses on sul autol rohkem hj-de. Kui sind paber niiväga huvitab siis tasub kuskil soomes ära käija, samas jõugraafikuid asju saab nagu võrrelda ilusti. (eeldusel et ennm sama dyno peal käidud. Mina tegin sellise testi samal päeval 2 erinevat dynot. Neist esimene, soomes Hr. Harineni juures (Hestec-i vaimne isa) väidetavalt on tema dyno üks soome täpsemaid üldse, Sealne tulemus oli 402 hj ja 550nm väänet. Samal õhtul lakis mõõtes sama temperatuuri ja isegi sama bensuga tulmus oli 365 hj ja 440 nm väänet. Nii et vahe on ikka päris suur.
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Hetkel on mul pudelikaelaks stock 370cc pihustid, MAF ja aju. Pärast nende osade vahetamist võimsamate vastu peakski see 340-350hj loodetavasti tulema. Kui sinu Laki numbreid Soome omadega võrrelda, siis umbes samasugused numbrid võiksidki mul Soomes tulla, nagu UK SX klubi tüübid minuga sarnaste modidega saavad. Wishful thinking
sai täna teist postimaja juures paremat pööret tehes lähemalt tagantpoolt uurida. Väga stiilne ja lahe masin Edu sul temaga, et turbo ikka korralikult puhuks
Taavi kirjutas:Tänan! Sul oli ksenoontuledega Volvo vist?
Just see sama ning tuledes siis Simoni Racing Light Reflex 3000K H4 pirnid. Nad suht hea ülemise piiriga, Ülevaatusel olid küll tegelased päris sillas neist. Ütlesid et parimad mida oma olemuselt näinud.
Sai siis soetatud KYB AGX reguleeritavad amordid ja ette Ferodo DS Performance klotsid, tagumisteks klotsideks tuleb Ferodo Premier. Varsti ka vedrud ja hunnik Whiteline poly pukse. Praegu ei olegi otsustanud, kas Tein S-Tech või Whiteline(ees ja taga -30mm) vedrud. Tein'i eelis on, et ees on -38mm ja taga -29mm. Seega rattakoopad jäävad võrdse kõrgusega rattast, autol kenam välimus. S14 tuleb tehasest nii, et ees on koopas vahe suurem kui taga ja autol kergelt "nokk püsti" välimus. Oskab keegi erinevaid vedrusid kommenteerida?