2. leht 2-st

Postitatud: 03.02.2009 14:48
Postitas RICE BURNER
Nn street klassis on eelised autol, mille mootor asub kas keskel või taga. Seda tõestas MR2 päris veenvalt oma wheeliede ja vingete 60ft aegadega.
Seetõttu nihutame meiegi oma autol raskuskeset kõvasti tahapoole. Hetkel lihtsalt ei tea, kas saame oma kubatuuri korrutada 2,3-ga või saame 1,7-ga hakkama, mis oleks muidugi parem.

Postitatud: 25.02.2009 12:12
Postitas Astrona
2.4.2 Kütusepaak peab olema sõitjaruumist eraldatud tihendatud tulekindla vaheseinaga viisil, et sõitjateruumi kütuse sattumine oleks välistatud.
2.4.3 Kogu toitesüsteem (kütsuepaak, -torud, -pump jne.) peavad asuma väljaspool sõitjaruumi ja seespool kere gabariite.
Saan ma õigesti aru, et on OK, kui tankimise toru ja kork on pagassi all, ja tankimine käib pagassi põhjast läbi "tulekindla ja tihendatud" luugikese? Aitäh!

Postitatud: 25.02.2009 20:27
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:
2.4.2 Kütusepaak peab olema sõitjaruumist eraldatud tihendatud tulekindla vaheseinaga viisil, et sõitjateruumi kütuse sattumine oleks välistatud.
2.4.3 Kogu toitesüsteem (kütsuepaak, -torud, -pump jne.) peavad asuma väljaspool sõitjaruumi ja seespool kere gabariite.
Saan ma õigesti aru, et on OK, kui tankimise toru ja kork on pagassi all, ja tankimine käib pagassi põhjast läbi "tulekindla ja tihendatud" luugikese? Aitäh!
Ma usun küll....luugiga suletud tankimisava on ju igati turvaline. Paagi kõrguse tõttu on ka kütuse salongi sattumise võimalus välistatud.