2. leht 2-st

Postitatud: 02.02.2009 20:34
Postitas HP
mulk kirjutas:Kuidas siis peenikese runneriga kollektor tundub toimivat?
Toimib kenasti. Spoolib juba 2000rpm alates. Linnas sõites 50km/h 4käik sees vajutades tekib juba väike rõhk ja see teeb liiklemise mugavaks. Paar korda olen ka pea piirajani lasknud ja mingit tunnet et lõpust piiraks ei ole. Rõhku siis hetkel Tiali 0.5bar vedruga 0.7bar ja lõppus 5.5krpm pealt spaigib 1.1-1.2barini. Tuleb veidi wastegate liite kohta vist portida paremaks. Sama turboga oli ka ühe teise audi peal naljakas spaikimis probleem mida hiljem suurema turboga pole täheldanud.

Postitatud: 02.02.2009 20:47
Postitas mulk
Sellise turboga peaks asi spaikima vähemalt 3k rpmi varem ;)
Tee sinna wg´le mingi controller, sellise spuulapiga mina küll rahule ei jääks :-D

Postitatud: 02.02.2009 20:49
Postitas HP
Täna sai siis käidud ülevaatusel ja see edukalt läbitud. Märkus tehti ainult kapotti spintidele mis pidavat jalakäiatele ohtlikud olema ja tuleb ümber teha.
Sain ka selle loomavaguni kaalu teada 1650kg koos 20l bensiiniga.
Autos pole isegi mingit helitehnikat rääkimatta milestki muust ülearusest. Eemaldatud on kliimasüsteem kõige saba ja sarvedega.Passis on auto tühimass 1584kg :-D

Postitatud: 02.02.2009 20:53
Postitas HP
mulk kirjutas:Sellise turboga peaks asi spaikima vähemalt 3k rpmi varem ;)
Tee sinna wg´le mingi controller, sellise spuulapiga mina küll rahule ei jääks :-D
Ei tea ta spaigib kuidagi naljakalt vaatame mis saab kui rõhku juurde keerame :-D
Mina olen spoolupiga rahul ja arvan et läheb parmaks kui jäigem wastegate vedru panna. Segu suht lahja praegu samuti peab suuremad pihustid sebima kui 3b originaalid :lol:

Postitatud: 02.02.2009 22:34
Postitas hnz
Coolerit pole ikka vahetanud suurema vastu?

Postitatud: 02.02.2009 23:06
Postitas HP
hnz kirjutas:Coolerit pole ikka vahetanud suurema vastu?
Cooler on kärje mõõtudega 450x220x75 lõigatud suuremast hiina coolerist.

Postitatud: 02.02.2009 23:11
Postitas Mihkel
Räägi parem millal teise käiguga spoolima hakkab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?

Postitatud: 02.02.2009 23:21
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Räägi parem millal teise käiguga spoolima hakkab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?
Teise käiguga vaakumist on väljas 1500rpm ja 0.5 bar on mingi 2200-2400rpm umbes.
Pole eriti aega vahtida seda survekella peab roolima kah :-D

Postitatud: 02.02.2009 23:23
Postitas Mihkel
Siis on küll ju superhea. Ega sa kuumaosa A/R-i ja tiiviku mõõte ei oska öelda?

Postitatud: 02.02.2009 23:31
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Siis on küll ju superhea. Ega sa kuumaosa A/R-i ja tiiviku mõõte ei oska öelda?
A/R on 0.63 tiiviku väikseim mõõt oli vist 58mm või midagi selle lähedal

Postitatud: 09.02.2009 23:48
Postitas Mardo
Pilt
Pilt
Pilt

;)

2k rpm'st alates hakkab rõhk kenasti ülesse minema, tõesti hea linnavahel :evil:
natuke nüüd sis rõhku ka juude?

Postitatud: 16.02.2009 23:33
Postitas HP
Täna sai siis TKTK dynos käidud millele eelnevalt lisasin 380cc pihustid ja ühe wastegate vedru mis tõstis laaderõhu 1.7barrini. Segu on natuke lahja aga muidu pole viga ise olen rahul 8)
4.käiguga

Pilt

Ja 3.käiguga

Pilt[/img]

Postitatud: 16.02.2009 23:39
Postitas ejay
palju janno tõmbas?

Postitatud: 16.02.2009 23:48
Postitas HP
ejay kirjutas:palju janno tõmbas?
Kui õieti mäletan siis tuli mootorist 400nm ja 170kw. Graafik langes kiirelt ära kuna oli rõhu lekke. Muidu on pill ju täitsa stokk. Isegi kattid veel all ja riginaal õhu filter. Aga selle auto teema tuleb kunagi hiljem.


Minu autost veel nii palju et mootorist on siis arvestades 22% veokadu umbes 400hp ja 500nm millega olen ise rahul.

Postitatud: 07.03.2009 23:46
Postitas HP
Pilt
hakkab juba looma(vagun):D