Toimib kenasti. Spoolib juba 2000rpm alates. Linnas sõites 50km/h 4käik sees vajutades tekib juba väike rõhk ja see teeb liiklemise mugavaks. Paar korda olen ka pea piirajani lasknud ja mingit tunnet et lõpust piiraks ei ole. Rõhku siis hetkel Tiali 0.5bar vedruga 0.7bar ja lõppus 5.5krpm pealt spaigib 1.1-1.2barini. Tuleb veidi wastegate liite kohta vist portida paremaks. Sama turboga oli ka ühe teise audi peal naljakas spaikimis probleem mida hiljem suurema turboga pole täheldanud.mulk kirjutas:Kuidas siis peenikese runneriga kollektor tundub toimivat?
Audi 200 20v TQA "Loomavagun" -Henri
BEST ET11.051@207km/h
Täna sai siis käidud ülevaatusel ja see edukalt läbitud. Märkus tehti ainult kapotti spintidele mis pidavat jalakäiatele ohtlikud olema ja tuleb ümber teha.
Sain ka selle loomavaguni kaalu teada 1650kg koos 20l bensiiniga.
Autos pole isegi mingit helitehnikat rääkimatta milestki muust ülearusest. Eemaldatud on kliimasüsteem kõige saba ja sarvedega.Passis on auto tühimass 1584kg
Sain ka selle loomavaguni kaalu teada 1650kg koos 20l bensiiniga.
Autos pole isegi mingit helitehnikat rääkimatta milestki muust ülearusest. Eemaldatud on kliimasüsteem kõige saba ja sarvedega.Passis on auto tühimass 1584kg

BEST ET11.051@207km/h
Ei tea ta spaigib kuidagi naljakalt vaatame mis saab kui rõhku juurde keeramemulk kirjutas:Sellise turboga peaks asi spaikima vähemalt 3k rpmi varem![]()
Tee sinna wg´le mingi controller, sellise spuulapiga mina küll rahule ei jääks

Mina olen spoolupiga rahul ja arvan et läheb parmaks kui jäigem wastegate vedru panna. Segu suht lahja praegu samuti peab suuremad pihustid sebima kui 3b originaalid

BEST ET11.051@207km/h
Räägi parem millal teise käiguga spoolima hakkab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siis on küll ju superhea. Ega sa kuumaosa A/R-i ja tiiviku mõõte ei oska öelda?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui õieti mäletan siis tuli mootorist 400nm ja 170kw. Graafik langes kiirelt ära kuna oli rõhu lekke. Muidu on pill ju täitsa stokk. Isegi kattid veel all ja riginaal õhu filter. Aga selle auto teema tuleb kunagi hiljem.ejay kirjutas:palju janno tõmbas?
Minu autost veel nii palju et mootorist on siis arvestades 22% veokadu umbes 400hp ja 500nm millega olen ise rahul.
BEST ET11.051@207km/h