Audi 200 20v TQA "Loomavagun" -Henri

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

mulk kirjutas:Kuidas siis peenikese runneriga kollektor tundub toimivat?
Toimib kenasti. Spoolib juba 2000rpm alates. Linnas sõites 50km/h 4käik sees vajutades tekib juba väike rõhk ja see teeb liiklemise mugavaks. Paar korda olen ka pea piirajani lasknud ja mingit tunnet et lõpust piiraks ei ole. Rõhku siis hetkel Tiali 0.5bar vedruga 0.7bar ja lõppus 5.5krpm pealt spaigib 1.1-1.2barini. Tuleb veidi wastegate liite kohta vist portida paremaks. Sama turboga oli ka ühe teise audi peal naljakas spaikimis probleem mida hiljem suurema turboga pole täheldanud.
BEST ET11.051@207km/h
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Sellise turboga peaks asi spaikima vähemalt 3k rpmi varem ;)
Tee sinna wg´le mingi controller, sellise spuulapiga mina küll rahule ei jääks :-D
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Täna sai siis käidud ülevaatusel ja see edukalt läbitud. Märkus tehti ainult kapotti spintidele mis pidavat jalakäiatele ohtlikud olema ja tuleb ümber teha.
Sain ka selle loomavaguni kaalu teada 1650kg koos 20l bensiiniga.
Autos pole isegi mingit helitehnikat rääkimatta milestki muust ülearusest. Eemaldatud on kliimasüsteem kõige saba ja sarvedega.Passis on auto tühimass 1584kg :-D
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

mulk kirjutas:Sellise turboga peaks asi spaikima vähemalt 3k rpmi varem ;)
Tee sinna wg´le mingi controller, sellise spuulapiga mina küll rahule ei jääks :-D
Ei tea ta spaigib kuidagi naljakalt vaatame mis saab kui rõhku juurde keerame :-D
Mina olen spoolupiga rahul ja arvan et läheb parmaks kui jäigem wastegate vedru panna. Segu suht lahja praegu samuti peab suuremad pihustid sebima kui 3b originaalid :lol:
BEST ET11.051@207km/h
hnz
Postitusi: 28
Liitunud: 11.04.2006 0:02

Postitus Postitas hnz »

Coolerit pole ikka vahetanud suurema vastu?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

hnz kirjutas:Coolerit pole ikka vahetanud suurema vastu?
Cooler on kärje mõõtudega 450x220x75 lõigatud suuremast hiina coolerist.
BEST ET11.051@207km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Räägi parem millal teise käiguga spoolima hakkab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas:Räägi parem millal teise käiguga spoolima hakkab?
Millal vaakumist välja tuleb ja millal 0.5bar saavutab?
Teise käiguga vaakumist on väljas 1500rpm ja 0.5 bar on mingi 2200-2400rpm umbes.
Pole eriti aega vahtida seda survekella peab roolima kah :-D
BEST ET11.051@207km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Siis on küll ju superhea. Ega sa kuumaosa A/R-i ja tiiviku mõõte ei oska öelda?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas:Siis on küll ju superhea. Ega sa kuumaosa A/R-i ja tiiviku mõõte ei oska öelda?
A/R on 0.63 tiiviku väikseim mõõt oli vist 58mm või midagi selle lähedal
BEST ET11.051@207km/h
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Pilt
Pilt
Pilt

;)

2k rpm'st alates hakkab rõhk kenasti ülesse minema, tõesti hea linnavahel :evil:
natuke nüüd sis rõhku ka juude?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Täna sai siis TKTK dynos käidud millele eelnevalt lisasin 380cc pihustid ja ühe wastegate vedru mis tõstis laaderõhu 1.7barrini. Segu on natuke lahja aga muidu pole viga ise olen rahul 8)
4.käiguga

Pilt

Ja 3.käiguga

Pilt[/img]
BEST ET11.051@207km/h
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

palju janno tõmbas?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

ejay kirjutas:palju janno tõmbas?
Kui õieti mäletan siis tuli mootorist 400nm ja 170kw. Graafik langes kiirelt ära kuna oli rõhu lekke. Muidu on pill ju täitsa stokk. Isegi kattid veel all ja riginaal õhu filter. Aga selle auto teema tuleb kunagi hiljem.


Minu autost veel nii palju et mootorist on siis arvestades 22% veokadu umbes 400hp ja 500nm millega olen ise rahul.
BEST ET11.051@207km/h
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Pilt
hakkab juba looma(vagun):D
BEST ET11.051@207km/h
Vasta