2. leht 2-st

Postitatud: 17.01.2009 12:17
Postitas Astrona
RFL kirjutas:kusjuures see teema tõstmine ei meeldi mulle eriti. tõin selle näite just Dynomaxi täpsuse aruteluks, mitte turbo suutlikuse.
Paraku turboklubi autode dünomisel ei saa jätta rääkimata turbodest. Ja turbodest rääkides tuleks rääkida ka dünodest.
Mis ma oskan soovitada, postita mõlemasse teemasse :)
Sorri ja tõsi ta on, et päris turbode effektiivsuse teemadel filosofeerima poleks ma pidanud hakkama :oops:

Mulle sobiks, kui admin nopib terad sõkaldest ja kogub need sticky teemade 1. posti. 8)

Postitatud: 17.01.2009 13:19
Postitas Siim
RFL kirjutas:need ei saa ikka olla reaalsed numbrid
Samad sõnad ka mult.
332.9 rwhp 1bariga

suurima saadaval oleva GT2871R-ga

Postitatud: 17.01.2009 13:23
Postitas Ragnar
Olgu poisid. Mis te siis pakute kui palju Dynomaxi stend valetavat rohkem ? Ootaks adekvaatseid ja objektiivseid arvamusi.

Postitatud: 17.01.2009 13:45
Postitas RFL
minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega. esimene kord käies oli tulemus 300hp@1bar GT2560R. kusjuures originaal õhumõõtja loebki kuni 300hp. kui nüüd see läbi korrutada 1,15ga, siis 345hp ei saa sealt kuidagi tulla ju.
teine kord saime tänu emanage map andurile 310ho@1,1bar ja selle seadistusega sõitsin ET Street slikkidega 13,44. autoks S13. x1,15=365hp peaks suht kindlalt lennutama 12-sse, sest 60ft oli suht viisakas 1,94.
samas Levo rääkis, et tema mõõtis seal peale kompressori paigaldust ja võimsus oli peale läbikorrutamist täpselt sama, mis tootja oli prognoosinud.
tihtipeale käivad Dynomaxis seadistamas ühe eesti parima tuuningufirma töötajad ja nemad ka noogutavad viisakalt, kui Maksim numbrid läbi korrutab, kuid tegelikult seda arvesse ei võta ja peavad tulemust ikkagi mootorivõimsuseks.

Postitatud: 17.01.2009 13:56
Postitas Siim
RFL kirjutas:minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega.
Taneliga päris mitu korda sellel teemal rääkinud ja ka minu arvamus kattub tema omaga.

370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.

Postitatud: 17.01.2009 14:06
Postitas Ragnar
Samas võib ka olla. Samuti sõitsin ka mina 384cc pihustitega ja needki oleks pidanud otsas olema 340hj juures. Samas kui reaalne oleks sõita 12.7s 298hj'ga? 60ft siis oli mingi 1.9s.

Postitatud: 17.01.2009 14:22
Postitas Mihkel
Tegureid ju veel, näiteks mis rõhul see 384cc oli ja mis rõhk sinu kütusesüsteemis parasjagu oli, milline BSFC sinu mootoril on näiteks.
Mõned mootorid kasutavad sama võimsuse saavutamiseks rohkem kütust, mõned vähem.

Postitatud: 17.01.2009 15:10
Postitas TõnuriCCE
Siim kirjutas:
RFL kirjutas:minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega.
Taneliga päris mitu korda sellel teemal rääkinud ja ka minu arvamus kattub tema omaga.

370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
need hobuste arvestamised käivad ka 80% duty juures ju. Teoreetiliselt peaks rohkem saama...kui viimase piirini kasutada ja ehk rõhkugi tõsta.
Ragnar kirjutas:Samas võib ka olla. Samuti sõitsin ka mina 384cc pihustitega ja needki oleks pidanud otsas olema 340hj juures. Samas kui reaalne oleks sõita 12.7s 298hj'ga? 60ft siis oli mingi 1.9s.
palju auto kaal oli siis?

Postitatud: 17.01.2009 16:03
Postitas Mihkel
Duty võib olla ka vabalt 100% juures võetud, enne ise üle arvutamist seda teada ei saa.
Lisaks on ju veel teguriks ka mootori pöörded ;)

Postitatud: 17.01.2009 18:51
Postitas zoom1
TõnuriCCE kirjutas:
Siim kirjutas:
RFL kirjutas:minul kattuvad rwhp numbrid mootorivõimsusega.
Taneliga päris mitu korda sellel teemal rääkinud ja ka minu arvamus kattub tema omaga.

370cc pihustite piir on 280hp ning selle ma sain ka kätte esimest korda Dynomaxis. 1.15 korrutades teeks see 322hp - pole eriti reaalne.
need hobuste arvestamised käivad ka 80% duty juures ju. Teoreetiliselt peaks rohkem saama...kui viimase piirini kasutada ja ehk rõhkugi tõsta.
Ragnar kirjutas:Samas võib ka olla. Samuti sõitsin ka mina 384cc pihustitega ja needki oleks pidanud otsas olema 340hj juures. Samas kui reaalne oleks sõita 12.7s 298hj'ga? 60ft siis oli mingi 1.9s.
palju auto kaal oli siis?
Vastan taneli eest.
Sisu oli välja võetud, samas see ei kaalu S13nel mitte midagi, seega 1200kg tühimass ja juht

Postitatud: 17.01.2009 20:26
Postitas TõnuriCCE
küsimus oli tegelikult ragnarile ;)

Postitatud: 18.01.2009 3:25
Postitas Kuuno
oh shuut ma ei saa magada...polegi äkki 314whp :O :P

logidest endal vaatasin et 780ccpihustid olid 1,2bari rõhu juures mingi 55% avatud
tühikäigul oli rõhk VIST 2,5bar hk siis 3,7bar juures 55%?

ennast pigem huvitab see, et kui järgmine kord lähen, siis peavad numbrid suuremad olema kui viimasel korral...ning saugat sõites ei tohi mootor laiali minna :)
ja endal on hea tunne ringi sõites on seal siis 314whp v 314DMhp

:)

Postitatud: 18.01.2009 13:32
Postitas RFL
Kuuno kirjutas: ennast pigem huvitab see, et kui järgmine kord lähen, siis peavad numbrid suuremad olema kui viimasel korral
täpselt minugi arusaam dünoskäimisest

Postitatud: 18.01.2009 16:44
Postitas Mihkel
Kuuno, kütuserõhk pihustite jaoks jääb olenemata boostist ikkagi samaks mis baasrõhk.
Pihustite tootlikus boosti all ei suurene.

Postitatud: 18.01.2009 17:15
Postitas Ragnar
TõnuriCCE kirjutas:küsimus oli tegelikult ragnarile ;)
Kaalu peal ei ole käinud, aga ma arvan ca 1380kg minu ja kütusega siis.