2. leht 9-st

Postitatud: 12.01.2009 14:34
Postitas Mardo
tõesti kolvi mõõt on ~84mm mõlemal mootoril.
M50B28'ks kutsutakse M50B25 mootorit millel M52B28 mootori vänt!
Sellist mootorit pole tõesti BMW ise tootnud, isehakkajate vaimusünnitus
Veljed on OZ Futurad, kapslid on keegi kõvataja ümber vahetanud
Hamann logo kandvate kapslite vastu või õigemini logo kapsli enda
küljes on ära vahetatud. Ei tea kas lootis petta kedagi et tal Hamann
PG veljed 17" :lol: (orig Hamann PG velg on 18")
Tänud sulle HP et viitasid mu öisele näpukale :-D

Postitatud: 12.01.2009 15:39
Postitas Raimo
Mina olen see isehakkaja, kes selle mootori kokku pani :lol:

M52 puhul on tolerants väiksem kui M50 puhul. M52 kolvimõõt on 83,99 ja M50 puhul 83,98. Vähemalt nendel isenditel mis minu käes on.

Miks sa 130mm kepsu panna tahad? Et surveastet alla saada?

Postitatud: 12.01.2009 16:29
Postitas Mardo
raimo, sinu mootor on puutumata ;)
kõrvale ehitan turboka alumist otsa ja
edasi sis jupid ümber visata....

mina sain kolvid mis on 83,955mm
müüs nad mulle sis EBK'st kasutaja sauh
see kasutaja üldiselt müüb parajat sitta
(2 kepsu polti puudu, Brembodel olid klotsi pulgad puudu, jne)

EDIT:
nüüd veel selline küsimus, kust saaks omale korraliku kaalu et
kolb-keps ja muud täpsust nõudvad asjad kaalu saaks ajada? :shock:

Postitatud: 12.01.2009 21:15
Postitas uzzac
Mardo kirjutas:raimo, sinu mootor on puutumata ;)
kõrvale ehitan turboka alumist otsa ja
edasi sis jupid ümber visata....

mina sain kolvid mis on 83,955mm
müüs nad mulle sis EBK'st kasutaja sauh
see kasutaja üldiselt müüb parajat sitta
(2 kepsu polti puudu, Brembodel olid klotsi pulgad puudu, jne)

EDIT:
nüüd veel selline küsimus, kust saaks omale korraliku kaalu et
kolb-keps ja muud täpsust nõudvad asjad kaalu saaks ajada? :shock:
selveri või rimi kaaludega:D

Postitatud: 12.01.2009 21:50
Postitas Renn
pöördu autoteenindusse, kus tegeletakse kliima seadmetega ...väga täpsed kaalud:)

Postitatud: 12.01.2009 22:21
Postitas mulk
Mardo kirjutas:raimo, sinu mootor on puutumata ;)
kõrvale ehitan turboka alumist otsa ja
edasi sis jupid ümber visata....

mina sain kolvid mis on 83,955mm
müüs nad mulle sis EBK'st kasutaja sauh
see kasutaja üldiselt müüb parajat sitta
(2 kepsu polti puudu, Brembodel olid klotsi pulgad puudu, jne)

EDIT:
nüüd veel selline küsimus, kust saaks omale korraliku kaalu et
kolb-keps ja muud täpsust nõudvad asjad kaalu saaks ajada? :shock:

Just täna ostsin omale sellise:
http://kaalud.ee/index.php?GID=132

edit: Tavalise selveri kaalu võid ära unustada.
Liikuvad osad peavad olema 0.5g täpsusega samas kaalus.

Postitatud: 12.01.2009 22:50
Postitas Mardo
selge, homme käin linnapeal ringi ja uurin poodidest ka.
suured tänud vastanuile!

Postitatud: 12.01.2009 23:14
Postitas Mihkel
Kepsu ja raamipoldid ostetakse sellisele projektile ikka uued.
Kasvõi originaalid. M20 raami ja kepsupoldi komplekt oli UM-is ~800.-
Raami poldid üksi vist ~200.- eek.

Postitatud: 13.01.2009 0:16
Postitas Mardo
PPF müüb ARP raami polte 1800sek
arvatavasti lähengi seda vastupanu teed et uued kõik.

Postitatud: 13.01.2009 11:38
Postitas Mihkel
Kepsu poldid on IMO olulisemad kui raami omad. Vaata nüüd kepsu ja raami omad kokku ning saadki juba päris hea mitu tuhat sek-i, siis korruta kursiga läbi ja saad juba päris mitu-mitu tuhat eeki :-D

Postitatud: 13.01.2009 12:59
Postitas Mardo
mis seal parata, sitasti asja kokku laduma ei hakka ja nii ongi, ei juhtu ka
midagi kui selle alumise otsa järgmiseks suveks alles kokku saan ;)
järgmiseks suveks tuleks sis juba wiseco + eagle ja niimõnigi muudatus
veel lisaks.

Elame-näeme!

Postitatud: 13.01.2009 13:36
Postitas Mihkel
Ma soovitaks sulle, et ära põe nende stock poltide tugevuse pärast, kasuta lihtsalt uusi stock polte mitte vanu.
Mõtle teistele poltidele siis, kui sul juba ka muud detailid sees kallid on, mille kaotsimineku vältimiseks tasub teha nii suur investeering.

Postitatud: 13.01.2009 23:55
Postitas Mardo
kepsu poldid - 783.-
raami poldid - 231.-

asjad juba järgi uuritud aga kohe neid tellima ei hakka.
Põhjuseks pikem nimekiri mis tuleb UM'i edastada koos
suurema hulga eesti kroonidega :|

Mihkel, äkki oskad öelda kas on mõtet panna kolvi sõrmele orig. "splindid" ?
Mida tähendavad:
Bearing shell yellow, green, white
bmwfans lehel märgitud sellised asjad, kõik on ühes mõõdus.
Link:
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... 1_2077/#28

Postitatud: 14.01.2009 0:11
Postitas Mihkel
Peaks olema vist sama teema, mis Nissanitel on grade vastavalt mingile tähistusele ploki peal.

Kui sa mõtled kolvisõrme stoppereid, siis mida nende vahetamine annab?
Arvad, et kolvisõrm tahab mingi ulmejõuga välja sõita?
Antud asjad ei tohiks nagu kulumaterjal olla, vähemalt mina pole põhjust leidnud neid iga kord uusi osta.

Postitatud: 14.01.2009 1:51
Postitas Mardo
ei, seda ei karda et ulmejõud seal tekiks aga lihtsalt teadmiseks tagataskus :lol:
paistab et peab plokki hakkama korrastama, täna said kolvid puhastatud
suht raskesti tuli põlenud õli sealt maha, siit sis ka järgmine küsimus siinsele rahvale:
Millega puhastate teie kolbe-kepse ja muud säärast?