2. leht 2-st

Postitatud: 15.02.2009 22:30
Postitas TõnuriCCE
esimene asi mida kontrollisin oligi juhtmestik...kas kõik on õiges augus.
Aga seal ei ole võimalik eksida, kõik pistikud on erinevad.
kui midagi ühendamata oleks, näitaks kompu selle kohe peale käivitamist ära.
Kast vahetab küll infot. Pöördeid vähemalt kindlasti. ja kui aju annab teate et pöörded valed, läheb automaatkasti ka kohe avariireziimi.
Pihusti viga näidates aga kast toimib normaalselt nii nagu peab...igast sprot ja talvereziimid ka toimivad.

pikemal uurimisel tuli välja et paar vaakumi/boosti voolikut olin vahetanud ära omavahel....nende õigeks panemisel ei muutunud midagi.

tere

Postitatud: 03.03.2009 22:41
Postitas Respeckt
Ega ma aidata ei oska veel kuna pole diagnostikasse veel jõudnud.Endal sarnane mure 97 a omegaga millel peal BMW mootor.Käitub sarnaselt. et pöörded tõusevad väga aeglaselt ja kuni mingi 2500 rpm i ni ja siis kõik.Kui nõnda maalt linna autoga koperdasin siis hakkas järsult pill tuiskama ja lasi 100 km h välja.Mingiaeg sõites hakkas jama jälle pihta ja nüüd töötab enamus ajast kuni 2500 rpm i ning vahest helgemad hetked ja lendab jälle minna.Kui diagnostikas käidud panen ka siia kirja mida eada saan.

Postitatud: 06.03.2009 8:40
Postitas TõnuriCCE
mul läheks üle 2000 rpm'i küll kuid ise suretab ennast välja sellisel juhul, tänu pihusti vea koodile.

Ükspäev hakkasin uuesti lahti kiskuma ja leidsin diisli lekke 2'st kohast. Kuid need lekked on jube väiksed. Lihtsalt on lekke ümbruse märjaks teinud, kuid mingit tilkumist sealt pole tulnud. Tõenäoliselt saab siis sealt õhk süsteemi?
Üks märg koht on 5. silindri pihusti peale mineva toru vahel. Teine oli 4. silindri pihusti ülevoolu vooliku vahelt.

Ühesõnaga kui calibra ehitusest aega üle jääb siis eemaldan ka need kohad ja annan teada mis minul asjast sai.

Postitatud: 06.03.2009 9:21
Postitas Jan san
Endal oli samasuguse autoga paar aastat tagasi samasugune probleem.Vahetatud sai tookord palju viga otsides(kett,keti tallad,pihustid,pump jne),kuid ei midagi.Lõpuks tuli välja,et hooratas oli vigane ja ei lugenud korralikult põõrdeid.Muidugi kui viga hoorattas siis peaks käivitamisel selline kerge metallne hääl starteri omal juures olema.

Postitatud: 07.04.2009 21:51
Postitas TõnuriCCE
täna juhtus jälle kummaline asi.
kollektori juurest lõi kas tihendi vahelt või mõra kollesse...pealt poolt paistis küll terve...paraku all plekk ees ja täna polnud mahti vaadataselle alla.
Aga point selles, et pärast seda läks auto kompu näidu järgi maanteel ca 0,5l sajale ökomaks.

Mida me sellest järeldada saame?

Postitatud: 08.04.2009 13:08
Postitas erikred
katt umbes?

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitatud: 19.10.2011 17:42
Postitas majuv2ikevend
võibolla said juba selle välja suremise probleemist jagu, aga..
mul endal 525tds millel trossiga pump peale aretatud. juhtmega pihusti hakkas lekkima ja otsustasin juhtme maha lõigata ja augu kinni liimida, et ei lekiks. ilma juhtmeta tühikäigul töötas, niisiis lõikasingi ja liimisin. sellest tuli samasugune viga nagu sul. 2000 pöörde juures nagu suri välja, siduri alla vajutasin, siis töötas edasi. võtsin rõhu anduri tagant ära siis läks see 3500 juurde. Seega ma usun et see probleem on/oli juhtmega pihustis kinni.

kuna ma ei viitsinud väga eelmisi postitusi lugeda, siis võibolla on see üldse mõtetu postitus. :)

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitatud: 19.10.2011 18:38
Postitas _siim_
Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitatud: 19.10.2011 20:03
Postitas majuv2ikevend
_siim_ kirjutas:Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...
seda arvasin minagi, et ei ole vaja, aga ta hakkas pumba peal olevat solenoidi lülitama. panin teise juhtme sellele peale, mis seal lähedal nisama rippus ja nüüd on kõik korras. :)

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitatud: 19.10.2011 21:27
Postitas _siim_
No meh pumba jaoks peab jah toite vedama mingist muust süütega juhitavast ahelast,neid on seal küll.

Re: 2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga

Postitatud: 19.10.2011 21:44
Postitas citizen
Tõnuril pole seda omegat imo juba ammu enam