2. leht 4-st

Postitatud: 06.01.2009 1:31
Postitas SubLeg
RA-l on hamba kalded natuke rohkem otse kui tava kastidel ja sellepärast nad ka natuke rohkem undavad ja on ka vastupidavamad, ega otsekastidel hammakad väga paksemad polegi aga hambad on otse ja nagu fyysikast teada siis on hammaste otse ylekanne tunduvalt tugevam kui kaldhammastel ja sellepärast on ka RA kast tugevam. RA-l on lukud jäigemad ja ees on ka lukk (R-il esi lukku ei ole)

Postitatud: 08.02.2009 0:42
Postitas 313
Pole kaua aega siia midagi kirjutanud.
Hetkel auto sõidab juba ca nädal aega.
Kasti remondi teostasin koos isaga. Sisse läksid euro 1 , 2 ja tagurpidi käik ning varasemast ajast jäid 3, 4 ,5 käik.
Käigu vahed on täitsa ok.
Nokkismist on autoga suht palju kuna hoolt ei ole see auto viimased aastad korralikult saanud.
Mõnipäev kui autoga tõstuki peale sattnud siis teen väikse pildimaterjali tegemistest.


rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale... :)

Postitatud: 08.02.2009 1:24
Postitas marauder
313 kirjutas:
rahulikult sõites kuni 3tuh pööret on kütusekulu ca 15l sajale... :)
Palju ju?

Postitatud: 08.02.2009 20:59
Postitas 313
selle kütusepumba ja pihustitega vist väga ulme ei olegi...

Postitatud: 08.02.2009 23:32
Postitas Kelm
313 kirjutas:selle kütusepumba ja pihustitega vist väga ulme ei olegi...
Misasja, kuhu see küte siis rahulikul sõidul jookseb, pumbast iks kütusekulu ei tõuse.

Postitatud: 09.02.2009 1:18
Postitas 313
Ei oska öelda. Paagis auku ka ei ole :-D
Auto iseenesest sõidab suht normaalselt.

Postitatud: 09.02.2009 16:39
Postitas taxu
Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusrešiimis võtab rohkem.

Postitatud: 09.02.2009 17:12
Postitas Samvel
Kas peale suuremate pihustite paigaldust on ka aju reflashitud?

Postitatud: 09.02.2009 18:04
Postitas Mihkel
Antud autol on vahepeal mitu omaniku olnud peale algset omaniku, kes selle auto selliseks ehitas.
Väidetavalt on mingi moditud Prodrive map sees aga mis seal tegelikult on teab hetkel vaid vanajumal ise.

Postitatud: 09.02.2009 18:23
Postitas Samvel
Kui omanikul soovi, siis võin vaadata mis praegune seade teeb ja vajadusel korrigeerida.

Postitatud: 09.02.2009 19:28
Postitas turbobmw
taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusre¹iimis võtab rohkem.
No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.

Postitatud: 10.02.2009 22:49
Postitas Kelm
turbobmw kirjutas:
taxu kirjutas:Mina näiteks saan kuskil 11-12l/100 linnas läbi. Ja tegu võrreldava masinaga. Ka 4wd ja 2.0 turbo. 15 kuidagi palju küll. Aga oleneb ka kui pikki otsi teha muidugi. Algul soendusrešiimis võtab rohkem.
No fakt on see, et Subaru võtabki 15 kanti linnas ära. Ma ei tea kas see on boxer mootrorist või millest aga evo-d ja celicad jäävad selles osas kõvasti alla.
Linnas evoga ja alla 15 sajale :shock: :shock: :shock: kuda see asi võimalik, gaasi pedaalile ka iks natukenegi vajutate ve?
Ma proovisin oma evoga vähegi öko sõitu ja sain pikal maanteel keskmiseks 9 sajale, seda ikka väga viisakalt kulgedes, linnas alla 15 ma ei unistaks ka. See ei oleks enam sõitmine vaid venimine.

Postitatud: 12.02.2009 17:20
Postitas 313
Venna Evo IX võtab samapalju linnas kui minu Subaru ...ainuke vahe on see ,et tema vahest vajutab ka ikka. Evol tegelt vist isegi liiter või kaks linnas kütusekulu suurem...

Postitatud: 13.02.2009 0:46
Postitas marauder
väga ulme sel juhul. Aga söidrööm vast katab selle paar lisaliitrit :)

Postitatud: 13.02.2009 0:55
Postitas taxu
Kuna maanteel on mu celical ka mingi 9l kulu, siis ei tule vahe ilmselt masinast, vaid just sõidustiilist. Mis te siis raiute iga foori tagant vinega minema? Tuleb aeg ajalt käia kuskil rinkal paarutamas, siis pole nii suurt vajadust masinat linnaliikluses proovile panna.