2. leht 2-st
Postitatud: 22.12.2008 19:57
Postitas Raceboy
Ma arvan, et kolbidel pole häda midagi ja originaalajuga on kütuse paikasaamine lihtne võrreldes õige süütenurga saavutamisega.
Kontrollitud mootorijuhtimisega kannatab pmst iga originaalkolb päris kõvasti ja suure võimsusega sõitmist.
Postitatud: 22.12.2008 21:38
Postitas Jesper
Mihkel kirjutas:
Ja ka traditsiooniline küsimus, et mis juhtub OHC kolbidega kui 0.7bar 0.6bar asemel on???

Hüppavad mootorist riiulile, et Cossie või VW sepiskolbidele ruumi teha
Ega midagi midagi muud ei juhtugi tegelikult kui see, et keskmise aretaja poolt tehtavate vigade tõenäosuse kõver kohtub kolbide materjali vastupidavuse kõveraga. Jah, "vastupidavuse piir" on totakas väljend, umbes nagu "mitu puud on mets", aga ma omaarust ka täpsustasin kenasti, mida ma selle all mõtlen. Sõbrad inglased on neid mootoreid statistilise valimi tekkimiseks piisavalt kaua teise ilma lasknud.
Või on sinu arvates lähtekohad "suvaline turbo mis natukegi puhub", "mingi bemmi kütuserõhu regulaator" ja "originaalaju" piisavalt head, et mingeid probleeme ei teki?
Postitatud: 22.12.2008 22:30
Postitas uhti
Mihkel kirjutas:
Ja ka traditsiooniline küsimus, et mis juhtub OHC kolbidega kui 0.7bar 0.6bar asemel on???

Opeli C20NE kolbidega ei juhtund 1,2 bar-iga ka midagi.Muidugi olin ennem neil treipingis natuke maha võtnud

Postitatud: 23.12.2008 10:26
Postitas mart154
Opelit ja Fordi võrrelda on natuke kohatu antud kontekstis

Postitatud: 23.12.2008 10:53
Postitas SharkRider
Eks kolvid sulavad ära või lähevad katki ikka sellest, kui temperatuur põlemiskambris läheb liiga kõrgeks, mitte ei purune rõhust. Installides sinna ainult tugevamad kolvid sama surveastmega, peab mootor küll kauem vastu aga põhjus jääb ikkagi.
Postitatud: 23.12.2008 13:05
Postitas M-H
Teema tegemise idee oligi selles, et keegi räägiks, kuidas ja kas on võimalik teha.
Teadsin, et enamuses tuleb palju poste inimestelt, kes jagavad asjast väga palju ja ei soovita üldse midagi enne tegema hakata, kui plokk o-ringitud, kolvid ja kepsud sepistatud, nitratud, keraamilisega töödeldud, VEMS või MS + igasugused andurid sahtlis jne
Ja sellepärast ei tahagi palju raha kulutada, isegi mitte MS-i peale, sest see on Sierra. Odavam oleks ju kohe sierra maha müüa, MS-i raha juurde panna ja 126kW bemm osta. Sellega juba tagumiku all 41kW juures ja minek tunduvalt parem.
Kui nüüd seadistamise käigus lähebki kolb, siis paari tunniga on võimalik garaazist uus mootor peale panna ja sellega edasi sõita. Ja sellisel vanal autol võib enne kolbi ükskõik mis muu ülekandes järgi anda.
Pmst üks tore foorumikasutaja saatis skogenracingu lingi mulle, kust kõik vajaliku juba teada sain, pmst sama jutt, mis jeff01 rääkis.
Postitatud: 23.12.2008 13:31
Postitas Raimo
Korralik aju on investeering aastateks. Enamik ajusid saab hakkama kõikide levinud mootorikonfiguratsioonidega, seega saab selle edaspidi juba järgmise auto peale tõsta.
Ehk sellise aretuse normaalselt tööle saamiseks peab üksjagu teadmisi olema. Kui tullakse siia selliseid küsimusi esitama, siis ilmselt vajalikke teadmisi ei ole ning lihtsam on see MS raha mõne õlle ja klubiõhtu arvelt kokku hoida.