Postitatud: 15.05.2009 18:20
Pane mingit infot rahvale turbo kohta muidu see nagu põrsas kotis ostmine.
Turbo nr ja asjad siis huvilised leiavad omale infot juurde.
Turbo nr ja asjad siis huvilised leiavad omale infot juurde.
Tänx soovituse eest, järgmine kord uurin veel lähemalt! Nii palju kui ma uurisin, siis seal polnudki eriti numbreid ja kui oligi, siis ei leidnud ma neid numbreid netist. Fakt et see oli ühe-turbolise Skyline'i turbo, ja ühe turbolisi minu teada rohkem polegi. Ja võiks eeldada et ta on ~2x suurem kui T25.puna kirjutas:Pane mingit infot rahvale turbo kohta muidu see nagu põrsas kotis ostmine.
Turbo nr ja asjad siis huvilised leiavad omale infot juurde.
Just!!! Keskosa on tal suurem kui T28 vist isegi, ja teised ei kasuta sama, kuna pakutav on ju kuullaagritega. Seega pole ta päris T28, ja GT seeria chra'd on aga uuemad, ja T25 pole ta samuti. Täna vist satun garaazi, siis panen T25 kõrvale, uurin ja mõõdan.puna kirjutas:Esimene kataloog andis T25 südamikuga ainult 2,0
2,6 suht ühte asja mis ei ole ei T25 ega ka GT28seal suht unikaalne asi vahel mida vist mujal ei kasutatta.
Ja siis GT-R tuli GT25 turboga asjad.
General Information
-The turbo has a t3 flange.
-I believe this turbo came on the R33 Skylines for a duration of time.
-They used the 45v series turbos on the Rb25 and the VG30 as well
-It is actually made by Nissan and based off of Garrett Designs
-The turbo is comparable to a t3 super 60 w/ and easily capable of 300hp
-The turbo is water and oil cooled
-The exhaust wheel/shaft side is a light ceramic material and it is BALL BEARING. Spins very very freely... spools VERY quickly. You have to feel it its nuts.
-As a result these turbo's are most efficient at 15psi. and no more... the ceramic wheel doesn't like anything above that on the skyline and can damage the wheel.