2. leht 8-st
Postitatud: 27.06.2009 21:23
Postitas digimarket
Asjad nüüd siis lõpuks nii kaugel, et jaanipäeva võib lugeda päevaks, mil auto sai korralikult kokku ja käima. Käivitub ilust, tühikäik paigas, aga segu tahab veel paikka ajamist.Kohati tundub, et liiga rikas.
Kohe kui pildid üleval tuleb ka värsket pildimaterjali.
Ja kui kõik sujub, siis loodaks 11. ka mingisuguse endajaoks viisaka aja ära sõita

Postitatud: 28.06.2009 19:32
Postitas digimarket
Tere!
Postitatud: 09.08.2009 23:08
Postitas -siim
Sellinne küsimus, et kas on sel suvel ka plaan kuhugi võistlema minna???
ja kui on plaan siis võiksid öelda:) Mul oleks küll suur huvi vaatama tulla:) Ikkagi põltsamaa mees kes ehitab nii korralikult ja ilusat audit:)
Postitatud: 10.08.2009 11:19
Postitas eclipse
Kasutusel võiks olla ka korralik fpr ning wb.
Postitatud: 12.08.2009 10:01
Postitas digimarket
Paar päeva tagasi tegin siis omale ilusa sünnipäeva kingi :D nimele on auto nüüd ametlikult tänavatel kilomeetreid mõõtmas, mida viimati tegin selle autoga ca 2 aastat tagasi.
Esimesed 200 km sõidetud ja kõik tundub justkui toimivat. Vaja veel WB külge panna ja segu paika saada. Arvatavasti tuleb ka FPR välja vahetada. Hetkel kulgen ilmselgelt liiga rikka seguga. Kompu näitab keskmiseks 21,4L/100 ja 40L annab läbitava maa pikkuseks 210km :D seda siis linna sõidus
Postitatud: 18.08.2009 16:02
Postitas digimarket
Täna käisin nii huvi pärast kaalupeal. Koos minuga ja 60L kütusega oli kaal 1740kg, mis teeb siis auto kaaluks 1611kg.
Postitatud: 28.08.2009 19:27
Postitas digimarket
Käisin täna mehe juures, kes hakkab sellele autole 3" summutajat tegema. Vaja läheb:
4x90`põlv
1x60`põlv
1x30`põlv
2,5m toru
3" sukk
3" lõpupütt
ja võimalik, et vahele tuleb veel ka üks reso. Need asjad läksid tellimisele ja jõuavad tuleval nädalal.
Aga on kellegil ideid või soovitusi milline lõpupütt panna, et jääks ka viisaka välimusega?
Postitatud: 29.08.2009 1:28
Postitas Mardo
soovitan sulle lõpupütiks simonsi 3" resot millele lisaks nö. kaks toru lõpust välja
tulemus peaks jääma enamvähem nagu originaal

Postitatud: 30.08.2009 10:31
Postitas digimarket
millist täpsemalt? link?
Postitatud: 30.08.2009 16:56
Postitas Veuks
Enda omal "Forsa" pütt ja hääled viisakad ja alla istus ka väga hästi. Soetatud xenon-eesti,st.Pilti saaks meilile
Postitatud: 30.08.2009 17:35
Postitas laurz
Soovitan soojalt.Jäta tagumine pütt originaal,kui tahad ilma rõvada kuminata kulgeda.See kumin tekib just kõige magusamas pöörete vahemikus 2000-3000.Enda 20VT on katid läind.Originaal eelviimane pütt on asendatud universaal sportresoga.Ja originaal pütti kartma ei pea.Sealt mahub ilusti 400hj läbi
Postitatud: 30.08.2009 20:27
Postitas digimarket
hetkel mul just nii ongi, et sirged torud lõpuni ja lõpus originaal pütt.
ja hetkel on 2000-3000 vahel just selline vastik plärin.
kindel on ka see, et 3" summutaja alla tuleb.
Postitatud: 30.08.2009 20:50
Postitas laurz
Siis on vaja keskele mingit reso.Laki auto pakub päris laias valikus neid.Kasutaja Rst vist tegi 3" torustiku Laki resodega aga võin ka eksida.Üldiselt ma ei näe mõtet 3" torustikul "väikeste" jõudude puhul

Postitatud: 30.08.2009 20:56
Postitas hents99
Laki auto kahjuks ei paku RV resokaid. Kuigi mustast materjalist resod eriti kiirelt rooste ka ei lähe.
RV materjalist resodel/püttidel muidugi vastik metalne kõla ka.
Postitatud: 30.08.2009 21:01
Postitas indrekk
Minul samuti puhtad sirged torud ja lõpus originaalpütt. Ei saa küll öelda, et mingit plärinat-kuminat oleks, 1900-2100rpm peal tuleb korraks selline mõnus urin, edasi on vähemalt salongis küll piisavalt vaikne.