birdshit kirjutas:jeff01 kirjutas:birdshit kirjutas:Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.
Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.
Selge, tänud vastuse eest. Mötlesin rohkem vabalthingava mootori kooskölastamist, mis nad selle peale vöivad öelda?
Mina olen sellest aru saanud nii, et kui plaanid panna peale mootori, mida on antud keretüübile pandud, siis on bürokraatia minimalne - võimalik, et pole vaja autotki näidata rohkem kui regulaarseks ülevaatuseks.
Põhiline, ei tasu neile öelda, et mootor juba peal - nad tahavad kah ennast tähtsana tunda - et nagu nendest midagi sõltuks

Need +30% võimsust, 20% kubatuuri ja 10% mootorimassi peaks tähendama absoluutset piiri, aluseks tuleks võtta antud keretüübi kõige raskem-võimsam-suurem mootor ja sellele siis liita 30% otsa. Et kui tehases pandi 2L, siis läbi pika bürokraatia on võimalik kuni 2.6L - ma ei tea muidugi kui ranged nad on. Tuttav pani 2.3L R4 mootori asemele 5L V8 ja polnd peale avalduse midagi vaja, kuna seda V8'at pandi ka tehases peale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra
Nagu näha, pandi Astra F'ile ka 160KW 20LET mootorit (ilma katita C20LET)
Avaldusega esitad kavalalt ka andmed-viited antud 160KW Astra F kohta.
Pane rõhku just sellele et tahad kasutada teise Astra F mootorit, mitte Calibra või mai tea mis mootorit - Soga veel midagi juurde, et eelmise vanatüübi mootoriga ei saanud ülevaatusel CO2 paika ja et paned peale uuemat tüüpi (loe: vähem saastavat) mootorit. Peaasi, et jutt ei lähe selle peale, et 20LETiga ei käinud katti, ja et L.A.V.'is on autod parempoolse rooliga - ja tõenäoliselt on antud auto tüübikinnitus ainult seal riigis.
