Selge, tänud vastuse eest. Mötlesin rohkem vabalthingava mootori kooskölastamist, mis nad selle peale vöivad öelda?jeff01 kirjutas:Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.birdshit kirjutas:Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.
Opel Astra F "Black Edition" - Märt
tomsonmrt.com
Mina olen sellest aru saanud nii, et kui plaanid panna peale mootori, mida on antud keretüübile pandud, siis on bürokraatia minimalne - võimalik, et pole vaja autotki näidata rohkem kui regulaarseks ülevaatuseks.birdshit kirjutas:Selge, tänud vastuse eest. Mötlesin rohkem vabalthingava mootori kooskölastamist, mis nad selle peale vöivad öelda?jeff01 kirjutas:Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.birdshit kirjutas:Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.
Põhiline, ei tasu neile öelda, et mootor juba peal - nad tahavad kah ennast tähtsana tunda - et nagu nendest midagi sõltuks

Need +30% võimsust, 20% kubatuuri ja 10% mootorimassi peaks tähendama absoluutset piiri, aluseks tuleks võtta antud keretüübi kõige raskem-võimsam-suurem mootor ja sellele siis liita 30% otsa. Et kui tehases pandi 2L, siis läbi pika bürokraatia on võimalik kuni 2.6L - ma ei tea muidugi kui ranged nad on. Tuttav pani 2.3L R4 mootori asemele 5L V8 ja polnd peale avalduse midagi vaja, kuna seda V8'at pandi ka tehases peale.
http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra
Nagu näha, pandi Astra F'ile ka 160KW 20LET mootorit (ilma katita C20LET)
Avaldusega esitad kavalalt ka andmed-viited antud 160KW Astra F kohta.
Pane rõhku just sellele et tahad kasutada teise Astra F mootorit, mitte Calibra või mai tea mis mootorit - Soga veel midagi juurde, et eelmise vanatüübi mootoriga ei saanud ülevaatusel CO2 paika ja et paned peale uuemat tüüpi (loe: vähem saastavat) mootorit. Peaasi, et jutt ei lähe selle peale, et 20LETiga ei käinud katti, ja et L.A.V.'is on autod parempoolse rooliga - ja tõenäoliselt on antud auto tüübikinnitus ainult seal riigis.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Räägin siis omast kogemusest, et ega ARK-is kellegile midagi suurt rääkida polegi. Vahetad mootori ära ja viid auto ette näitamisele. Päss loeb seal mootori pealt koodi ja siis läheb vaatab kuskilt AutoData-st vms, kas sellise koodiga mootorit pandi sellele kerel. Kui pandi, siis kõik korras, kui ei, siis arvutab neid protsente, kas mahub lubatud määra sisse. Uued tehnilised andmed, kat-id jne. pannakse juba uue mootori koodi järgi passi. Vabalthingava asemele turbomootori paigaldamisel sama asi.
Edit: PS, enne on kasulik veenduda, et kere- ja mootorinumbrid normaalselt loetavad oleks
Edit: PS, enne on kasulik veenduda, et kere- ja mootorinumbrid normaalselt loetavad oleks

Ära sa seda ka maini et LAV's on see auto üldse Kadett tS 
Paraku on nii, et ARKi "klutid" tuleb lihtsalt teadmiste ja asjalikkusega üle trumbata. C20LET'i install pole mingi mure, seda nad keelata ei saa kui korralikult tehtud ja ka muu auto võimsuse kasvu puudutav(alustades piduritest) on järele aidatud.
Olen ise olnud parasjagu ARK tartu büroo garaažis, kui üks Focus sõitis sisse. Vennike oli (minu võhikliku teadmise kohaselt fordi kohta) pannud sinna RSi moto.(turbokas ta igatahes oli). Mehed vaatasid korra kapotialla, siis võttis lambi, vaatas tema ilusaid trummelpidureid ja pikka juttu pidamata oli mehel edasi(või siis tagasi) sõit sinna kust ta tuli :D

Paraku on nii, et ARKi "klutid" tuleb lihtsalt teadmiste ja asjalikkusega üle trumbata. C20LET'i install pole mingi mure, seda nad keelata ei saa kui korralikult tehtud ja ka muu auto võimsuse kasvu puudutav(alustades piduritest) on järele aidatud.
Olen ise olnud parasjagu ARK tartu büroo garaažis, kui üks Focus sõitis sisse. Vennike oli (minu võhikliku teadmise kohaselt fordi kohta) pannud sinna RSi moto.(turbokas ta igatahes oli). Mehed vaatasid korra kapotialla, siis võttis lambi, vaatas tema ilusaid trummelpidureid ja pikka juttu pidamata oli mehel edasi(või siis tagasi) sõit sinna kust ta tuli :D
Esisild:

Ketastega tagasild:



Mootoriruum valmis

Õli läks Mobil Super 3000 5w40 täissünteetiline:

Valmis! Koos ARK's käiguga ja legaalselt läbitud ÜV'ga:

Röhutan, kui kellegile ei sobi pange teema kinni.
Mina kavatsen oma teemat edasiarendada selle klubi/foorumi põhimõttega.
Mõte oleks kas otsida/leida/osta orig. LET mootori jupid ja arendada mootor kusagile 150kW juurde ning hiljem ehitada nelikvedu vöi siis tagavedu. Esialgu piirduks muidugi LET juppidega ja nelikvedu tuleks ülejärgmine hooaeg.
Või hakata ehitama custom turbomootorit nagu seda on teinud näiteks kasutaja "filler".
Kui plaan paigas, siis eks see teema (kui lukku ei panda) jääb kusagile viimastesse lehekülgedesse seni, kuni jälle köik valmis ja julgen siia näidata

Ketastega tagasild:



Mootoriruum valmis

Õli läks Mobil Super 3000 5w40 täissünteetiline:

Valmis! Koos ARK's käiguga ja legaalselt läbitud ÜV'ga:

Röhutan, kui kellegile ei sobi pange teema kinni.
Mina kavatsen oma teemat edasiarendada selle klubi/foorumi põhimõttega.
Mõte oleks kas otsida/leida/osta orig. LET mootori jupid ja arendada mootor kusagile 150kW juurde ning hiljem ehitada nelikvedu vöi siis tagavedu. Esialgu piirduks muidugi LET juppidega ja nelikvedu tuleks ülejärgmine hooaeg.
Või hakata ehitama custom turbomootorit nagu seda on teinud näiteks kasutaja "filler".
Kui plaan paigas, siis eks see teema (kui lukku ei panda) jääb kusagile viimastesse lehekülgedesse seni, kuni jälle köik valmis ja julgen siia näidata

tomsonmrt.com