Postitatud: 06.12.2008 19:27
Peaks sõltuma ka silindrite arvust. Piltlikult:valdz kirjutas:Minul soovitati 750whp jaoks kasutada 5" toru.7M-Power kirjutas:74mm on piisav 750whp jaoks
82 - 1000whp![]()
R4 - 4 pulssi, iga pulss 250hp vääriline
V8 - 8 pulssi, iga pulss 125hp vääriline
viimase "paugud mahuvad paremini torusse ära".
Ma olen kuulnud, et 3" on hea 500hp peal ja seega 4" peaks 800hp jaoks sama hea olema.
Mõte ise on paha.
Kui see peenem toru on piisav 750whp jaoks, siis ei tohiks DP'i mingit märgatavat rõhku tekkida ja seega turbo ei näekski seda. Kui panna nii peene toru, et turbo seda näeks juba 250hp peal, siis see toru lõikaks ära max võimsuse. Näide:
Suure toruga 500hp peal 1atm absoluut-rõhku downpipe'is ja 2atm rõhku kollektoris, siis turbiini PR on 2.
Väikse toruga 500hp peal 2atm absoluut-rõhku downpipe'is ja 3atm rõhku kollektoris, siis turbiini PR on 1.5.
Alusetu on loota, et väiksema PR'iga voolavus suureneb.
Spoolimiseks oleks vaja vastupidi vähendada DP rõhku ja suurenda BP - aga BP suurendamine madala võimsuse jaoks lööks BP lakke, mis lõikaks ära max võimsuse, kui just geomeetria ei muutu.
VATN (Variable Area Turbine Nozzle) - aga seda ei saa lihtsalt poest juurde osta

Peene ja häälestatud DP pikkusega oleks teoorias võimalik tekitada turbiini taha gaaside inertsi kasutades vaakum selleks hetkeks kui 2. pauk jõuab turbiinini, aga see hakkaks kah piirama võimsust. Ja lõpp kokkuvõttes saaksid gt42'ga kehvema spoolimise ja vähem võimsust kui gt30'ga

Uuri nitrot.