2. leht 10-st

Postitatud: 25.03.2005 22:48
Postitas zoom1
Täna sai G-tech`iga autot katsetatud. tee oli kuiv, lauge ja tuul väga minimaalne - võiks öelda et head tingimused.
Varuratas oli välja võetud :-D

tulemused
20m 2,54s
400m 14,38s
0-100km/h 6,48s
0-160km/h 14,11s
60-100 3,19s
100-140 4,54s

Ratta võimsuseks
118,9kw @ 5147rpm
226,4Nm @ 4429rpm

Arvan et rattase läheb mingi 20-25% tagaveo auto puhul, nii et mootorist peaks tulemused päris head olema. Peaks vist ikka dünos ka ära käima.

Postitatud: 26.03.2005 12:39
Postitas jk
Pole paha, standardis on s13 CA18DETiga rattast 95-105kw, nii et ülekandesse läheb 20-30kw. Mis 1/4 miili lõppkiirus oli? Vaatan, et pidamist siiski eriti ei olnud, nii et korraliku pidamisega on 13 sekundi aeg täiesti reaalne - minu parim aeg avatud difri ja tänavarehviga oli 14.485 (2.679/164). Sama lõppkiiruse, aga 2.134 60 jala ajaga(LSD, E/T drag) oli tulemuseks 13.764

Postitatud: 26.03.2005 12:46
Postitas zoom1
lõpkiirus 400meetri peale oli 161,62km/h

Postitatud: 26.03.2005 22:53
Postitas zoom1
Pidamise kohta niipalju et 2 käik oli juba põhjagaasiga - ja üllatavalt võttis kahte ratast koguaeg, sest 2 käiguga ikka vaikselt tahtis külge joosta

Postitatud: 27.03.2005 21:44
Postitas Siim
Kas sul on lisapihustid juba peal?

Postitatud: 27.03.2005 23:38
Postitas zoom1
Ei ole veel.

Postitatud: 29.03.2005 17:46
Postitas Ragnar
zoom1 kirjutas:Mõtlesin et kirjutaks midagi.

Fuel cut eemaldatud. Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.

Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama

Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.

Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud :-D

orig ic :lol:
Pilt
OT: aga täna kui autot tegin avastasin, et mul oli lind vastu intercoolerit sodiks lennanud :lol: kuidagi IC õhuvõtu avadest sisse ja vasta coolerit surnuks. jäi silma kui donwpipe'i lahti kiskusin, naljakas lugu :lol:

Postitatud: 29.03.2005 18:56
Postitas zoom1
kõike võib juhtuda :-D

Postitatud: 23.04.2005 21:42
Postitas zoom1
Mingipäev sa lisapihustid ka ära proovitud, ja suurt midagi ei muutunud. Paigaldus jäi küll vähe kiiru peale, aga ikkagi ei hakka sellega enam tegelema.
Preguse seisuga piisab tõstetud bena survest.

Kas on õige jutt et rõhu tõstmisel tuleb süüde varajasemaks keerata?
Mul igastahes nii, et mida rohkem rõhku seda varajasemaks pean süüdet panema - muidu lihtsalt hakkab paukuma kiirendades.

Postitatud: 25.04.2005 8:22
Postitas Kuuno
kas mitte boostile vastavalt ei pea rõhk hilisemaks minema et ära hoida detonatsiooni?

Postitatud: 25.04.2005 9:31
Postitas zoom1
Olen ka kuulnud sellist juttu et tuleb hilsemaks keerata, aga siis jääb süütamine väga hiliseks suure rõhu all.

Igastahes sai targematega nõu peetud ja ikkagi on õige et süüde peab varajasemaks panema

Postitatud: 25.04.2005 9:52
Postitas Kuuno
kui nii mõelda sisi suurema rõhuga käib suurem plahvatus ja kui syyde varasemaks keerata siis saab kolb rohkem vatti ju?

Postitatud: 25.04.2005 15:21
Postitas zoom1
Vatti saab kolb nagunii rohkem kui rõhku juurde keerad, aga siis süütab vähemalt õigel ajal ;)

Postitatud: 25.04.2005 19:57
Postitas zoom1
Pilt
Pilt

Vasakul t6nise auto küünlad, ja paremal minu omad :-D
Pilt

Turbokell teeb peaaegu 180`
Pilt
Pilt

Postitatud: 09.05.2005 21:12
Postitas zoom1
Vähe suurem velg sai ostetud et ka laiemaid rehve kasutada saaks.

Pilt

Tagatiib on praeguseks värvitud juba
Pilt