Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Täna sai G-tech`iga autot katsetatud. tee oli kuiv, lauge ja tuul väga minimaalne - võiks öelda et head tingimused.
Varuratas oli välja võetud :-D

tulemused
20m 2,54s
400m 14,38s
0-100km/h 6,48s
0-160km/h 14,11s
60-100 3,19s
100-140 4,54s

Ratta võimsuseks
118,9kw @ 5147rpm
226,4Nm @ 4429rpm

Arvan et rattase läheb mingi 20-25% tagaveo auto puhul, nii et mootorist peaks tulemused päris head olema. Peaks vist ikka dünos ka ära käima.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Pole paha, standardis on s13 CA18DETiga rattast 95-105kw, nii et ülekandesse läheb 20-30kw. Mis 1/4 miili lõppkiirus oli? Vaatan, et pidamist siiski eriti ei olnud, nii et korraliku pidamisega on 13 sekundi aeg täiesti reaalne - minu parim aeg avatud difri ja tänavarehviga oli 14.485 (2.679/164). Sama lõppkiiruse, aga 2.134 60 jala ajaga(LSD, E/T drag) oli tulemuseks 13.764
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

lõpkiirus 400meetri peale oli 161,62km/h
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Pidamise kohta niipalju et 2 käik oli juba põhjagaasiga - ja üllatavalt võttis kahte ratast koguaeg, sest 2 käiguga ikka vaikselt tahtis külge joosta
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Kas sul on lisapihustid juba peal?
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei ole veel.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

zoom1 kirjutas:Mõtlesin et kirjutaks midagi.

Fuel cut eemaldatud. Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.

Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama

Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.

Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud :-D

orig ic :lol:
Pilt
OT: aga täna kui autot tegin avastasin, et mul oli lind vastu intercoolerit sodiks lennanud :lol: kuidagi IC õhuvõtu avadest sisse ja vasta coolerit surnuks. jäi silma kui donwpipe'i lahti kiskusin, naljakas lugu :lol:
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

kõike võib juhtuda :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mingipäev sa lisapihustid ka ära proovitud, ja suurt midagi ei muutunud. Paigaldus jäi küll vähe kiiru peale, aga ikkagi ei hakka sellega enam tegelema.
Preguse seisuga piisab tõstetud bena survest.

Kas on õige jutt et rõhu tõstmisel tuleb süüde varajasemaks keerata?
Mul igastahes nii, et mida rohkem rõhku seda varajasemaks pean süüdet panema - muidu lihtsalt hakkab paukuma kiirendades.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas mitte boostile vastavalt ei pea rõhk hilisemaks minema et ära hoida detonatsiooni?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Olen ka kuulnud sellist juttu et tuleb hilsemaks keerata, aga siis jääb süütamine väga hiliseks suure rõhu all.

Igastahes sai targematega nõu peetud ja ikkagi on õige et süüde peab varajasemaks panema
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui nii mõelda sisi suurema rõhuga käib suurem plahvatus ja kui syyde varasemaks keerata siis saab kolb rohkem vatti ju?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Vatti saab kolb nagunii rohkem kui rõhku juurde keerad, aga siis süütab vähemalt õigel ajal ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Pilt
Pilt

Vasakul t6nise auto küünlad, ja paremal minu omad :-D
Pilt

Turbokell teeb peaaegu 180`
Pilt
Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Vähe suurem velg sai ostetud et ka laiemaid rehve kasutada saaks.

Pilt

Tagatiib on praeguseks värvitud juba
Pilt
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta