2. leht 2-st
Postitatud: 23.04.2009 23:33
Postitas andrec
tann15 kirjutas:Mis teema nende Tagumised regullvarrastega on?Et pidevalt neid vahetad
Sa peaks mind kooliajas vist mäletama küll,kui sinna kanti satud helista räägib juttu ja vaatan ka kriitilise pilguga su auto yle
56718222
Regullvardad hakkasid loksuma jälle ja läksid vahetusse.
Kooliajast?
Postitatud: 12.05.2009 19:54
Postitas andrec
Eile sai jälle käsile võetud siduri vahetus. Nüüd on sidur ilma ühegi leevenduseta: S2 3B ühemassiline hooratas , pidurimeistris pandi kettale uued katted peale, Sachs'i tavaline korv. Hooratta jaoks said ka uued lühemad poldid tellitud. Täna sai tehtud ka siduri töösilindri pulk 10mm pikemaks, originaal pulgaga tuli mansett välja :S.
Minu vanal kahemassilisel hoorattal olid praod sees :S
PILT
Nüüd on siduri mured murtud, peab ilusti 6k RPM'i stardi kinni. :P Tallame ja kallame edasi.
Mõned pildid veel.
Postitatud: 06.06.2009 20:32
Postitas andrec
Sai tuldud just AC dragilt. Kokku tegin 5 starti.
1. 13.749/156.26 km/h
2. 13.724/159.73 km/h
3. 14.407/152.94 km/h (teise käigu panin mööda)
4. 13.892/157.63 km/h (ilma solenoidita)
5. 13.678/160.44 km/h
Viimane ja siis kõige parem aeg tuli sellise kooslusega: Totsteile chip, 1.5bar boosti, ilma bypassita, AEM koonus, 80mm otse läbi väljalase ja lõpus simonsi pütt, õhulugeja surve poolel, karteri tuulutus eraldatud sisselaske süsteemist ja pandud oil catch tank vahele, 3B ühemassiline hooratas, pidurimeistri katetega ketas, sachs'i tavaline korv, 225/50/16 rehvid, 2.0 bari rehvi rõhku.
Stardis hoidsin piirajas ja siis astusin siduri pealt maha. Finišhi ületasin 3 käiguga. Käiguvahetused toimusid ennem 7000 pööret natukene.
Kõik sujus ilusti ja olen tulemusega väga rahul.