2. leht 3-st
Postitatud: 20.10.2008 16:12
Postitas Mihkel
Georg prooviks aretas sellele punasele Asconale 2xTB ja tundub et toimib.
Postitatud: 20.10.2008 17:13
Postitas Molotov51
Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)

Postitatud: 20.10.2008 18:30
Postitas jeff01
mart154 kirjutas:
On ehk keegi kokku puutunud lahendusega, kus 2 silindri peale on üks throttle body?
ehk siis R6 mootoril 3tk? Või lausa 2tk?
Kui ma ei eksi siis hents99 seda oma pildiga mõtleski

Maigi Vahari asconal on tõesi 2 Segusiibrit aga vähe teise põhimõttega.....St et kõik 6 silindrit imevad samast kambrist ja 2 siibrit lahendab seal vaid ebapiisava siibri läbimõõdu probleemi kui ma ei eksi.
Kahega ma ei prooviks aga kolmega juba küll kui selline tükk konstrueerida nagu hents99 pildil ja kogu asi vastavate programmidega läbi arvutada.
Omal oli kunagi sama mõte ja SR-i foorumis küsisin et mis autol keegi väikseid ja lihtsaid segusiibreid näinud on aga erilisi vastuseid ei saanud. Lasin muidu väljagi arvutada mis läbimõõduga throttle bodysid mu mootor vajab kui töömahtu 3,4L ja käib vaid 6400 rpm aga mõtteks se vaid jäigi......
Postitatud: 20.10.2008 18:52
Postitas Laur
Molotov51 kirjutas:Kui paarikaupa lahendus sobiks, siis on üks suht odav lahendus liikvel. Ford scorpio 12V V6-d kasutasid 2 liblikaga throttle bodysi, mille diameeter peaks sinna 40 kanti ühel jääma. Tühikäiguklapp on sisselaske mitte segusiibri küljes, niiet see ka ei sega. 2.4L mootoril ja 2.9L erinevad. (kui sellisest lahendusest huvitatud oled, siis võin mõlemad ära mõõta kunagi)
http://scorpio.projektas.lt/images/tech ... .4_12v.jpg
Olen tutvunud nii Scorpio 2,4; 2,8 kui ka 2,9 mootoritega kõigil kolmel on TB välis läbimõõt 70 mm ja sisemine 65 mm mis on ilmselt liiga suur.
Eraldada komplekti põhimõtteliselt saab, pooleks lõikamise teel, aga see eeldab paari avause sulgemist ja ise gaasihoova süsteemi ehitamist (+ TPS-i külge aretamist kui kasutada 2,8 mootori TB-sid, originaalis asub kahe vahel vertikaalselt).
Postitatud: 20.10.2008 21:41
Postitas Molotov51
2.4 throttle bodyl on igatahes liblika läbimõõt 40+- 2mm
Postitatud: 20.10.2008 21:52
Postitas Silwer
M50 mootorile? E36/E46 M3 pealt pärit asju ei taha paigaldada? E-bay's liigub neid mõistliku hinnaga...
Võid ka vaid siibrid osta ja ma müün sulle trompetid ja airboxi.
Postitatud: 20.10.2008 22:29
Postitas Raceboy
Airboxil kui sellisel puudub ITB-de puhul tegelikult mõte, eriti kui tegu on miskitsorti võidusõiduks kasutatava autoga. Sellepärast, et see tekitab asjatuid takistusi ja ITB-de jaoks saab kasutada nt Pipercrossi poolt pakutavad eraldi õhufiltreid trompetitele. On vaja vaid jaheda õhu võtt tagada.
Postitatud: 20.10.2008 22:43
Postitas mart154
airboxil on näiteks mõte, et turbost puhutud õhk ilusti kuude silindrisse laiali jaotada

Postitatud: 21.10.2008 0:31
Postitas Silwer
Sa Mart vea ikka kuus eraldi toru turboni...

Postitatud: 21.10.2008 7:44
Postitas silver7
Tere.
Küsimus, mis mootorile vaja kas turbo või vabalthingav?
Turbomootorile ei oleks vaja eraldi segusiibreid.
Postitatud: 21.10.2008 9:10
Postitas Raceboy
Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?
Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
Postitatud: 21.10.2008 10:21
Postitas python
Ma pakuks veel hea pihustite asukoha ka välja:)

Postitatud: 21.10.2008 10:58
Postitas valdz
python kirjutas:Ma pakuks veel hea pihustite asukoha ka välja:)

Panen ka video kuidas see asi actionis välja näeb. Küll Renault'i mootoriga.
http://www.youtube.com/watch?v=y2iBbwocYZw
Postitatud: 21.10.2008 11:19
Postitas mart154
Raceboy kirjutas:Mina pidasingi vabalthingavat silmas. Turbomootor on omaette teema.
Ja huvitav, millest selline arvamus, et turbomootoril pole kasu ITB-dest?
Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest. Huvitav, kas keegi nendest väitjatest ITB-dega turboautoga sõitnud on kunagi?
Ma olen saanud paar päeva sõita R33 kere Skylinega, mis oli saanud "mild tuningu" nii umbes 600hp ulatuses.
Muuhulgas siis ka ITB-d ja olematu massiga hooratas.
Väga-Väga-Väga raju aparaat oli

Postitatud: 21.10.2008 11:23
Postitas RFL
Raceboy kirjutas:Skyline GTR-il näiteks on need juba tehasest.
ei hakka vaidlema kumb on parem lahendus, aga jäi silma, et gtr-ile pakutakse 1 tb-ga aftermarket sisselaskekollektorit, mille voolavus on parem kui itb-dega