Postitatud: 17.10.2008 18:05
Väga huvitav oleks näha, palju kogu selle kompoti reaalne kasutegur on lõpuks.
Kahjuks pole Eestis mind suutnud keegi veel reaalse näitega veenda, et vesi-õhk cooleril installil ja jebimisel mõtet oleks.
Indreku Lada pealt olen näinud ja ka ise tunda saanud palju selle vesi-õhk süsteemi korraliku töölesaamisega jamasid on.
Küll on pump lahja, küll on õhk sees jne.
Krt peaks otsima huvi pärast mõne enda Bemmi logi 400m ürituselt ja vaatama palju IAT tõusis 400m jooksul.
Muidugi mul on filter eraldamata kohe kolle kõrval.
Topelt cooleritest läbijooksutamine tekitab ju topelt pressure loss-i?
Ei ole ka täheldanud väga massilist vesi-õhk tüüpi cooleri lahendust kiiretel drag-i autodel.
Lisaks tekib ju vesi-õhk cooleriga topelt soojusülekanne, mis võtab kõik omakorda aega.
Niipalju kui silma jäänud on, siis on vist ainuke suurem eelis sellel drag-is (kui toimib ideaalselt), kuna rinkal on pidev õhuvool cooleril ja see peaks jahutama tunduvalt paremini kui topelt soojusülekandega.
Kahjuks pole Eestis mind suutnud keegi veel reaalse näitega veenda, et vesi-õhk cooleril installil ja jebimisel mõtet oleks.
Indreku Lada pealt olen näinud ja ka ise tunda saanud palju selle vesi-õhk süsteemi korraliku töölesaamisega jamasid on.
Küll on pump lahja, küll on õhk sees jne.
Krt peaks otsima huvi pärast mõne enda Bemmi logi 400m ürituselt ja vaatama palju IAT tõusis 400m jooksul.
Muidugi mul on filter eraldamata kohe kolle kõrval.
Topelt cooleritest läbijooksutamine tekitab ju topelt pressure loss-i?
Ei ole ka täheldanud väga massilist vesi-õhk tüüpi cooleri lahendust kiiretel drag-i autodel.
Lisaks tekib ju vesi-õhk cooleriga topelt soojusülekanne, mis võtab kõik omakorda aega.
Niipalju kui silma jäänud on, siis on vist ainuke suurem eelis sellel drag-is (kui toimib ideaalselt), kuna rinkal on pidev õhuvool cooleril ja see peaks jahutama tunduvalt paremini kui topelt soojusülekandega.