2. leht 3-st
Postitatud: 17.10.2008 13:07
Postitas rosco
Lõpptulemus jäi 14.6 lõpulaksul. Aga jah.
Sorry OT pärast
Kas z20let on sama lihtsalt järgi aidatav,kui c20let? Teoorias nagu peaks ju.
Postitatud: 17.10.2008 13:10
Postitas bertone
ausõna ei tea!:)
Postitatud: 18.10.2008 21:30
Postitas Mossemeez
Ragnar kirjutas:Stock taibid sõidavadki kõrget 14s.
Ei saa mitte vaidlematta
2004 a stock type r 14.217
2003a stock type r 14.5
Rohkem ei viitsinud otsida
Postitatud: 19.10.2008 12:23
Postitas ahto10
See roheline ascon soitis see aasta haapsalus liimitud rajal 12,5.
Postitatud: 20.10.2008 7:13
Postitas Mossemeez
ahto10 kirjutas:See roheline ascon soitis see aasta haapsalus liimitud rajal 12,5.
Seda Let mootoriga aga see teema siiski astras bertonest

Postitatud: 04.12.2008 12:16
Postitas birdshit
Klubikaaslasel tavaline (2.2 108kW) Coupe, väga soliidne auto on. Soovitaks ilusa velje sinna alla osta kevadel, mitte mingit sellist:
Vaid midagi sellist:

Postitatud: 04.12.2008 13:33
Postitas Astrona
birdshit kirjutas:Klubikaaslasel tavaline (2.2 108kW) Coupe, väga soliidne auto on. Soovitaks ilusa velje sinna alla osta kevadel, mitte mingit sellist:
Vaid midagi sellist:
See on ikka väga maitse asi
peale velje kõveruse, diameetri, poldi-valemi, keskaugu ja ET võiks järgmisena vaadata velje laiust ja siis velje massi - ja siis kergetest valida välja selline, mis pidureid kah jahutab ja vastu peab. Ja kui sõelal oli ikka mitu velge, siis võiks ka vaadata, et ta väga rõve auto all poleks. Praktika on see, et on hästi läinud, kui õige laiusega velje leiad

Postitatud: 04.12.2008 13:44
Postitas Siim
Astrona kirjutas:
Praktika on see, et on hästi läinud, kui õige laiusega velje leiad

milline on õige laiusega velg?
Postitatud: 04.12.2008 13:49
Postitas Mihkel
Paraku on paljud kerged veljed just mite kõige tuunituma välimusega

Ei taha siin kohal mainida palju minu Subaru veljed kaaluvad aga ilu nõuab ohvreid.
Läksin ka algul kergemaid velgi vaatama aga kui kõrvuti kahte velge nägin, ei olnud enam küsimust millise võtan.
Alati saab paugutamise ajaks mingid kerged rõvedused alla keerata.
On ka kenasid kergeid velgi aga neid eriti Eestist kergelt/mõistliku hinnaga ei saa.
Raja autole leiaks jah mingid enamvähem viisakad kerged veljed ka aga ma räägin üldpildist ja
sellest, et 10 sama mudeli ja värviga autot samade velgedega poleks.
Postitatud: 04.12.2008 14:13
Postitas Astrona
Siim kirjutas:Astrona kirjutas:
Praktika on see, et on hästi läinud, kui õige laiusega velje leiad

milline on õige laiusega velg?
Noh näiteks kui esialgu plaanin panna rehvi mis tahab 7-8" ja tean et vihmaga näiteks rehvi, mis tahab 8"-9", siis oleks vaja konkreetselt 8" velge, et ei peaks üldsegi kahte jooksu velgi ostma.
Aga oleneb autost/projektist, kui on show bling masin, siis võiks üldse ovaalsed veljed panna

Postitatud: 04.12.2008 15:20
Postitas Mihkel
No et asi viisakas väljast jääks võiks ikka konkreetse rehvi järgi velje laiuse valida.
Kahjuks tihti seab konkreetne auto velje laiusele väga kitsad piirid.
Aga noh mõnele meeldib JEEP LOOK, kus 215 rehv on 6" veljele venitatud.
IMO on selline asi okse kuubis.
Postitatud: 05.12.2008 0:16
Postitas birdshit
Astrona kirjutas:See on ikka väga maitse asi
peale velje kõveruse, diameetri, poldi-valemi, keskaugu ja ET võiks järgmisena vaadata velje laiust ja siis velje massi - ja siis kergetest valida välja selline, mis pidureid kah jahutab ja vastu peab. Ja kui sõelal oli ikka mitu velge, siis võiks ka vaadata, et ta väga rõve auto all poleks. Praktika on see, et on hästi läinud, kui õige laiusega velje leiad

Mo unine pea ei jaga eriti su postituse püanti. Kas olen liiga tuhm selleks vöi midagi?
Mina näitasin lihtsalt oma maitse järgi stiili näidet. Alati pole targutamine ka ju parim

Postitatud: 05.12.2008 10:23
Postitas shredda
Lühidalt võttes räägib Märt ju "german style"-ist. Selles ei anna vaielda, et saksa autole on ikka see kõige õigem. Üritasin isegi selle vastu olla aga ei saanud ja oma opelilgi 9" ja 7,5" all
Aga auto aus, mootori võtaks enda hoolde

Postitatud: 08.12.2008 16:22
Postitas bertone
mis seal ikka teha mootoriga aitab küll, ega ma võistlema ei lähe:) aga kui keegi aitaks mul ESP nupu teha ja et see veel õigesti töötaks siis see oleks väga hea=)
Postitatud: 09.12.2008 0:02
Postitas birdshit