2. leht 3-st
Postitatud: 16.10.2008 9:35
Postitas Indrek_s
Kõige odavam...ja ma mõtlen KÕIGE ODAVAM on osta tänases majandussurutises kellegi poolt ehitatud valmis auto.
50 000 +/- on valikut juba küllaga. Tagavedu, nelivedu jms.
Müü oma käru maha, leia panga abiga mõnikümend tuhat juurde ja ongi olemas.
Jääb ära ise-ehitamine, saad kindla tulemuse ja garantii, et iseehitatu ei jää pooleli ja kuuri alla vedelema.
Postitatud: 16.10.2008 10:01
Postitas Mihkel
Ka varem ehitatud autoga kaasnevad riskid, kuna keegi ei garanteeri sulle kvaliteeti.
Eestis on kahjuks selle ehituskvaliteediga nagu ta on, vähemalt minu standardite järgi.
Paljud ei viitsi veidi rohkem aega kulutada, et asi tõsiselt korralikult teha
vaid viskavad kiiruga kokku, et ainult tallata saaks, et küll hiljem aega ringi teha.
AGA kahjuks 99% AJUTINE ON IGAVENE!
Samamoodi paugutatakse mingi lambi confi chip-idega ringi lambi configa.
Nii et tasub hoolega vaadata mida endale ostetakse.
Postitatud: 16.10.2008 10:05
Postitas Indrek_s
...selleks meil ju foorumid ongi, et tublisti eeltööd teha. Reeglina keegi kuskil turbomasinat "sahtlisse" ei ehita. ikka tullakse ja tehakse foorumisse teema. Tulevasele ostjale on auto ajalugu ja ehitus kui peopeal...
Postitatud: 16.10.2008 10:48
Postitas hents99
Väga odavad ja suht kallid autod ehitatakse just ilma foorumi mölata, muidu ei saakski need autod valmis kui kommentaare lugedes mõtlema hakata.
Keskmise tasemega autosid näeb loomulikult, kes mingi bling bling osa külge kruttind jne.
Eks see summa sõltub sellest, kas teha KA väliselt ilus asi või mitte.
Olgem ausad, nice-looking jupid maksavad päris palju rohkem kui tavalised töötavad.
Isegi Sachsi mitmekettalist sidurit ei krutita külge, sest see on nõme must, mitte bling bling neoonroosa.
Ja millest kogu aeg räägitud: Kui teed enamuse tööst ise, võid saada rahakotile odavalt. Kui lased sama asja kellelgi ära teha, siis kipub tööraha kuuekohaliseks numbriks minema.
Kui teha odav ja peaaegu võimas(500-800hp) turboauto vabalthingavast, siis tuleks osta lihtsalt alustada sellest, et osta omale korralik toorik. Enamus populaarseid autosid on nõrga tehnikaga (japsid+odavamad eurod), aga ikkagi valitakse "heaks toorikuks".
Siis kulub mootori remondiks kangete juppidega ca 100k.
Postitatud: 17.10.2008 23:40
Postitas Tartlan
jah ma mõtlesin siin ja kaalusin et polegi vist mõtet jah,et raha läheb erareaalselt,kusjuures mul on endal täiesti korras masin ja samas ei tahaks kohe hakata lammutama,kuid aga küll jäid silma siin paar isendit mis ajasid hamba verele

mida oskate soovitada näiteks jaapanlaste kohta ja kas seal seda turbokest annab tiba sättida ka veel teravamaks
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine siin :P
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
esimene tundub kobedam aga teine täitsa plank niiöelda nahk sisu pole teine aga nagu orginaal :P
Postitatud: 18.10.2008 0:07
Postitas Rommi
soovitan sul turboga harjuda ja õppida turbo värki ja alles siis hakka neid hobuseid koplisse meelitama.
mina pooldan ise tegevust.Ise tehtud hästi thetud, ja mis si--sti see uuestii.
Postitatud: 18.10.2008 12:03
Postitas Reims
ostes sellise celica hoiad raha kõvasti kokku ja lõbu saab olema ka rohkem kui rubla eest.See muidugi ainult minu arvamus,aga paraku, selline hind kujunebki juba ühe mootori ehitamiseks,siin aga saad auto peale kauba.
Postitatud: 19.10.2008 13:45
Postitas Tartlan
jep seda minagi juba mõtlen,need numbrid hirmutasid ära :D aga vist mõte on,et peab selle turboka ikka võtma ja seda veel näppima võimalusel

Postitatud: 19.10.2008 19:58
Postitas jeff01
Tartlan kirjutas:jep seda minagi juba mõtlen,need numbrid hirmutasid ära :D aga vist mõte on,et peab selle turboka ikka võtma ja seda veel näppima võimalusel

Need seelikud liiguvad su buumeriga võrreldes nagu öö japäev (Õpi esmalt celicat tundma ja kui tunned et sina käid autost üle mitte vastupidi siis mõtle alles edasi) Edasi arendatavad on vist kõik autod.....üldiselt aga vastupidavuse arvelt.
Postitatud: 19.10.2008 21:57
Postitas reiks
jeff01 kirjutas:Tartlan kirjutas:jep seda minagi juba mõtlen,need numbrid hirmutasid ära :D aga vist mõte on,et peab selle turboka ikka võtma ja seda veel näppima võimalusel
Need seelikud liiguvad su buumeriga võrreldes nagu öö japäev (Õpi esmalt celicat tundma ja kui tunned et sina käid autost üle mitte vastupidi siis mõtle alles edasi) Edasi arendatavad on vist kõik autod.....üldiselt aga vastupidavuse arvelt.
Täiesti nõus eelkõnelejaga. Proovi enne mõnda turbokat ja alles siis hakka seda tahtma. Ega see pole lihtsalt esiveoliselt tagaveolisele ümber istumine.
Ja beeemmvee mahamüümine oleks kindlasti hea mõte.
No offence.
Sinu poolt lisatud sõidukite linkidele võin lisada veel niipalju et Alltrack eestis juba mõnda aega ning tema seisukorrast parem ülevaade kui sellest teisest.
Postitatud: 20.10.2008 18:08
Postitas Tartlan
ok,no bmw-sid on mul olnud ikka väga palju alates 3mestest kuni 7teni.Turbokaga harjumine ei vaja harjumist kuna olen eelnevalt ka turbokat omanud aga ega see polnud ka celica :D. Ega bemmil ka viga pole aga tahaks turbo tõmmet tunda igapäev mitu korda

vähemalt,kui kellegil midagi silma jääb mõni turbokas või miski huvitav isend võib pakkuda

Postitatud: 21.10.2008 10:25
Postitas Indrek_s
Tartlan kirjutas:...aga tahaks turbo tõmmet tunda igapäev mitu korda

vähemalt...
Ma lootsin kah sama, aga näe....ei õnnestu. Turbo on nii suur, et I käigul mingit boosti ei tekita, II käigul, kui hakkab surve tulema on kiirus juba üle 50km/h

Postitatud: 24.10.2008 13:39
Postitas Tartlan
:D irw
Postitatud: 04.12.2008 14:42
Postitas Tartlan
ok tänx et maapeale tagasi tõite :D mõtted läksidki juba liiga ebareaalseks,kuid siin ringi vaadates tuli mõte marki vahetada,nimelt siis Audi S2 kasuks,oskab öelda keegi kuidas on juppide kättesaadavus,hinnad ja vastupidavus ? loomulikult oleneb sõidustiilist,aga no teate ju omast käest,kui föön juba kapoti all siis tuleb ju vahest kasutada ka

küsiks ka veel,et kui peale panna kangem turps,kas siis tuleb ja mida tuleb teha,mida tugevamaks,mida vahetada,mis nagu järele annaks sel juhul ???
Terv Marx
Postitatud: 04.12.2008 15:08
Postitas Reims