2. leht 2-st

Postitatud: 26.09.2008 20:19
Postitas Raceboy
Hea aju on see, mis on väljahäälestatud ja töötab. Igal ajul on omad puudused (mitte ükski ei ole täiuslik!), aga kogu teema taanudb siiski sellele, kui hästi ta tööle saadakse.

Muidugi veider mõttemaailm, et turbokit koos aju jmga M5 jaoks läheks max 60k.

Soovitaks igal juhul Holseti toodangut, kuna nende kompressorid (HX seeriast siis, mitte vananenud WHxx seeriast) on väga hea efektiivsusega, 70%+ ala on väga suur ja korralikult tehtud kolle (split-pulse) tagab eeskujuliku spoolupi. IMO ei õigusta Garreti küsitavad eelised Holseti omade vastu ennast kuidagi, lisaks on Holset kordades odavam JA vastupidavam.

Kui jupid (kolle, turbo, pihustid, aju) olemas, siis raha kulub ju ka sisselasketorustiku jm peale.

Mida üldse on vaja?

*turbo
*Vahejahuti
*Pihustid x6
*Kütusepump (walbroga võib 600 hj juures lutsu visata)
*Summuti
*Sisselasketorustik
*Korralikud klambrid ja silikoonühendused, põlvi ei soovita)
*Sidur
*Paksem kaanetihend?
*Reguleeritavad nukarattad paksema tihendi tõttu
*Hunnik muid asju, mis hetkel meelde ei tule

Postitatud: 26.09.2008 20:20
Postitas mulk
Hästi voolava kaane ja suhteliselt suure kubatuuri juures on turbo valik ehk isegi lihtsam, pisut owerkill turbo ei tundu nii pahalt, kui 2L mootori juures ja budget projekti tehes on holset väga hea valik.
Mootorijuhtimise osas tasuks selle aastatuhende tooteid vaadata (olulisem ehk margist, on hea klienditugi), kõige austuse juures hesteci valmistajate suhtes, on tegu aegunud tehnikaga.

Postitatud: 26.09.2008 20:24
Postitas RICE BURNER
Terve Eesti kuurialused on nn säästuka säraküünlaid täis, mis korra põlevad suure leegiga ja siis kustuvad igaveseks.
Soovitan teha korralikult, isegi, kui see rohkem aega võtab.
Olen siin foorumis näinud igasuguseid jutumehi ja soovitajaid, kuid endal auto suitseb, kui õlikatel.
Normaalse töökoja tunnihindeks 400eek-i ja korruta see custom töö puhul näiteks algatuseks kasvõi 200 tunniga ja siis mõtle uuesti, kas see turbotamine ikka nii odav ongi, kui ise midagi ei tee.

Tee parem sama raha eest korralik moorori remont, langeta tuleviku plaane silmas pidades veidi surveastet, ja pane korralik wet nos peale, millega saad rohkem jõudu, kui säästuturboga.

Postitatud: 26.09.2008 20:25
Postitas Raceboy
python kirjutas:Kui Hestec on kõrges hinnaklassis siis tõesti mis allapoole jääb kipuvad kapriised olema. See on ikka rahakotist kinni, mis hea see maksab.
Kapriisne on samuti suhteline.

Mille suhtes kapriisne? Kas raske tööle saada? Raske häälestada?

Bemmi 60-2 rattaga saab pmst iga aju probleemideta hakkama ja korralikku juhtmestikku nõuab IGA aju.

Aju puhul on hoopis olulisem uurida asju, millest tavalistes reklaamtekstides ja foorumites eriti ei räägita. Sellest, kuidas tarkvara trigger wheele kasutab? Kui stabiilne on süütenurk läbi pööretevahemiku? Kuidas on õhutemperatuuri korrektsiooniga? Mis töövõimega protsessorit kasutatakse?

Postitatud: 26.09.2008 20:32
Postitas RICE BURNER
Aga enne on vaja raudvara, mida selle ajuga juhtida.
Aju tuleks kindlasti valida hea, sest see on üks vähestest asjadest, mis ei ole kulumaterjal ja hiljem saab tõsta mujale. Mis on he aju? Eks ikka see, mida kasutatakse ja kiidetakse ja mida igaüks osta ei jõua.

Postitatud: 26.09.2008 20:41
Postitas Raceboy
RICE BURNER kirjutas:Mis on he aju? Eks ikka see, mida kasutatakse ja kiidetakse ja mida igaüks osta ei jõua.
Hea aju on see, mis teeb temalt nõutava 100% ulatuses vähima rahasumma eest ära.

Postitatud: 26.09.2008 21:09
Postitas python
Kapriisne ongi suhteline, teemase pühendunud inimene saab sellest aru, osakab seda häälestada või isegi konfida softi. See on selline laialivalguv teema, kus vaidlusel ei tule lõppu. Jutt oli heast ajust, mis ei ole minusilmis hestec või vems. Pigem sihiks motronic, motec jne. S.t., et kui sa tööle ei saa, ei pea sa viga otsima produktis vaid endas.

Postitatud: 26.09.2008 22:29
Postitas Raceboy
python kirjutas: Pigem sihiks motronic, motec jne. S.t., et kui sa tööle ei saa, ei pea sa viga otsima produktis vaid endas.
Viga on alati endas, kui teised saavad tööle ja sina ei saa.

Oled sa Motronicuga kokku puutunud? Mina olen ja see ei ole mingi jalutuskäik pargis, kui sa seda silmas pead. Kallis ei tähenda lihtsat. Kõik taandub ikkagi teadmistele konkreetse toote kohta.

Postitatud: 27.09.2008 9:59
Postitas sallu
Tere!

Ühesõnaga ei taha inimene racing paaki, tahab et auto oleks täis komplektne oma kõikide mugavustega, sh. ka Helitehnika ja muu nänn. Eesmärk on omada teadmist et auto liigub siis kui vaja, käia rajapäevadel driftida ja kiirendada. ei taha mees autosse kellasid ega muidi vilesid, lihtsalt et kapotiall oleks seades asi ja töötaks nii nagu vaja.

topiku juurde tagasi, ootan konkreetseid pakkumisi, mõne olen saanud juba

Postitatud: 10.10.2008 10:24
Postitas Raimo
sallu kirjutas:ainuke mille kohta ma lademetes sitta ei ole kuulnud on Hestec aga see on kõrges hinnaklassis. :D Mis veel? ilmselt paigalduse peab keegi meie suurtest ära tegema.
kallis? :ohshit koos paigaldusega imho odavam kui autronic või tatech. vems tuleb vist natuke odavam. samas autronicu datalogging on parem kui hesteci oma.