2. leht 2-st
Postitatud: 25.09.2008 13:41
Postitas Ragnar
Fos kirjutas:huvitav, mis sa üldse teha tahad? TPS'iga juhitavat boost controllerit?
Rõhu muutuse järgi juhitav kontroller on märksa mõistlikum ju, kuna lõpptulemus on ikkaig rõhu kontrollimine
Kui foorumlastel suurem huvi on sellise asja vastu, siis võin kiirelt järgmisel nädalal mingi odava skeemi välja mõelda, tavaline MPX4250A MAP andur, väike display mis rõhku näitab ja 2 nuppu, kust boosti limiit sättida, väljundiks IPW, millega solenoidi klõpsutada.
edit, võib ju pulli pärast ka paar 0-5v sisendit kasutusele võtta, kui tõesti vaja tps'i järgi juhtida.
See oleks suurepärane lisa DIY teemasse

Postitatud: 25.09.2008 14:40
Postitas ranz
Sellise skeemi vastu oleks huvi tõesti olemas.
Postitatud: 25.09.2008 18:06
Postitas ahto42
on plaan kunagi VNT turbo peale aretada, ehk siis vnt juhtimine, jänkimaal pannakse vanadele golfidele neid, aga neil kogu pumba juhtimine mehaaniline ja trossidega, mul pole aga ühtegi trossi ja sellepärast leiutangi vaakumiga asja juhtima.
nt üks selline teema
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... hlight=vnt
ja paar videot:
http://www.youtube.com/watch?v=pCdjAdTk ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo&NR=1
Postitatud: 30.09.2008 14:27
Postitas Fos
Täna sai siis vabal hetkel natuke nikerdatud põhimõtteskeemi. Puudu veel 2 juhtnuppu ja reset ahel, vana solenoidi sisend(kes soovib jälgida, mida aju boostiga ise teha tahab) ja nibin nabin. St härrased, ärge veel tevalosse juppe ostma lennake
pildil siis solenoidi juhtahel, MAP anduri sisend ja LCD kuva otsad.
Postitatud: 30.09.2008 16:07
Postitas Reims
pange ,siis FOS ka leiutajate tabelisse sisse

Postitatud: 01.10.2008 11:43
Postitas Fos
Haa.. eks ma üks sinnakukkund leiutaja olen, aga vahest ikka üht teist töötavat ka tehtud. Tegin Performance foorumisse eraldi teema DIY ebc. Keda teema huvitab või on ideid pange sinna kirja kindlasti.
Postitatud: 01.10.2008 13:03
Postitas ahto42
nu ma tellisin selle k8004 ära.
Postitatud: 01.10.2008 13:49
Postitas Fos
ahto42 kirjutas:nu ma tellisin selle k8004 ära.
ma usun, et ilma MAP andurita tuleb selle minu aretise hind umbes sama, mis see k8004, sinna 200-350 eeq kanti.
Postitatud: 01.10.2008 17:27
Postitas taxu
Fos kirjutas:ei kõlba
"input voltage: between 2.5 and 35VDC", st kui sul sisend hakkab 0'ist ja läheb 5V'ni, siis pool ala jääb reguleerimata.
Saad ise regullida seal nii signaali alumise kui ülemise piirpinge, samuti kandesageduse 100...5000Hz.
Vaatan et üks juhtimisviis on näidatud nende oma mingi k8000 kontrolleriga ja selle min analoog väljundpinge on 0,1V. Saan aru et too k8004 peab seda siis ka mõistma.
Postitatud: 01.10.2008 17:53
Postitas taxu
Fos kirjutas:ahto42 kirjutas:nu ma tellisin selle k8004 ära.
ma usun, et ilma MAP andurita tuleb selle minu aretise hind umbes sama, mis see k8004, sinna 200-350 eeq kanti.
Valmis konstruktoriga vaeva kõvasti vähem lihtsalt. Plaat ja jupid olemas, pane aint kokku.
Postitatud: 01.10.2008 18:06
Postitas ahto42
minu plaan on selline:
vaakum läbi egr juhtklapi, mis on ühendatud nii et pidevalt vaakum avatud, ja vahele panen katkestusrelee, mis saab signaali egr juhtimisest et kaktestada vaakum püsival kiirusel sõitmine. K8004 juhtimine tuleb pedaali potekalt.
ventil kirjutas:Tintin kirjutas:And how you set the desired boost? example: 18PSI... you have a boost spike?
You can set the boost with RV2 trim. If You don't need full boost on low rpm You can set initial low output voltage with RV1 trim. If You want to opposite, You can set RV1 to minimum and connect diode (diodes in rows) between A abd B points on K8004. Boost spike is about 0,5 sec - when I have adjusted 1,3 bar boost - for 0,5 sec I have 1,5. I think is not to much but of course You can to reduce this witch RV1 trim.
lbreton kirjutas:I think this circuit could be taken further by splicing a pot (TPS) into the feed to the dcin to modifiy the boost level relative to the throttle position.
Yes, of course, You are right.
bar
