2. leht 13-st

Postitatud: 14.12.2008 23:23
Postitas silvia
nuh eks ma siis proovi :D

Postitatud: 14.12.2008 23:27
Postitas veider
Aigo kirjutas:aga kui korralikult valmis siis lõika lihtsalt relaka ketta laiune triip sisse keskele
Oled sa kindel selle asja kasulikusest??

Postitatud: 14.12.2008 23:38
Postitas Aigo
veider kirjutas:
Aigo kirjutas:aga kui korralikult valmis siis lõika lihtsalt relaka ketta laiune triip sisse keskele
Oled sa kindel selle asja kasulikusest??

jah. see peaks olema mingi 7'da või 8'da klassi füüsika ju. Metall kuumenedes paisub ning tekitab pingeid.

Keevitades muutub keevituskoha kõrvalt metall hapramaks tänu ülekuumenemisele ning pikemas perspektiivis kui mujale pingeid maandada pole siis sisepingete mõjul hakkab keevituskohtade juurest järgi andma. kui aga on flantsil vahe sees siis kuumenedes annab kahes tükis flantsil omavahel paisuda ning sellega leevendades pingeid, pingeid küll välja ei saa kuidagi, kuid see tagab pikema ea keevituskohale flantsi ja toru kokkupuute kohal.

kunagi sai ka koolis käidud 8)

Ega see on pelgalt soovitus, ei pea seda järgima.

Postitatud: 15.12.2008 1:09
Postitas SharkRider
Minu arust võiks sealt keskelt üldse metalli ära lõigata, mida vähem metalli seda vähem paisub ja keevitamisel tõmbab selle plaadi nagunii kiiva.

Postitatud: 15.12.2008 1:15
Postitas veider
Aigo kirjutas:
kunagi sai ka koolis käidud 8)
Tubli poiss! :p (oleks pidanud hoolikamalt lugema, midagi jäi eelnevalt kahe silma vahele ---> "valmis"). Keevitamisel võid tõmmata poltidega mingi sirge ja megapaksu metalli külge kinni...

Postitatud: 15.12.2008 2:17
Postitas Aigo
jep ikka valmis produktil, sest ega nagu eelpool mainitud siis enne keevitust kisuks need flantsid kiiva :bb

Postitatud: 15.12.2008 3:09
Postitas citizen
Aigo,
Arvestades seda kõik muud möla mida sa siin foorumus kirjutanud oled tunnista, et eelpool olnud jutu kirjutasid sa lihtsalt kuskilt maha :lol:

Postitatud: 15.12.2008 10:53
Postitas jeff01
Ärge hakake palun võõras teemas üksteist materdama. Ega rumal pole see kes suudab infot kusagilt leida.
Vaatasin põgusalt max boosti üle ja üldiselt nii et sellist tüüpi kollektoril mis enamvähem võrdselt paisub polegi asi nii hull aga se vahe võib seal sellest hoolimata olla. Kohustuslikuks muutub ta log style kollektorite puhul mis paisuvad oluliselt ebaühtlasemalt.

Postitatud: 15.12.2008 13:36
Postitas Aigo
citizen kirjutas:Aigo,
Arvestades seda kõik muud möla mida sa siin foorumus kirjutanud oled tunnista, et eelpool olnud jutu kirjutasid sa lihtsalt kuskilt maha :lol:
ei ei ma olen vahepeal harinud ennast :lol:

aga jah OT võiks lõpetada... ikkagi teise auto teema!

Postitatud: 15.12.2008 20:41
Postitas silvia
selline kysimus et oskab keegi öleda kust võiks otsida kollele näiteks aspestriiet??

Postitatud: 15.12.2008 20:49
Postitas KaroK
Sõna asbest eest pannakse euroliidus seina äärde.

Kollektoriteipi müüakse tuuningupoodides.

Sai kunagi US-Partsist ostetud näiteks.

Postitatud: 15.12.2008 21:55
Postitas silvia
sorry aga ei oskan ennast teisiti väljendada ;)

Postitatud: 18.01.2009 22:23
Postitas silvia
täna sai siis natuke systeemi kokku laotud. päris valmis ei saanud aga on vaid vormistamise kysimus 8)

Pilt
Pilt
Pilt
turbo õlituse äravooluava 14mm
Pilt
Pilt

Postitatud: 19.01.2009 11:46
Postitas uzzac
kas sisselaske toru liiga kuuma koja lähedale ei jää?või mässid koja sisse?

Postitatud: 19.01.2009 12:57
Postitas RKsilver
ma usun, et külmakoda peaks saama keerata ikkagi ja nii hull selle kuumusega seal küll olla ei tohiks, küll lahendus leitakse .