2. leht 8-st
Kena
Postitatud: 17.04.2009 23:18
Postitas Sportlane
Väga kena välimus autol!Stiilne.Küsimus kuidas siia pilte riputada sis paneks kah mõned Opeli omad.Sai ka üks isend ette võetud.
Kas sul on seal F16 käimar otsas?
Re: Kena
Postitatud: 18.04.2009 0:13
Postitas ott5
Sportlane kirjutas:Väga kena välimus autol!Stiilne.Küsimus kuidas siia pilte riputada sis paneks kah mõned Opeli omad.Sai ka üks isend ette võetud.
Kas sul on seal F16 käimar otsas?
kest on F20 ja custom sisu sisse pantud.
Postitatud: 22.04.2009 21:55
Postitas ott5
cooler sai siis nii ette pantud, nüüd ei ole taga enam ühtegi takistust.
nädalavahetusel loodab stange ka kuidagi cooler peale saada ja kapotialune värvi alla. Siis juba motot peale panema.

Postitatud: 27.04.2009 22:35
Postitas ott5
vaikselt areneb aga areneb.

Postitatud: 11.05.2009 23:03
Postitas ott5
mure siis järgmine, kas see lahendus halb, või peab muutma, et alumised ribid oleks vabad.
Auto hakkab sõitma tänaval, ringrada ei, mõned üksikud väikesed dragi üritused. Kas on väga oluline et see cooleri alumine osa oleks avatud, seal vist jahutus kõige effektiivsem?

Postitatud: 11.05.2009 23:09
Postitas Molotov51
Tee ikka mõned ribid ka stangele sinna, muidu näeb liiga jõhkard välja.
Postitatud: 11.05.2009 23:19
Postitas ott5
Molotov51 kirjutas:Tee ikka mõned ribid ka stangele sinna, muidu näeb liiga jõhkard välja.
ribid? kuhu. See lisa mis maas läheb külge ja jääb väga hea.
selline siis peaks nagu saama, mul ainult suure auguga keskelt

Postitatud: 12.05.2009 0:49
Postitas Marko
Stange ava on enam kui piisav, seda küll muuta pole vaja. Mõtle sellele kuidas kapotialt õhk välja saada, need väikesed ribid Astral kuigi efektiivsed ei ole. Kas paned ka topelt klapivedrud ja paksema tihendi?
Postitatud: 12.05.2009 20:30
Postitas Maik
Seal on ikka väga palju jahutust, mul endal on ca 10-14cm pilu cooleri all )põhja all) kust õhk teoorias tulema peaks. Ees ninas ühtegi muud pilu pole mis coolerile suunatud oleks.
Postitatud: 12.05.2009 22:20
Postitas ott5
Marko kirjutas:Stange ava on enam kui piisav, seda küll muuta pole vaja. Mõtle sellele kuidas kapotialt õhk välja saada, need väikesed ribid Astral kuigi efektiivsed ei ole. Kas paned ka topelt klapivedrud ja paksema tihendi?
tihendi ma teen samamoodi paksemaks nagu sina. Esialgu ei hakka topelt vedrusid panema, tahaks ära liikuma saada. Nii hull tehnika mul ei tule et neid vaja oleks esialgu muuta.
See on hea uudis et stanget vaja muuta ei ole, läheb üks asi ka lihtsamalt.
Aga kuda õhk kapoti alt välja saada...selle peale peab mõtlema hakkama. Kellel ideid ja näiteid siis oleks tore neid vaadata kuulata.
Postitatud: 13.05.2009 15:40
Postitas eclipse
Kapoti salongipoolne ots kõrgemaks jätta!?
Postitatud: 13.05.2009 16:06
Postitas mulk
Ilma silmatorkavate ribide ja avadeta kapotil, on palju lihtsam ja ka efektiivsem see soojus mootoriruumi alt auto alla juhtida.
Postitatud: 13.05.2009 17:05
Postitas uzzac
kas gsi enda originaal avadest ei piisa?
Postitatud: 13.05.2009 22:36
Postitas ott5
mulk kirjutas:Ilma silmatorkavate ribide ja avadeta kapotil, on palju lihtsam ja ka efektiivsem see soojus mootoriruumi alt auto alla juhtida.
aga kuidas seda teha ja ruumiga ei ole väga laiata.
Gsi avad on head aga arvan et mitte piisavad, liiga ääres ka.
Postitatud: 14.05.2009 0:11
Postitas Maik
Miks sa seda üldse teha tahad ? Enne sõitis ju auto niisamagi, midagi eriti muutnud ju pole... õhk läheb niisamagi välja ju ka pregu alt ja kapoti ülaservadest...
Saaks aru,et 2 suurt suurt fööni seal kapoti all oleks... võib olemine väga kuumaks minna. 1 pisuke turbo ei tee midagi hullemaks seal väga arvan...