Opel Astra GSiT ott5

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Kena

Postitus Postitas Sportlane »

Väga kena välimus autol!Stiilne.Küsimus kuidas siia pilte riputada sis paneks kah mõned Opeli omad.Sai ka üks isend ette võetud.

Kas sul on seal F16 käimar otsas?
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Kena

Postitus Postitas ott5 »

Sportlane kirjutas:Väga kena välimus autol!Stiilne.Küsimus kuidas siia pilte riputada sis paneks kah mõned Opeli omad.Sai ka üks isend ette võetud.

Kas sul on seal F16 käimar otsas?
kest on F20 ja custom sisu sisse pantud.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

cooler sai siis nii ette pantud, nüüd ei ole taga enam ühtegi takistust.
nädalavahetusel loodab stange ka kuidagi cooler peale saada ja kapotialune värvi alla. Siis juba motot peale panema.

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

vaikselt areneb aga areneb.

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

mure siis järgmine, kas see lahendus halb, või peab muutma, et alumised ribid oleks vabad.
Auto hakkab sõitma tänaval, ringrada ei, mõned üksikud väikesed dragi üritused. Kas on väga oluline et see cooleri alumine osa oleks avatud, seal vist jahutus kõige effektiivsem?

Pilt

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Tee ikka mõned ribid ka stangele sinna, muidu näeb liiga jõhkard välja.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Molotov51 kirjutas:Tee ikka mõned ribid ka stangele sinna, muidu näeb liiga jõhkard välja.
ribid? kuhu. See lisa mis maas läheb külge ja jääb väga hea.

selline siis peaks nagu saama, mul ainult suure auguga keskelt
Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Stange ava on enam kui piisav, seda küll muuta pole vaja. Mõtle sellele kuidas kapotialt õhk välja saada, need väikesed ribid Astral kuigi efektiivsed ei ole. Kas paned ka topelt klapivedrud ja paksema tihendi?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Seal on ikka väga palju jahutust, mul endal on ca 10-14cm pilu cooleri all )põhja all) kust õhk teoorias tulema peaks. Ees ninas ühtegi muud pilu pole mis coolerile suunatud oleks.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Marko kirjutas:Stange ava on enam kui piisav, seda küll muuta pole vaja. Mõtle sellele kuidas kapotialt õhk välja saada, need väikesed ribid Astral kuigi efektiivsed ei ole. Kas paned ka topelt klapivedrud ja paksema tihendi?
tihendi ma teen samamoodi paksemaks nagu sina. Esialgu ei hakka topelt vedrusid panema, tahaks ära liikuma saada. Nii hull tehnika mul ei tule et neid vaja oleks esialgu muuta.
See on hea uudis et stanget vaja muuta ei ole, läheb üks asi ka lihtsamalt.
Aga kuda õhk kapoti alt välja saada...selle peale peab mõtlema hakkama. Kellel ideid ja näiteid siis oleks tore neid vaadata kuulata.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Kapoti salongipoolne ots kõrgemaks jätta!?
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Ilma silmatorkavate ribide ja avadeta kapotil, on palju lihtsam ja ka efektiivsem see soojus mootoriruumi alt auto alla juhtida.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kas gsi enda originaal avadest ei piisa?
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

mulk kirjutas:Ilma silmatorkavate ribide ja avadeta kapotil, on palju lihtsam ja ka efektiivsem see soojus mootoriruumi alt auto alla juhtida.
aga kuidas seda teha ja ruumiga ei ole väga laiata.

Gsi avad on head aga arvan et mitte piisavad, liiga ääres ka.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Miks sa seda üldse teha tahad ? Enne sõitis ju auto niisamagi, midagi eriti muutnud ju pole... õhk läheb niisamagi välja ju ka pregu alt ja kapoti ülaservadest...

Saaks aru,et 2 suurt suurt fööni seal kapoti all oleks... võib olemine väga kuumaks minna. 1 pisuke turbo ei tee midagi hullemaks seal väga arvan...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta