2. leht 2-st
Postitatud: 18.09.2008 17:03
Postitas Astrona
Fos kirjutas:no kuule, see ei ole lahendus kui sa tps'i augud puurid, et sealt õli välja saada, see toob uusi probleeme juurde, niiskus läheb sisse, rajad hakkavad oksüdeerima, mustus läheb sisse... ole normaalne. See on selline munaga radika parandaja suhtumine, "mis seal ikka järgmine nädal viskan uue muna sisse". Endal parem tunne pole, kui asi korralikult tehtud saaks?
Kui auku sisse ei tee, võib praeguse TPSi ära vista, kui teen, võib alles jätta - roheline mõtlemine

. Auk pole selleks, et sealt õli välja voolaks, vaid et oleks võimalus seda puhastada. Võib ju mingid niplid kah ette panna, et niiskus sisse ei läheks

Saan aru küll, et see rohkem MacGyver'i stiil, aga see ongi ju Aigo vana auto

Postitatud: 21.09.2008 15:21
Postitas Astrona
Auku ei pidanudki sisse tegema, TPSi võlli august piisas, et sealt õli väjla pesta. Samas TPS'i see ära ei parandanud.
Panin testri külge, ja nii enne kui pärast puhastamist, tundus, et TPS on korras. Nüüd liigutasin aga TPSi nii, et nii kui gaasi puutuda, läheb tühikäigu kontakt lahti - tänu sellele liikus see jõnksutav kala tühikäigu peale, ja gaasivajutuse ajal kala pole. Aga siis kui gaas maha lasta ja pöörded tühikäiguni kukuvad, käivad pöörded paar korda 1000-1200 üles alla. Panin õhufiltri karbi asemele koonusfiltri kah, ja auto masin pole päris endine. Ühesõnaga saab nüüd gaasi pedaaliga segu regullida, et kui järsku vajutada, tõmbab nagu täis ja kiirendus on nagu 1.6D - maanteel nagu väga vahet pole, arvatavasti kuna seal on enne vajutama hakkamist juba õhuvool piisavalt suur, et väiksed õhukeerised MAF juures ei mõjuta kütust päris paigast ära. Võibolla tõmbab hoopis mingi "AF limit"i käiku - ja segu hoopis keeratakse kinni, et noh võiks proovida ST2 chipiga, mis teeb.
Teema suht lukku