2. leht 5-st

Postitatud: 19.09.2008 17:43
Postitas TURBOLOVER
ma tulen sulle järgi,aita siis paika panna!!!!!!! 18.15 carstopi ees?

Postitatud: 19.09.2008 17:46
Postitas gaiar200
ma muidu juba kodus kui tahad helista moblale sul vist nr olemas ja lepime midagi kokku

Postitatud: 19.09.2008 17:48
Postitas gaiar200
ja ära siis õllesi unusta

Postitatud: 21.09.2008 15:25
Postitas Astrona
Astrona kirjutas:
Astrona kirjutas:Hammasrihm kontrolli kah üle
Ühe õlle võtaks endale.

nii natuke lähemal asjal!!!

Postitatud: 23.09.2008 14:21
Postitas TURBOLOVER
yhesõnaga selline lugu et rihma peale panekul on yx nukk võll yhe hamba võrra paigast nihkund! kuid ei jaga asja mix alles siis armatuuris tuled põlema lähevad kui auto käib ? ST et kui keeran syyte sisse peaxid armatuuris kontroll tuled põlema minema aga läheb ainult armatuuri valgustus!

Postitatud: 23.09.2008 14:26
Postitas Fos
nagu sõbraga koos nokitsemise kogemused näitavad, pole nissan kuigi niiskuskindel auto :) edu elektroonika probleemi lahendusel. Muud ei oska soovitada, kui pistikud üle kontrollida.

Postitatud: 23.09.2008 14:39
Postitas riio
Mis asi on niiskuskindel auto? See millega saab järve peal sõita või? Pesen oma kolme autot (kaks sakslast ja Nissan) survepesuriga kapoti alt pea iga kuu ja pole veel ühtegi jama sellest olnud. See kui autol on pistikud katki ja juhtmeid lapitud nii nagu jumal juhatab pole auto margi süü. Pigem kuskilt midagi katki või valesti teostatud.

Re: nii natuke lähemal asjal!!!

Postitatud: 23.09.2008 15:18
Postitas Astrona
TURBOLOVER kirjutas:yhesõnaga selline lugu et rihma peale panekul on yx nukk võll yhe hamba võrra paigast nihkund! kuid ei jaga asja mix alles siis armatuuris tuled põlema lähevad kui auto käib ? ST et kui keeran syyte sisse peaxid armatuuris kontroll tuled põlema minema aga läheb ainult armatuuri valgustus!
raudselt VL võll oli paigast.

Oot, aga kui starterit paned, lähvad ja jäävad kõik ilusti korraks põlema? Või ei lähe üldse käimagi enam?

el kamm!!

Postitatud: 23.09.2008 15:39
Postitas TURBOLOVER
ei ainult siis kui käib siis lähevad põlema nagu lennuki armatuur yx plõx teise järel!
ja oli jah vl võll!

Postitatud: 23.09.2008 15:42
Postitas TURBOLOVER
ja ega sulle ei kuulunud see 200 sx mille läbisõit oli 333000 auto24.ee-s + veel turbo läbi ja aju õhtal?

Postitatud: 23.09.2008 17:21
Postitas Fos
riio kirjutas:Mis asi on niiskuskindel auto? See millega saab järve peal sõita või? Pesen oma kolme autot (kaks sakslast ja Nissan) survepesuriga kapoti alt pea iga kuu ja pole veel ühtegi jama sellest olnud. See kui autol on pistikud katki ja juhtmeid lapitud nii nagu jumal juhatab pole auto margi süü. Pigem kuskilt midagi katki või valesti teostatud.
Mai tea, palju sx'e sa oma elu jooksul näinud oled (ehitanud, parandanud), aga sellist, millel pole elektri probleemi olnud pole mina veel näinud. Sama asi ka 300'ga, 350 kohta ei oska kommenteerida, need liiga uued veel.

Nissani z autod pole päris igapäeva almerad ja primerad.
Kui sa tõesti suutsid välja mõelda, et "niiskuskindel auto" antud kontekstis tähendab sellist autot, millega saab järve peal sõita siis :idea: edu.
sry for offtopic

Edit: Kui sa keerad süüte sisse, siis tuleb ajule vool peale ja see hakkab kontrollima õli, akut jne kohe. Kui ta seda ei tee, siis võimalik, et süüdet sisse keerates ei jõua ajule piisavalt suurt pinget (jõuab alles siis, kui auto käib ja genekas peale laeb). Kontrolli, kas aju saab korralikku massi ja kas toitepinge on vähemalt ~12v.

Teine variant on igaks juhuks üle kontrollida näiduki-ploki taga olevad pistikud (pole kõige paremad), see võtab suht kaua aega lahti lammutada, aga pole hull töö.

Postitatud: 23.09.2008 18:15
Postitas gaiar200
vaidlustaks ka seda nissani niiskuskartlikust nimelt mul 200sx läbind juba pea 300 000km ei mingit jama pole el süsteemiga olnd ja ega tule ka ja auto on ka vahest kuude kaupa seisnud ja seisab ka praegu ootab mootori plokki ja vänta aga el toimib laimatult

kuule!!!

Postitatud: 24.09.2008 8:58
Postitas TURBOLOVER
aitäh! ma katsetan , lammutan,vaatan!

Postitatud: 24.09.2008 10:04
Postitas Astrona
mul no 2 x S13 ja mõlemal on mingi kala Kellaploki toitega - nagu pihustite või süüte müra oleks täiega toites sees. Võibolla on mass nõrk vms. Pole viitsind lahti kraapida, korra üritasin, aga 5 mintsaga ei hakand asi edenema - siis loobusin :lol:

Päris õlirõhku aju vist ikkagi ei checki :) - muidugi 100% kindel pole.
ABS-tuli on ABS aju küljes, õlituli õli-anduri küljes jne.
Antud juhul süüted värgid kõik toimivad, lihtsalt Kellade plokk ei saa enne toidet kui mootor käima läheb - ja arvatavasti saab ta käivitamisel juba toidet valest kohast, mis võib varsti kah läbi põleda, kuna pole nende asjade toitmiseks mõeldud. Näiteks läbi aku laadimise pirni ;)

Nii palju kui ma poole aasta jooksul S13 lammutanud olen, olen tolle elektri süsteemiga küll rahul - pistikud on suht niiskuskindlad ja juhtmed jooksevad suht mõistlikest kohtadest.
Tean uusi euroopa autosid kus 1. aasta jooksul on süsteem nii pekkis, et kui raadio käima paned hakkavad kojamehed tööle... :badgrin:

Postitatud: 24.09.2008 11:20
Postitas Fos
need, kellel s13'nega elektri probleeme pole olnud ei tea seda ka, et eelmine omanik on vedanud juba 6 massi juhet ja 3 plussi kuskilt x kohast. Täiesti tüüpiline nii vana auto kohta.

Õlirõhu tuld lülitab ikka aju, muidu peaks olema õlirõhu andrui takistuse mõõtmiseks eraldi mingi kivi kuskil, mis siis vastava väärtuse juures lülitab mingit releed, mis siis paneb sul selle tulukese seal põlema. :idea:
Õlituli ei saa olla otse anduri küljes, kui anduril endal pole digitaal-lülitus ahelat.