2. leht 2-st
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 23.12.2010 9:40
Postitas jeff01
Ennastki huvitaks koht kus saab asjad eraldi tasakaalustada

Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 23.12.2010 11:53
Postitas Astrona
zoom1 lasi mul ühe jooksu Astromotos tasakaalustada.
Kusjuures sidur ja väntvõll tulid sõitva auto pealt, ja sidur oli korralikult tasakaalust väljas, samas kui vänt korrektuure ei vajanud. Arvatavasti oli sidur otse karbist võetud ja külge polditud.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 23.12.2010 15:09
Postitas juss
tsikli rattaid tasakaalustatakse ka kodustes tindimustes laagritel. kui kasutada õigeid laagreid, siis näitan välja isegi ventiili korgi.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 24.12.2010 16:26
Postitas jeff01
Astrona kirjutas:zoom1 lasi mul ühe jooksu Astromotos tasakaalustada.
Kusjuures sidur ja väntvõll tulid sõitva auto pealt, ja sidur oli korralikult tasakaalust väljas, samas kui vänt korrektuure ei vajanud. Arvatavasti oli sidur otse karbist võetud ja külge polditud.
Mis mõttes vänt ok ja sidur mitte??? mille järgi ? Astros tasakaalustatakse komplektina ja hoorattasee puurivad nad mugavusest kuna sellel saab igasse kohta puurida.
Sellisesse kohta kus tasakaalustatakse ja järgmisel korral jälle vastaskülge puuritakse või kus ei märgata seda et väntvõll on 3 kümnendikku kõver ma ühtegi oma asja tasakaalustada ei vii nii et jätame astro moto välja.
Kui keegi teab millised need õiged laagrid on võiks teada anda....enne tasakaalustan tõesti kodus ise kui et maksan ebakvaliteetse töö eest.
Hooratta jaoks on mul rehvipink, mis 1g täpsusega näitab kuid sinna kinnitamiseks tuleb 1 mutter teha et mitte seda lonkavat plastmasskobakat kasutada. (Pinke kalibreeritakse tegelikult samuti metallist rattaga mis sarnaneb hoorattale)
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 26.12.2010 13:32
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Astrona kirjutas:zoom1 lasi mul ühe jooksu Astromotos tasakaalustada.
Kusjuures sidur ja väntvõll tulid sõitva auto pealt, ja sidur oli korralikult tasakaalust väljas, samas kui vänt korrektuure ei vajanud. Arvatavasti oli sidur otse karbist võetud ja külge polditud.
Mis mõttes vänt ok ja sidur mitte??? mille järgi ? Astros tasakaalustatakse komplektina ja hoorattasee puurivad nad mugavusest kuna sellel saab igasse kohta puurida.
Sellisesse kohta kus tasakaalustatakse ja järgmisel korral jälle vastaskülge puuritakse või kus ei märgata seda et väntvõll on 3 kümnendikku kõver ma ühtegi oma asja tasakaalustada ei vii nii et jätame astro moto välja.
Mina kui klient tean, et tasakaalustati eraldi, ja räägin mis mulle räägiti. zoom1 võiks kommenteerida, kas tekkis telefonimängueffekt? Ei usu, et lambist öeldi, et sidur oli väljas. Pakun, et testiti algul hooratas+vänt, mis siis oli tasakaalus. Siis kruviti sidur külge, ja oligi tasakaalust väljas... Pean uurima, kuhu puuritud oli. Paigaldamisel selle pilguga ei vaadanud, ja imo hooratast ei olnud puuritud. Sellisel juhul kus HR+vänt on tasakaalus, polegi vist erilist vajadust neid eraldi enam tasakaalustada.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 27.12.2010 12:04
Postitas zoom1
Silveri komplektiga oli vist nii, et hooratas oli chromoly mida astro vennal puurida ei õnnestunud, siis keevitati plekiriba vastavale kohale. Mulle öeldi et hooratas oli tasakaalust väljas, aga vända kohta ei mainitud. Nii et kindel pole kas algul testiti vänta eraldi.
Enda komplekt käis mõni aeg tagasi, siis küll pandi kogu mass kohe pinki, rihmarattast sidurikorvini. Ilmselt viin soome ikkagi kontrolli.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 27.12.2010 19:00
Postitas jeff01
Olen käinud ise kohapeal küsimas ja tehakse vaid koos sest puudub võimalus hooratast eraldi tasakaalustada. Siduri võis ta sul muidugi eraldi tasakaalustada (kuigi olen kahtleval seisukohal nende viitsimise teemal) Ainus variant on vänt eraldi, siis sidur külge koos kõigega ja siis uuesti tasakaalustada aga neil miski teema vaid vända pinki panemisega...jutt oli kuidagi puiklev.
Pean siiski oluliseks asjad eraldi tasakaalustada, kuna siduri FAIL tähendaks minu autol mootori keskelt pooleks võtmist, et hooratta pind üle treida ja uuesti tasakaalustada koos väntvõlliga. Või mis iganes idee siduriga peaks olema säästaks erldi tasakaalustamine mind suurest tööst. Ei taha ka alumiiniumplokk seda tihti lahti kakkumist saada.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 28.12.2010 17:26
Postitas taxu
jeff01 kirjutas:Kui keegi teab millised need õiged laagrid on võiks teada anda
Ise olen kunagi suurepöördeliste elektrimootorite ankruid pärast mähkimist niimoodi tasakaalustanud, et toetad võlliotsad mingi tugeva ja sirge terasserva peale ja lased kergelt veerema. Endal juhtusid kunagi olema u. 10x10mm ristlõikega joonlaua sarnased asjad. Ei teagi milleks neid originaalis kasutati, aga olid lihvitud servadega ja sirged. Neid serviti asetades sobisid nad tasakaalustamiseks ideaalselt. Ankur veeres nendel nii kergelt, et juba tilk lakki muutis tasakaalupunkti.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 28.12.2010 22:43
Postitas ahto42
Mul müügil noakujulised lekaaljoonlauad.
Re: Hooratta tasakaalustamine.
Postitatud: 13.01.2011 13:12
Postitas pr8
Usakate puhul on mootorid:
* internally balanced
* externally balanced
Teisel juhul on hoorattal vastukaal küljes.
Meie asju on balansseerinud Soome R-Koneistus.
Saata tuli:
* damper
* hooratas
* vänt
* 1 kolb+keps (+rõngad, sõrm, lukud, saaled jms).
Balanseerimine käib ikka väntvõlli vastukaaludesse aukude puurimisega ja sinna volframisulami paigaldusega. SFI hooratast ei tohigi ju puutuda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mallory_metal" onclick="window.open(this.href);return false;