2. leht 2-st

Postitatud: 25.03.2010 14:19
Postitas Mihkel
Siiski huvitav oleks katsetada.
Sinu flantsiga saaks seda testida näiteks stiilis 4-5k pöördeni, olenevalt kust sul niisama boost üles tuleb.

Sellise katsetamise tarbeks piisaks ka üliõhukesest plekilehest (nagu tihend), et üks kanal sulgeda.
Siis ei pea ka midagi selle tarbeks ringi ehitama, vaid korra kuuma koja lahti keerama.

Postitatud: 25.03.2010 22:33
Postitas RFL
1mm lehest vist lasin teha selle muidu ja oligi plaanis dünos kuni 1 barini gaasi peal hoida.
Ehk kunagi teebki selle ära ja siis saab edasi mõelda.

Postitatud: 26.03.2010 1:35
Postitas Astrona
RFL kirjutas:1mm lehest vist lasin teha selle muidu ja oligi plaanis dünos kuni 1 barini gaasi peal hoida.
Ehk kunagi teebki selle ära ja siis saab edasi mõelda.
See kui sa twin entry mingi .78 vms kojal ühe sisendi kinni paneb, muudab koja ristlõike A poole võiksemaks, ja seega A/R ratio tuleb mingi .40.
Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.

Postitatud: 26.03.2010 11:37
Postitas murjam
Astrona kirjutas:Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.
Nagu Sa isegi ütled "peaks tulema" ehk on mõistlik seda katse-eksitus meetodil kontrollida. Just seda RFL teha plaanibki. Kui katsed näitavad, et spoolibki väga hästi, võib hakata klapi-süsteemi aretama (et suurema boosti saabudes gaasid mõlemast kojapoolest läbi käiksid), teades siis kindlalt, et asjast tolku saab olema.

Postitatud: 26.03.2010 14:35
Postitas taxu
Täpselt seda on need "quick spool valve" tootjad ju juba katsetand ja mõõtnud. Graafikgi siin eelmisel leheküljel väljas.

Postitatud: 26.03.2010 17:27
Postitas zoom1
Noid graafikuid oleks küll naiivne tõepähe võtta :)

Kumb turbiini ava tuleb sulgeda et spool tõuseks, keskosa poolne?

Postitatud: 26.03.2010 17:41
Postitas ValgeKotkas
SP quick spool valve Supra 7mgte peal
http://www.supramania.com/forums/showth ... no-results
Töötab nagu küll. ja viimases postituses kirjas kuidas kontrolli klapi üle saavutati.

Postitatud: 27.03.2010 2:20
Postitas Motary1
Väga huvitav asi
Pilt

Postitatud: 27.03.2010 10:04
Postitas ahto42
Selle süsteemi kõige suurem mure on vist käiguvahetusel rõhulangus. Supra teemat lugedes selgub, et ideaalis oleks süsteem mis jääkski nt üle 4000 pöörde siibrit lahti hoidma.

Postitatud: 27.03.2010 13:12
Postitas ejay
proge aju korral saaks ju panna aju seda klappi juhtima nii kuidas vaja

Re: Twin/Divided entry | split pulse

Postitatud: 16.12.2014 11:01
Postitas RFL
EFR turbod varsti sisseehitatud quick spool valve'iga.
Pilt
Pilt

Re: Twin/Divided entry | split pulse

Postitatud: 16.12.2014 14:04
Postitas IvarR
FC3S RX7 peal kasutati tehasest sellist asja aastal 1986. Kuumakoda 0.86ar, kollektorisse sisse ehitatuna kuid mõte sama.
http://www.rx7club.com/attachments/sing ... nifold.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... xEdDUg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

IvarR

Re: Twin/Divided entry | split pulse

Postitatud: 28.03.2017 23:16
Postitas flm
Aeg edasi läinud ja ehitajatel kogemust rohkem- milline on siis reaalne vahe split pulse manifoldi puhul single vs dual wastegate? Kas lisakaal, -hind ja olenevalt olukorrast keerulisem disain tasub ära?