Twin/Divided entry | split pulse
Siiski huvitav oleks katsetada.
Sinu flantsiga saaks seda testida näiteks stiilis 4-5k pöördeni, olenevalt kust sul niisama boost üles tuleb.
Sellise katsetamise tarbeks piisaks ka üliõhukesest plekilehest (nagu tihend), et üks kanal sulgeda.
Siis ei pea ka midagi selle tarbeks ringi ehitama, vaid korra kuuma koja lahti keerama.
Sinu flantsiga saaks seda testida näiteks stiilis 4-5k pöördeni, olenevalt kust sul niisama boost üles tuleb.
Sellise katsetamise tarbeks piisaks ka üliõhukesest plekilehest (nagu tihend), et üks kanal sulgeda.
Siis ei pea ka midagi selle tarbeks ringi ehitama, vaid korra kuuma koja lahti keerama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See kui sa twin entry mingi .78 vms kojal ühe sisendi kinni paneb, muudab koja ristlõike A poole võiksemaks, ja seega A/R ratio tuleb mingi .40.RFL kirjutas:1mm lehest vist lasin teha selle muidu ja oligi plaanis dünos kuni 1 barini gaasi peal hoida.
Ehk kunagi teebki selle ära ja siis saab edasi mõelda.
Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nagu Sa isegi ütled "peaks tulema" ehk on mõistlik seda katse-eksitus meetodil kontrollida. Just seda RFL teha plaanibki. Kui katsed näitavad, et spoolibki väga hästi, võib hakata klapi-süsteemi aretama (et suurema boosti saabudes gaasid mõlemast kojapoolest läbi käiksid), teades siis kindlalt, et asjast tolku saab olema.Astrona kirjutas:Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
SP quick spool valve Supra 7mgte peal
http://www.supramania.com/forums/showth ... no-results
Töötab nagu küll. ja viimases postituses kirjas kuidas kontrolli klapi üle saavutati.
http://www.supramania.com/forums/showth ... no-results
Töötab nagu küll. ja viimases postituses kirjas kuidas kontrolli klapi üle saavutati.
Selle süsteemi kõige suurem mure on vist käiguvahetusel rõhulangus. Supra teemat lugedes selgub, et ideaalis oleks süsteem mis jääkski nt üle 4000 pöörde siibrit lahti hoidma.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Twin/Divided entry | split pulse
FC3S RX7 peal kasutati tehasest sellist asja aastal 1986. Kuumakoda 0.86ar, kollektorisse sisse ehitatuna kuid mõte sama.
http://www.rx7club.com/attachments/sing ... nifold.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... xEdDUg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
http://www.rx7club.com/attachments/sing ... nifold.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... xEdDUg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Twin/Divided entry | split pulse
Aeg edasi läinud ja ehitajatel kogemust rohkem- milline on siis reaalne vahe split pulse manifoldi puhul single vs dual wastegate? Kas lisakaal, -hind ja olenevalt olukorrast keerulisem disain tasub ära?