2. leht 6-st
Postitatud: 17.12.2004 0:06
Postitas Kpt. Trumm
jõudsimegi ringiga tagasi mida ma alguses üritasin selgeks teha.

Postitatud: 17.12.2004 15:11
Postitas Kuuno
Jõuvanker kirjutas:
Ma ei saa hästi aru, blow-offi ja rõhu reguleerimiseks?
paljud racing turbo masind kasutavad sama süsteemi...ülerõhk lastakse kohe välja ja ka käiguvahetusel on turbo pöörded koguaeg üleval...
ise tagin seda siis sellepärast et polnud võimalik WG'd seadistada parajalt madalat rõhku hoidma...
Postitatud: 20.12.2004 13:18
Postitas Samvel
miks tihtipeale ka EMS`ga varustatud autod ei kasuta BOVi? Ajudel ei ole ju enam õhulugejat vaja. Muidugi osad süsteemid nagu Autronic, Hestec ja AEM omavad ka nö mallikohaseid sarju, kus kasutatakse auto orig juhtmestikku-andureid. Kas sel juhul õhulugejat on ikka vaja?
Kui BOVi pole ja tegemist tõsisema fööniga, siis ilmselt ainult täisgaasil saabki käiku vahetada

Postitatud: 20.12.2004 21:30
Postitas Kpt. Trumm
Hestec kasutab MAP andurit nii, et õhulegejat ei ole vaja. Juhtme sarjadest kasutatakse ära siis kõiki neid nika asendi lugejaid ja asendi muutjaid (BMW mootoritel VANOS) kaasaarvatud VTEC ja iVTEC. Siis veel süüte lugemiseks originaal hall andureid ja pihusti juhtmeid.
Tõsisema fööni ja ilma BOV (st täiesti kinnise süsteemiga) on kaasi maha laskmisega natuke jama. Esteks saab sidur käiguvahetusel ilgema koormuse endale järsku kaelaja teiseks käigu vahetus on väga rapsiv. Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita. Sellepärast ogi tal siin Eestis tava asfaldi peal sõita väga raske.
Postitatud: 21.12.2004 2:46
Postitas xjan
....Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita....
süütekatkestus? Kas sama asi oleks võimalik ka kasutades näiteks mitte täielikku süütekatkestust vaid kruvida mõned-kümned kraadid tagasi süüdet (ALS)? olete katsetanud?
Postitatud: 21.12.2004 9:52
Postitas Kpt. Trumm
mida sa sellega väidad???
Postitatud: 21.12.2004 12:42
Postitas xjan
chill: väitelausete lõpus käib punkt või hüümärk, mina lihtsalt küsin.
Postitatud: 21.12.2004 18:37
Postitas Kpt. Trumm
ise keerad aja ja kraadi nii kuis tahad
Postitatud: 11.02.2005 0:28
Postitas aljoga
ei hakka uut teemat tegema, seletage palun mulle kui BOV-ide koha pealt suht-koht asjatundmatule tüübile, kuidas tolle jubina paigaldus käib?

kas tuleb pista kuhugile pärast-turbot õhutoru sisse või võtad throttle`st vaakumvoolikuga välja? kas saan õigesti aru, et asi on installitav ühe otsaga, st klapi üks ots läheb sisselaskesse, teine ots jääb atmosfääri? kuhu see viimane vaba ots paigaldatakse või jääb kuhugile lihtsalt vabalt istuma? kas keegi teab, kas Eestis müüakse Forge kaubamärgi BOV-e? täpsemalt huvitaks Forge FMDV004 (sinine)...
Postitatud: 11.02.2005 0:48
Postitas Ragnar
BOV installitakse pärast coolerit. Kui on dump to atmos tüüpi siis laseb õhu välja, recirc laseb õhu tagasi ringlusesse.
Postitatud: 11.02.2005 10:40
Postitas Mic
Teab keegi, kas BOVi Leonile on mõtet installida, sellest midagi kasu ka saaksid, peale susisemise? Kui asjal point siis, millise rahalise kulutusega peaksin arvestama, kuna ise eriline mehaanik ei ole siis peaks laskma paigaldada ka kellelgi teisel.
Kui lollid küsimused siis ärge kõvasti lööge

Postitatud: 11.02.2005 11:00
Postitas Kuuno
kui on suurem rõhk siis turbole kasulik et õhk ei tule suure pauguga tagasi ja käiguvahetusel hoitakse turbo pöörded üleval..ei kulu aega uuesti üles spoolimisele!
isevalmistatud asja saab 500eekiga aga uued kuskil 2000eek kandis vist
Postitatud: 11.02.2005 11:18
Postitas Samvel
Leonile kasulik panna by-pass, BOV häirib mootori normaalset tööd.
VAG 1.8T antud probleemist võid lugeda:
http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... aileyValve
Meil on pakkuda Dahlback Racing`u spetsiaalselt sellele mootorile disainitud by-pass klappe. Hind koos chiptuninguga 2200, ilma - 2500.-
Postitatud: 12.02.2005 14:19
Postitas Siim
KAs keegi oskab nõu anda millist BLOW-OFF klappi tasub panna Nissan 200SX S13. Ma Vaatasin Rootsis olid nende hinnad 496 sekist 3200 sekini.
Kallimad olid TURBOMASTERi omad.
Postitatud: 22.02.2005 22:44
Postitas Lotusepoiss