2. leht 3-st
Postitatud: 06.06.2008 1:13
Postitas Astrona
1 variant on ka lisada tavaklasside kõrvale 1 lisaklass, nagu tulid bracket ja outlaw - a la hinna piiriga 16K.
Kuulsin, et kuskil sigulli rallikatel oli mingi 50K piir, aga kõvemad olid ikka kallimad, ja praktikas viisakusest keegi seda müügikohustust ei realiseerinud. Mõni saab kurjaks ja läheb kriminaalseks ära

Postitatud: 06.06.2008 16:18
Postitas Joel
Mismoodi seda 16k või ükskõik mis muud autole kulunud summat on võimalik vettpidavalt kontrollida? See pole isegi teoorias võimalik rääkimata praktikast. Kas tavapärane hooldus läheb sisse või muudab õli ja rihmade vahetus auto juba kallimaks? Sry aga minu arvates on see ametlike võistluste kontekstis väga ebamõistlik idee - külarallisid võib ju mõnetuhandeste Golfide ja Escortidega korraldada, aga ametlikus võistluses kus klassid peavad olema vettpidavad ei ole raha järgi mitte midagi võimalik paika panna - ainus võimalus, et peakohtunik otsustab ja edasikaebamisele ei kuulu. Pealegi kuuluks see 4k klass pigem huumori valdkonda ja nali on üldiselt naljakas ainult 1 kord.
Räägid, et oled sada kilo ise tehes kokku hoidnud ja võiksid seega võistelda odavamate autode klassis. Ütleme, et ma ostan samasuguse tooriku nagu Sinul ja palun Sinul see ära tuunida, vastutasuks lasen Sulle näiteks garaazhi ehitada oma äripartneritel, kes mult raha ei võta, aga on huvitatud minu firmaga tulevikus mingi lepingu või milleiganes sõlmimisest. Kui palju minu auto siis maksaks? Ma ei ole ise auto heaks lillegi liigutanud, tuuningule sentigi kulutanud, aga ometi on mul täpselt sama kiire auto nagu Sul kes Sa oled ööd ja päevad pere kõrvalt garaazhis veetnud. Kas see teeks minust Sinu loogika järgi siis tõsisema moto-sportlase kui on mõni "rahaboss", kes oleks Sulle sama teenuse eest garaazhi hinna rahas maksnud? Ehk et ma tahan öelda, et kulutus ja tulemus ei pruugi omavahel üldse seotud olla, st puudub igasugune point raha alusel mingeid määratlusi teha...
Postitatud: 06.06.2008 22:59
Postitas Astrona
Hinna piiri saab määrata ainult müügi kohustusega. Ehk kes tahab võib tulla oma 100K autoga 16K klass ja selle peale võistlust 16k eest ära kinkida!
Postitatud: 07.06.2008 0:32
Postitas Marko
Astrona kirjutas:Hinna piiri saab määrata ainult müügi kohustusega. Ehk kes tahab võib tulla oma 100K autoga 16K klass ja selle peale võistlust 16k eest ära kinkida!
kus on loogiline lähenemine: olen saanud jupid mega odavalt või sponsorluse korras ja töö ise teostanud - peaksin peale võistlust masina ära kinkima? ebanormaalne
mille järgi hindan oma töötunde??? võtan 6kuu keskmise kuupalga ja arvutan välja tunnihinna? härra X saab 1 000 000eeki palka ja härra Y töötab 5 000 krooniga kuus... ja masinat ehitati 500h

Postitatud: 07.06.2008 0:45
Postitas Astrona
Marko kirjutas:Astrona kirjutas:Hinna piiri saab määrata ainult müügi kohustusega. Ehk kes tahab võib tulla oma 100K autoga 16K klass ja selle peale võistlust 16k eest ära kinkida!
kus on loogiline lähenemine: olen saanud jupid mega odavalt või sponsorluse korras ja töö ise teostanud - peaksin peale võistlust masina ära kinkima? ebanormaalne
mille järgi hindan oma töötunde??? võtan 6kuu keskmise kuupalga ja arvutan välja tunnihinna? härra X saab 1 000 000eeki palka ja härra Y töötab 5 000 krooniga kuus... ja masinat ehitati 500h

Põhimõte väga lihtne - sõidad selles klassis, mis hinnaga oled nõus oma auto maha müüma. See palju tegelikult asi väärt on või kui palju sinna taotud on ei omaks üldse tähtsust.
See, et ma sain 40K'ga 100K'se auto ja et ma sinna olen pannud 60K ei tähenda, et ma tahaks sellega 160K klassis sõita, ja kui olen sinna ka 300h tagunud arvestades rahaks koguväärtuse 220K ei tähenda ka, et ma seal klassi peaks sõitma, kuna konkreetne masin võib omada ka "muud" väärtust. Ehk siis mina sõidaks 300K klassis, mis sellest et otseseid kulutsi on 100K läinud. Kuna selle raha eest oleks nõus autost loobuma ja parema projekti alustama.
Mõni miljokas vastupidi tuleks oma 1 miljonise autoga 16K klassi ja saaks kah karika - samas toedates vaesemaid kaasvõitlejaid - ja kõik oleks aus.
Seal tekib see faktor, et kes oskab kõige optimaalsemalt - vähese vaeva ja rahaga midagi kokku panna, mitte nagu preagu, kus võita võib ka ainult rahaboss - ja oleks nagu "kõvem tegija", aga tegelikult ei tea autodest midagi ja on nii jobu et pole isegi ühtegi sõpra, kes ühe tasuta tunni kingiks või head nõu annaks.
Ma ütlen, sellel asjal oleks jumet. Kahtlema paneb vaid see, et miks ma juba sellest kuulnud pole.
1 negatiivne konks oleks see, et autode vastupidavusele pikemas perspektiivis polex mõtet rõhku panna, kuna see on kulutus, mis aega ei paranda, ja kokkuvõttes oleks see rontide vastupidavus ralli, kus mõnikord võidab see, kes lihtsalt üldsegi finishini jõuab

Postitatud: 07.06.2008 11:46
Postitas Astrona
arvan et segadust tekitab ka see, et ma lollipeaga kirjutasin sellest valesse teemasse ja mode tõstis teema siia ja pani natuke teise pealkirja.
Õigem oleks "Klassid müügihinna järgi"
Postitatud: 07.06.2008 12:44
Postitas puna
Vali omale odavam ja jõukohasem hobi äkki.
Male näiteks, aga seal ajusi vaja.
Siis pole vaja end välja elada, et keegi rohkem teenib.
Postitatud: 07.06.2008 13:10
Postitas Astrona
puna kirjutas:Vali omale odavam ja jõukohasem hobi äkki.
Male näiteks, aga seal ajusi vaja.
Siis pole vaja end välja elada, et keegi rohkem teenib.
Olin 3.klassis 9klassilise kooli peale 6. koht males

Peale seda hakkasin jooma

Ausalt ma ei räägi enda eest - ma rohkem robinhuudilikult üritan eesti rahva kibestumust vähendada

Seda ei saa võrrelda sellega et a la "teeme koledatele tüdrukutele kah missivõistlused"

Mida väiksema müügihinna piiriga klass, seda nupukamad vennad ruuliks. Raha olemas olu oleks siis ainult kiusatus, mida ei saa kasutada, ja mis segaks optimaalsete lahendusteni jõudmist.
Postitatud: 07.06.2008 17:19
Postitas tonny
ära enam peale võta, eks?
Postitatud: 07.06.2008 17:41
Postitas Raceboy
puna kirjutas:Vali omale odavam ja jõukohasem hobi äkki.
Male näiteks, aga seal ajusi vaja.
Siis pole vaja end välja elada, et keegi rohkem teenib.
Oota, mille tähelepanuväärsega sina autonduse vallas hakkama saanud oled peale pideva haukumise teemal turbode müük ja sisutühjade kommentaaridega?
Postitatud: 07.06.2008 18:22
Postitas puna
Ei ole päris minu ala.
Rahakott ei kannata korralikku asja teha ja kehva ei taha ise teha.
Postitatud: 07.06.2008 18:26
Postitas Raceboy
puna kirjutas:Ei ole päris minu ala.
Rahakott ei kannata korralikku asja teha ja kehva ei taha ise teha.
Seda enam võiks enne mürgise ja täiesti kasutu kommentaari postitamist enne natuke mõelda ka.
Postitatud: 07.06.2008 19:52
Postitas ahto42
tegelt võiks olla küll sellina klass, kus võiks osaleda sellised masinad et a'la projekti eelarve 10k
Postitatud: 07.06.2008 20:11
Postitas Mardo
see oleks fun

Postitatud: 09.06.2008 11:39
Postitas MeelisV
Mardo kirjutas:see oleks fun

surnu/matuseauto igal korral kohal ?