Mis teha sellise.... siduriga?

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

m20ne sidur on tiba väiksem kui minu oma, kuna ma ringrada ei sõida siis käiguga pidurdada edaspidi ei kavatse :-D Saan väga hästi aru mis nende plekkidega juhtub käiguga pidurdades aga müsteerium on see, kuidas mu porsche sidur kestis, kuna mulle meeldis jõu puuduse puhul kurvi minna madalama käiguga nii pidurdades, et tagaots ka asfaldil loha läheb et enne kurvi jõudmist külg juba ees oleks :) (Vasakpoolse käsipiduriga ja neutraalse juhitavusega autol oli sedea teisiti väga raske saavutada)

To patrik: Kas kasutasid kokku pannes neete või miskit muud? plaan oli kõvasulam polte kasutada aga neil peaks päid maha käiama ilmselt....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Teema end minu jaoks ammendanud.
Kahe kolrvi plekid ehk siis 6 pleki asemel 12 plekitükki korvi kohta said kõvasulam poltidega kinni tõmmatud ja sidur töötab :)
Niipalju mainiks veel, et originaal needid on väga pehmest terasest ja 12.9 poldid mis ma sinna ostsin on owerkill....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
silver7
Postitusi: 72
Liitunud: 08.01.2006 20:40
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas silver7 »

jeff01 kirjutas:Teema end minu jaoks ammendanud.
Kahe kolrvi plekid ehk siis 6 pleki asemel 12 plekitükki korvi kohta said kõvasulam poltidega kinni tõmmatud ja sidur töötab :)
Niipalju mainiks veel, et originaal needid on väga pehmest terasest ja 12.9 poldid mis ma sinna ostsin on owerkill....
Õelge veel missugused need kõvasulam poldid on.needid ongi pehmed muidu ei ole võimalik neetida ja neetides ei olegi probleemi.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Vabandan kui asja vale nimega kutsusin aga arvasin et 12.9 tugevusastmega polt on kõvasulam polt kui võrrelda tavaliste 8.8 tugevusastmega poltidega mis on umbes sama tugevast materjalist kui need needid olid. nm võtme järgi annab liialdamata 2x suuremat pinget rakendada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Kes tahab, võib võrrelda omavahel erinevate tugevusastmetega polte:
http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=191
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Minu 535-l läks neid seeriasidureid kuu ajaga puruks 2 tükki. Neist üks, Sachsi oma ei pidanud vastu rohkem kui 100 km kui katted neetidest lahti tulid :shock: Teisel läksid samad vedrud katki.

Pole vist liiga palju torki, vaid viletsad sidurid :evil:

Minul lahenes asi UM-ist M5 siduri ostmisega (esmalt üritasin sama asja Aavest kuid peale kuuajalist ootamist loobusin).

Muide siduri momendikindlus ei sõltu ainult neist plekitükkidest (õigemini nendest sõltub ainult korvi laiali minek), oluline on ka taldrikvedru. Vähemalt m5'l tundub see asi parem olevat, sest 535 siduriga tüüpiline kärssama minek ja käiguvahetustel libisemine karedal asfaldil startides kadus M5 omaga ära ja pole rohkem tagasi tulnud.
Vabandan kui asja vale nimega kutsusin aga arvasin et 12.9 tugevusastmega polt on kõvasulam polt kui võrrelda tavaliste 8.8 tugevusastmega poltidega mis on umbes sama tugevast materjalist kui need needid olid. nm võtme järgi annab liialdamata 2x suuremat pinget rakendada.
Need 12,9 poldid võinuks sa asendada ka vabalt 8,8'stega, tugevus pole seal teab mis oluline. Originaalis ju päris pehmed terasneedid. Oluline on kontreering st lahti põrumise kindlus ja seda võib teha nii lolli jõuga kinni keerates kui ka arukamalt (nt peale pehme poldi lubatava jõu järgse pingutuse mutrist üle ulatuv poldiots (pikkus vastav valida) haamriga "ära neetida".
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Sai endal just sidur vahetatud. Ja panen tähele sellist asja, et vanast kulunusd sidurist jäänud harjumus üsna hoolimatult päästa, kuna too enam väga ei hoidnud ja seetõttu pehmendas ise löögi ära. Lisaks uus ka 2x suurema hoidejõuga, nii et nüüd tuleb ikka iga käiguga libistada, muidu rapib kohe hoolega. Vahest on teil uute sidurite lõhkujatel sarnane viga- ega siis tõesti vaid väga tugev sidur kannatab pidevalt jõhkrat päästmist. Tavalisega ikka peab nats ettevaatlikum olema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Minu puhul polnud asi kindlasti selles aga kardan et tean siiski milles....
Nimelt sattus mul ajju seade, mis eelsüüte nurgale tabelis lisas veel 22 kraadi ja seetõttu toimus tagasilööke tol ajal......ei mäleta ühtegi konkreetset juhtu aga usun et neid siiski oli kuna päris niisama ehk asjad katki ei lähe (Muidu on vanade siduritega asfaldil käiku madalamaks lülitades korduvalt meelega loha lastud aga pole nagu midagi juhtunud.)
Ise igatahes rahul, semonditud sidur kannatab ka 5000-6000 rpmi vahel slikkide ja plokksilla starte :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Sachsi kataloogis eksisteerib type 240 sidur ka osadel bmw 540i'de küljes, kuigi kas see sidur istub selle hooratta otsa või mitte, on iseküsimus. Kui on kahemassiline hooratas, siis on bmw sidur reeglina teistsugune (kuigi ketas võib sama olla), nt siduri surveplaat ulatub korvist välja.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mina kasutan oma mootoril vana tüübi ühe massilist....nägi nagu lihtsam ja lollikindlam välja ja hooratas oli kah paremas korras.
Kahe massilise korv on oluliselt lapikum ja mu silmis paistab vähem kinni hoidvat kui vaadata nurka millega tööpinnale pressitakse aga see vaid minu arvamus :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

üldiselt tegeleb ainsana eestis LUK`i siduritega Balti Autoosade AS,kelle edasimüüja,nagu enamus eesti interneti ja autopoode,on ka ilmselt se sinu "külapoeke". BAO-l on väga hästi töötav garantiisüsteem,iseasi,kas se pood viitsib jebima hakata.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta