2. leht 2-st

Postitatud: 12.08.2005 9:01
Postitas Kuuno
endal oli enne turbo installi sama küsimus, et kas läheb vaja vaakumpumpa või ei...ja ei läinud. Vaakumiga laetakse se pidurivõim ära ja surve jaoks on seal pime klapp, liikumine käib aint yhte pidi...
olen vähesel määral enda huviks proovinud "left foot brakingut" ja ei täheldanud erilist muudatust, aga võimalik et kui suuremkas pidurdamiseks läheb siis on pidurdamise efektiivsuses kadu

Postitatud: 13.08.2005 8:16
Postitas aibast
minu teada on ka vabalthingavatel vahel pimeklapp, et õhk liiguks vaid ühte suuda mööda. Et siis võimust kollektori poole. Ning asi tõmbab omal vaakumi peale ja sinna ta jääb, kunis pidurdad. Ainus mis tõesti võib olla, et on see, kui surve on peal siis lihtsalt ei tõmba pidurivõim ennast kolle vaakumist täis, vaid õhu vool kisub ta täis. Samas stiilis nagu värvipüstol. Seal ju kah surve sees, aga näedsa ikka võtab värvi potist kaasa (vaakumiga)

PS: pole mingi tuumafüüsik aga nii saan mina asjast aru.

Postitatud: 13.08.2005 12:42
Postitas Hylas
värvipüss ja auto mootor on ikka kaks eri asja, värvipüssil lendab jah suruõhk läbi ja tekitab hõrenduse värvipotti aga et see juhtuks peavad seal asjad väga täpsete nurkade all olema ja kõik voolu kiirused jne kontrolli all olema.
Pidurivõimu vaakum on lihtsalt ühenduses sisselaske kollega ja mingeid arvutisi seal sel teemal tehtud pole ning seega sellisest hõrenduse tekkimisest seal kohal rääkida ei saa.

Postitatud: 13.08.2005 18:13
Postitas Young Dirty Chinaman
no minu vabalthingav n16 piduripedaal läheb igastahes päris hellaks kui pöörded kõrgemal. rinka peal vasaku jalaga pidurdades eriti hästi tunda...

või ma kujutan ette?

Postitatud: 15.08.2005 0:53
Postitas aibast
ahh ei tea, muud mind tegelikuses ei huvita, kui see, et pidama saab ja asi töötaks. Ning usu või mitte, täiesti töötab ;)