2. leht 10-st

Postitatud: 22.05.2008 8:57
Postitas ivar
Karburaatori puhul fpr-le vaakum ei sobi. Kütuserõhk peaks sõltuma ujukikambri rõhust.

Postitatud: 22.05.2008 16:40
Postitas Molotov51
miil kirjutas:Karburaatori puhul fpr-le vaakum ei sobi. Kütuserõhk peaks sõltuma ujukikambri rõhust.
Ehk siis sinna tuleks üks lisastuts keerata ja oleks asi kõige kindlam ja täpsem.

Postitatud: 22.05.2008 20:46
Postitas Rizto05
Okei. Tänud.
Aga kuhu ma selle BOV-i väikse voolikukoha ühendan? :oops:

Postitatud: 22.05.2008 21:02
Postitas eclipse
sisselaske kolle külge :)

Postitatud: 22.05.2008 21:11
Postitas Rizto05
eclipse kirjutas:sisselaske kolle külge :)

Tänud! :)
Homsest on aega paar päeva seda korralikult teha. :)
Teen pildimaterjali kui midagi juhtub.

Postitatud: 22.05.2008 21:12
Postitas Rommi
Punn sulle peaks külla tulema mingi aeg.tahaks seda näha mis ladast tehakse.

Postitatud: 22.05.2008 21:53
Postitas Rizto05
Oi, tere Rommi. :)
Tule millal tahad. :)
Sorry OT eest.

Postitatud: 23.05.2008 0:21
Postitas Moss
Mis te nüüd mehed pullite siin!? Mida teeb karburaator kütuserõhuga?
On ujukikamber, bensiinitase ja ujuk, mis taset reguleerib. See millise rõhu ja kiirusega ujukikambrisse bensiini voolab, ei oma tähtsust. Põhiline et pump jaksaks bensiini piisavalt kambrisse lüüa ja rõhk poleks liiga suur, et nõelast ennast läbi pressiks kui seda enam vaja pole.

Õhurõhk ujukikambris peab olema sama, mis enne drosselklappe. Karbussi ehitusest tulenevalt ta seda ka on, st pole ventileeritud atmosfääri.

Karpa puhul tuleb lisaks düüside õigele valikule jälgida ka seda, et drosselklapi võlli vahelt ei hakkaks küttesegu välja immitsema (tuleoht!) ning rõhk ei pressiks ujukit puruks. Näiteks lasta mingit vahtu täis.

Postitatud: 06.06.2008 21:01
Postitas Rizto05
Mootor töötab!
Karpaga probleeme ei ole esinenud.
Paigaldasin el.kütusepumba ja surveregulaatori.
Üks jama esines ainult turboga.. Nimelt ajab õli läbi. :? Sinine suitsupilv on ümber. :-D Ja õli lekib kahjuks ka külma poolde.
Jõudu on päris palju juures. Viskas korra halvasti ühendatud vooliku lahti, ehk jäi nii-öelda vabalthingavaks, siis oli jõudu palju vähem. :-D

Postitatud: 06.06.2008 21:07
Postitas Robo
Millist kütuserõhuregulaatorit kasutad :) :?:

Postitatud: 06.06.2008 21:10
Postitas Mihkel
Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.

Postitatud: 07.06.2008 10:48
Postitas Rizto05
Mihkel kirjutas:Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.

Kindel olen, et on üle tasapinna. Aga kas tagasivool tohib olla pealpool ja õlisurve all? Mul on hetkel nii tehtud..
Küttesegu peaks ka kiiresti rikkamaks "keerama". Küünalde otsad on valged.

Postitatud: 07.06.2008 11:20
Postitas ivar
Selles mõttes, et turbosse siseneb õli alt ja väljub ülevalt?
Mitte mingil juhul. Turbod on ehitatud nii, et õli äravool peab olema suht otse alla ja nii vaba kui võimalik.
Või sain ma valesti aru?

Postitatud: 07.06.2008 12:34
Postitas Mihkel
Sul nagu jah risti-vastupidi tehtud asi sellest nagu ta peaks olema.
Oleks sa nüüd natuke seda foorumit lugenud või korra mõelnud oleksid ilmselt ka ise selle peale tulnud,
et äravool on ALATI!!! allpool ja suurema avaga kui pealevool.

Postitatud: 07.06.2008 12:54
Postitas jeff01
ja selle paika keeramiseks enamik turbodel ka südamik pööratav.