2. leht 3-st

Postitatud: 09.06.2005 15:48
Postitas Joel
TT'd ei saa tagaveoliseks teha. DTM sarjas sõidavad küll tagaveolised TT'd, aga nendel pole tänavaautodega põhimõtteliselt mitte midagi ühist.

TT Quattro'ga on selline asi, et tema nelivedu pole isegi mitte õige Quattro tegelikult. Kuna TT baseerub Golfi põhjal, siis on tal mootor põiki ja kasutatav neliveoskeem on täpselt sama, mis Golfil ja Leonil, ehk siis part-time 4WD mida juhib elektrooniliselt kontrollitav Haldex sidur. Tagarattad rakenduvad alles siis kui esimesed läbi libisema hakkavad. Seega teoorias on ühe või mõlema esimese pooltelje lahtivõtmisel võimalik tagaveolisena liikvele saada, kuid kuna teadaolevalt ei ole VAG Haldex just liiga töökindel agregaat, siis eriti kaugele niimoodi ei ole lootust jõuda...

Postitatud: 09.06.2005 17:18
Postitas marco80
chesm6mmi kirjutas:mul ple päris cupra küll, aga niipalju võin öelda et sõidumõnu on kohekindlasti rohkesti:), vigasi nagu hetkel ei oskagi välja tuua, vb nata vähem võiks linnas bensu võta... aga muud nagu plegi rohkem paha öelda..
Palju sul KW on? Ja mis kütusekulu linnas on?

Postitatud: 09.06.2005 17:50
Postitas rmm
juxiks kirjutas:linki ei ava mul kahjuks, sest olen hetkel tööl ja enamus lehekülgi on suletud.

132 kw Top Sport on ikka hoopis muu kui Cupra R ja tava turbo leoni enam ei saagi neliveona tellida kuna varsti tulekul uus mudel.
Cupra R on on täitsa kindlasti nelivedu, küll mitte püsiv aga nelivedu täitsa kindlalt oli, on ja jääb
Ohh, veelkord siis - ma kirjutasin, et Cupra R on esivedu ja nelivedu sai Top Sport versioonile/mudelile (ma lihtsalt ei olnud kindel, kas seda 132kW Leon'i just selliselt nimetatakse). Võib-olla on nelivedu mõnel versioonil/mudelil, mille nimes sisaldub Cupra, aga mitte Cupra R.
Leia mõni viide (stock) neliveolisele Cupra R'ile.

Postitatud: 10.06.2005 10:19
Postitas marco80
Sellist tahan osta .. http://www.sloleht.ee/index.aspx?d=21.1 ... &id=147722

Ja on esivedune ;)

Postitatud: 10.06.2005 13:14
Postitas chesm6mmi
mul on 132 kw ja linnas bensukulu on 11 vms vb isegi alla 11 aga kui hakata peenestama siis 12 ilusti... aga maanteel selleeest miskine 6l mis on väga pos...

Postitatud: 10.06.2005 14:01
Postitas jk
marco80 kirjutas: Olen sihiks võtnud sellise auto mis on: al. 2001a. , kuni 300 000.- eeki , turbomootoriga, super oleks kui tagavedu, võimalikult väikse läbisõiduga, ei pea olema pereauto aga hea oleks kui 4 inimest ikka autosse mahuks

Esi- ja neliveduseid turbuga pille on küll aga tagaveolisi :?


Pakuks kaalumiseks ka Alfa Romeo GTV (esivedu V6 turbo) ja kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)

Postitatud: 10.06.2005 14:08
Postitas Ragnar
Veel oleks üks variant Fiat Coupe 20v Turbo 2000.a. Paraku 2000.a lõpetati ka autode tootmine, aga täiesti võimalik on leida väikese läbisõiduga ja heas korras auto alla 300k.

Autost veidi:
2.0 20V R5
220hj / 310nm
0-100km/h 6.0s
Tippkiirus 250
ViscoDrive LSD
Plus paketiga autodel, kliima, recaro nahksisu jne.

Sellele autole saab chipi (250hj/340nm) kuskil tuhande krooniga. Suht kergesti nö. tuunitav auto samuti.
Ja see auto on veel esiveoline :)

Postitatud: 10.06.2005 14:11
Postitas devilc
Ära Alfa GTV poole vaata - veermik ajast ja arust juba ning see 2.0 12V turbo pole ka eriline tehnikaime. Juppe kulub palju.

Ander, endine GTV 2.0 omanik

Postitatud: 10.06.2005 14:17
Postitas Ragnar
mobile.de'st jäi kiiruga praegu silma näiteks:


http://www.mobile.de/SIDdmG2iJCS9cy5X9R ... earch.y=19

Postitatud: 10.06.2005 14:42
Postitas marco80
ragz kirjutas:mobile.de'st jäi kiiruga praegu silma näiteks:


http://www.mobile.de/SIDdmG2iJCS9cy5X9R ... earch.y=19
Sorry aga see Fiat ei meeldi mulle :? Lihtsalt ei ole minu maitse.

Tänud sellegi poolest :)

Postitatud: 10.06.2005 14:44
Postitas marco80
jk kirjutas:
marco80 kirjutas: Olen sihiks võtnud sellise auto mis on: al. 2001a. , kuni 300 000.- eeki , turbomootoriga, super oleks kui tagavedu, võimalikult väikse läbisõiduga, ei pea olema pereauto aga hea oleks kui 4 inimest ikka autosse mahuks

Esi- ja neliveduseid turbuga pille on küll aga tagaveolisi :?


Pakuks kaalumiseks ka Alfa Romeo GTV (esivedu V6 turbo) ja kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)


Seda Nissanit olen isegi saksast vaadanud aga ........ ma ei oska seisukohta võtta :( Natuke vanamoeline, kuida natuke tuunida, saaks väga korraliku pilli. Mingi 50K tuningule siis 8)

Postitatud: 10.06.2005 14:46
Postitas marco80
chesm6mmi kirjutas:mul on 132 kw ja linnas bensukulu on 11 vms vb isegi alla 11 aga kui hakata peenestama siis 12 ilusti... aga maanteel selleeest miskine 6l mis on väga pos...
Siis ei ole ju üldse palju, kui linnas 11-12 võtab :)

Postitatud: 10.06.2005 14:53
Postitas chesm6mmi
jap... aga endal plaanis saada kuskil 230 hp peale peale seda kui väline tuuning valmis ja muusika sees 8) ja siis võin edasi öelda palju bensukulu on :P

Postitatud: 10.06.2005 14:57
Postitas marco80
chesm6mmi kirjutas:jap... aga endal plaanis saada kuskil 230 hp peale peale seda kui väline tuuning valmis ja muusika sees 8) ja siis võin edasi öelda palju bensukulu on :P
Mis sumpsi sa alla panid/paned? Ja kus kohas chip-i lased panna?

Postitatud: 10.06.2005 15:05
Postitas jk
marco80 kirjutas:
jk kirjutas:
marco80 kirjutas: kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)
Seda Nissanit olen isegi saksast vaadanud aga ........ ma ei oska seisukohta võtta :( Natuke vanamoeline, kuida natuke tuunida, saaks väga korraliku pilli. Mingi 50K tuningule siis 8)
200sx on Jaapanis populaarseim sportauto ja seda just oma lihtsa tuunitavuse pärast. 270-280 on lihtne, aga 350 heppa ei ole ka keeruline ja ekstreemis on ka 800 võimalik. Lisaks on sellele autole tohutut bodykitte, nt S15 conversion http://www.masamotorsports.com/car/m_14.htm