Küsimus Leon Cupra R-i kohta ?
TT'd ei saa tagaveoliseks teha. DTM sarjas sõidavad küll tagaveolised TT'd, aga nendel pole tänavaautodega põhimõtteliselt mitte midagi ühist.
TT Quattro'ga on selline asi, et tema nelivedu pole isegi mitte õige Quattro tegelikult. Kuna TT baseerub Golfi põhjal, siis on tal mootor põiki ja kasutatav neliveoskeem on täpselt sama, mis Golfil ja Leonil, ehk siis part-time 4WD mida juhib elektrooniliselt kontrollitav Haldex sidur. Tagarattad rakenduvad alles siis kui esimesed läbi libisema hakkavad. Seega teoorias on ühe või mõlema esimese pooltelje lahtivõtmisel võimalik tagaveolisena liikvele saada, kuid kuna teadaolevalt ei ole VAG Haldex just liiga töökindel agregaat, siis eriti kaugele niimoodi ei ole lootust jõuda...
TT Quattro'ga on selline asi, et tema nelivedu pole isegi mitte õige Quattro tegelikult. Kuna TT baseerub Golfi põhjal, siis on tal mootor põiki ja kasutatav neliveoskeem on täpselt sama, mis Golfil ja Leonil, ehk siis part-time 4WD mida juhib elektrooniliselt kontrollitav Haldex sidur. Tagarattad rakenduvad alles siis kui esimesed läbi libisema hakkavad. Seega teoorias on ühe või mõlema esimese pooltelje lahtivõtmisel võimalik tagaveolisena liikvele saada, kuid kuna teadaolevalt ei ole VAG Haldex just liiga töökindel agregaat, siis eriti kaugele niimoodi ei ole lootust jõuda...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ohh, veelkord siis - ma kirjutasin, et Cupra R on esivedu ja nelivedu sai Top Sport versioonile/mudelile (ma lihtsalt ei olnud kindel, kas seda 132kW Leon'i just selliselt nimetatakse). Võib-olla on nelivedu mõnel versioonil/mudelil, mille nimes sisaldub Cupra, aga mitte Cupra R.juxiks kirjutas:linki ei ava mul kahjuks, sest olen hetkel tööl ja enamus lehekülgi on suletud.
132 kw Top Sport on ikka hoopis muu kui Cupra R ja tava turbo leoni enam ei saagi neliveona tellida kuna varsti tulekul uus mudel.
Cupra R on on täitsa kindlasti nelivedu, küll mitte püsiv aga nelivedu täitsa kindlalt oli, on ja jääb
Leia mõni viide (stock) neliveolisele Cupra R'ile.
marco80 kirjutas: Olen sihiks võtnud sellise auto mis on: al. 2001a. , kuni 300 000.- eeki , turbomootoriga, super oleks kui tagavedu, võimalikult väikse läbisõiduga, ei pea olema pereauto aga hea oleks kui 4 inimest ikka autosse mahuks
Esi- ja neliveduseid turbuga pille on küll aga tagaveolisi![]()
Pakuks kaalumiseks ka Alfa Romeo GTV (esivedu V6 turbo) ja kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Veel oleks üks variant Fiat Coupe 20v Turbo 2000.a. Paraku 2000.a lõpetati ka autode tootmine, aga täiesti võimalik on leida väikese läbisõiduga ja heas korras auto alla 300k.
Autost veidi:
2.0 20V R5
220hj / 310nm
0-100km/h 6.0s
Tippkiirus 250
ViscoDrive LSD
Plus paketiga autodel, kliima, recaro nahksisu jne.
Sellele autole saab chipi (250hj/340nm) kuskil tuhande krooniga. Suht kergesti nö. tuunitav auto samuti.
Ja see auto on veel esiveoline
Autost veidi:
2.0 20V R5
220hj / 310nm
0-100km/h 6.0s
Tippkiirus 250
ViscoDrive LSD
Plus paketiga autodel, kliima, recaro nahksisu jne.
Sellele autole saab chipi (250hj/340nm) kuskil tuhande krooniga. Suht kergesti nö. tuunitav auto samuti.
Ja see auto on veel esiveoline

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
mobile.de'st jäi kiiruga praegu silma näiteks:
http://www.mobile.de/SIDdmG2iJCS9cy5X9R ... earch.y=19
http://www.mobile.de/SIDdmG2iJCS9cy5X9R ... earch.y=19
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Sorry aga see Fiat ei meeldi mulleragz kirjutas:mobile.de'st jäi kiiruga praegu silma näiteks:
http://www.mobile.de/SIDdmG2iJCS9cy5X9R ... earch.y=19

Tänud sellegi poolest

Viimati muutis marco80, 10.06.2005 14:44, muudetud 1 kord kokku.
jk kirjutas:marco80 kirjutas: Olen sihiks võtnud sellise auto mis on: al. 2001a. , kuni 300 000.- eeki , turbomootoriga, super oleks kui tagavedu, võimalikult väikse läbisõiduga, ei pea olema pereauto aga hea oleks kui 4 inimest ikka autosse mahuks
Esi- ja neliveduseid turbuga pille on küll aga tagaveolisi![]()
Pakuks kaalumiseks ka Alfa Romeo GTV (esivedu V6 turbo) ja kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)
Seda Nissanit olen isegi saksast vaadanud aga ........ ma ei oska seisukohta võtta


200sx on Jaapanis populaarseim sportauto ja seda just oma lihtsa tuunitavuse pärast. 270-280 on lihtne, aga 350 heppa ei ole ka keeruline ja ekstreemis on ka 800 võimalik. Lisaks on sellele autole tohutut bodykitte, nt S15 conversion http://www.masamotorsports.com/car/m_14.htmmarco80 kirjutas:jk kirjutas:Seda Nissanit olen isegi saksast vaadanud aga ........ ma ei oska seisukohta võttamarco80 kirjutas: kui 1999 aasta auto sobib, siis Nissan 200sx s14 (tagavedu R4 turbo)Natuke vanamoeline, kuida natuke tuunida, saaks väga korraliku pilli. Mingi 50K tuningule siis
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5