2. leht 13-st
Postitatud: 05.06.2008 21:27
Postitas Marko
Mihkli jutt täiesti õige... lihtsamalt seletades on 2.5L euroopa versiooniga mootoril segusiiber elektrooniline, vanematel aga trossiga.
See juhtimine niiväga probleemiks ei saa kui Tatechi peale minna, küll aga Autronicuga - puudub elektroonse segusiibri juhtimine. Eks lähipäevil saavad saadavused jne selgeks ja siis juba täpselt teada mis aju masinat juhtima hakkab. Kindel on see, et plug&play peab asi olema ning mapi põhine, et õhulugeja saaks nurka visata.
Postitatud: 05.06.2008 23:36
Postitas Samvel
Kui väga tahta DBW säilitada, siis koos Autronicuga, või ka teiste ajudega, saab kasutada sellist moodulit:
http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ntrol.html
Muidu ise ilmselt vahetaksin ka pigem siibri mehaanika vastu välja, lihtne, odav ja töökindel.
Postitatud: 05.06.2008 23:59
Postitas Silwer
Elektrilise segusiibriga saab igasuguseid huvitavaid asju ja palju paremal tasemel teha - veojõukontroll, antilag, pole vaja tühikäiguklappi, ajule saab anda paremaid võimalusi ohu korral kiiremini reageerida jne.
Postitatud: 15.07.2008 23:50
Postitas Marko
Postitatud: 16.07.2008 0:51
Postitas KungLao
sul see aku koose kastiga ongi ainult selle rihmaga kinnitatud?
Postitatud: 16.07.2008 0:59
Postitas Marko
KungLao kirjutas:sul see aku koose kastiga ongi ainult selle rihmaga kinnitatud?
jah, põhjaküljes kaks kinnitusliistu mis hoiavad seda rihma kinni. kui murrab lahti või ei hoia piisavalt kinni siis tuleb mõelda mingi kindlam lahendus välja.
Postitatud: 16.07.2008 1:00
Postitas KungLao
mul läks see rihm juba kaane kinni pingutamisel katki:)
Postitatud: 16.07.2008 11:39
Postitas RFL
ma ei saanud selle akukinnitusega omc tehnilisest läbi. soovitan akule korraliku kinnituse teha läbi alumise kopsiku põhja nii, et see rihm jääb ainult kopsiku kaant hoidma.
Postitatud: 16.07.2008 12:09
Postitas Ragnar
RFL kirjutas:ma ei saanud selle akukinnitusega omc tehnilisest läbi. soovitan akule korraliku kinnituse teha läbi alumise kopsiku põhja nii, et see rihm jääb ainult kopsiku kaant hoidma.
Väga imelik. Selline kinnitus peaks ju olema rohkem kui piisav, kui mõelda ka sellele, et sõidetakse ainult otse. Tundub jah, et tehniline kontroll on läinud asjalikumaks. Kunagi läksin kilti sõitma ja unustasin aku kinnituse maha mis sai just tehtud. Siis sai asendatud aku kinnitus halli "mäkaiver" teibiga ja tehnilisele sobis

Postitatud: 24.08.2008 21:32
Postitas Marko
Postitatud: 24.08.2008 21:50
Postitas Mihkel
Ehita jah edasi ilusti edasi, mulle hakkab Subaru vaikselt jälle meeldima, kuna asi progeajuga uue turbo järgi seadesse hakkab vaikselt saama

Ilma selle krdi originaal intake rägastiku ja maf-ita on isegi throttle response juba suht eeskujulik.
Postitatud: 03.12.2008 21:04
Postitas Marko
westgate toru meisterdan veel downpipe külge, üldpildis hakkab juba looma.

Postitatud: 07.12.2008 13:50
Postitas Marko
Postitatud: 07.12.2008 14:25
Postitas KungLao
vesjahutusega cooleri keevitasid ise kokku?
Postitatud: 07.12.2008 22:26
Postitas Marko
KungLao kirjutas:vesjahutusega cooleri keevitasid ise kokku?
cooleri soetasin db-hp poest, oli/on kohapeal kohe võtta

ja modifitseerisin enda masinale sobivaks. kõik alumiiniumi ja roostevaba keevitustööd lasen teha firmas mr pluss... ei oska sellisel tasemel keevitada, vastavalt võimalustele punktin ainult detailid kokku.
