Millise pingi numbreid? eestis pole hetkel veel ühtki töötavat neliveo pinki kahjuks ning auto saadi kokku põhimõtteliselt tartu üritusel kohapeal alles :P
õigus meil ju ple 4wd pinkki..jääb vaid üle oletada
Raceboy kirjutas:Tihend ei lenda mitte niisama, vaid detonatsioonist.
Kolbidel ega kusagil mujal polnud märke detonatsoonist.Sul võib ka õigus olla kuid juba tehasest Audil terasleht tihend olemas. Kuna minu autol kolvimõõt veidi suurem seda kasutada algupärasena ei saanud tuli modida.
Joel kirjutas:Videost paistis, et esirattad kippusid suitsema stardis. Seega ma soovitaks küll kasutada seda keskdifri lukku. Pärast finishijoont keerad välja, siis ei kanguta rattaid tagasi pöörates. Minu kogemusel parandab see starti märgatavalt.
Kardan et siis saab hunniku võlle ja pulkasid stardist lahkudes. 60ft aeg oli mul parim 1.86sek seega hullu pole midagi.
Langetasin veel vedrude vahetamisega auto nina mis peaks pidamist natuke parandama.
Millise pingi numbreid? eestis pole hetkel veel ühtki töötavat neliveo pinki kahjuks ning auto saadi kokku põhimõtteliselt tartu üritusel kohapeal alles :P
Variant on üks esimene veovõll või kardaan alt ära võtta, keskdiffer lukku keerata ja siis vastavalt taga- või esiveolisena Maksimi dünol käia. Iseasi kas seda suvalise ajahetke jõunumbrit nii hädasti vaja on...
Joel kirjutas:Variant on üks esimene veovõll või kardaan alt ära võtta, keskdiffer lukku keerata ja siis vastavalt taga- või esiveolisena Maksimi dünol käia. Iseasi kas seda suvalise ajahetke jõunumbrit nii hädasti vaja on...
Jep selle jõu numbriga ei tee nagu midagi eriti. Varsti pidi ka nelikveo dyno toimima siis käib mõõdab ära.
Hüdrotõukurid koodiga 050 109 309 J mis on 20g kergemad kui originaalid.
Motul Racing 20W60 õli
Powerflex esimesed kiige puksid
Aju milles peitub 300map sensor(lõppuks softile vastav)
Uued küünla juhtmed Bremi ja originaal küünlad
Tellida tulevad ka tagumised kiige puksid ja treida rauast vaheraami puksid
Tööd jagub näis kas hakkame ka müraisolatsooni eemaldama või sõidan igapäevaselt edasi.
Hea aeg! Mul oli tartus sama lõppkiirus 1.1bar @ 1.8L ja tiba kergema masinaga, aga aeg oli mul 1.4sekundit kehvem. 60ft peale mul juba 0.5sek kaotust - OK sealt saaksin 0.4sek. Ja 100m peale saaksin hea stardiga 0.5sek oma ajast. Käiguvahetuste ja õige ülekandega jms'ga saaks veel 0.5sek, aga ikka jääks 0.4sek vahet . Mul on tunne, et see lõppkiiruse rekord läheb sul järgmisel korral juba 190kmh peale. Ikkagi 20% rohkem rõhku + 20% rohkem kubatuuri ehk 1 silinder lisaks.
Sinu masin keerati platsi ääres kummuli?
Kas OMC'le kah plaan minna?
Astrona kirjutas:Hea aeg! Mul oli tartus sama lõppkiirus 1.1bar @ 1.8L ja tiba kergema masinaga, aga aeg oli mul 1.4sekundit kehvem. 60ft peale mul juba 0.5sek kaotust - OK sealt saaksin 0.4sek. Ja 100m peale saaksin hea stardiga 0.5sek oma ajast. Käiguvahetuste ja õige ülekandega jms'ga saaks veel 0.5sek, aga ikka jääks 0.4sek vahet . Mul on tunne, et see lõppkiiruse rekord läheb sul järgmisel korral juba 190kmh peale. Ikkagi 20% rohkem rõhku + 20% rohkem kubatuuri ehk 1 silinder lisaks.
Sinu masin keerati platsi ääres kummuli?
Kas OMC'le kah plaan minna?
Kummuli seda küll ei keeratud kust selline info
OMC lähen kui 6k kasti alla saab.
Lõppkiirust polnud kuna segud paigast ning 4 kui 5käik paukus ainult käes ja edasi ei liikunud
Tänane päev viis veel ühe õhulugeja.Kopp on ees neist vanadest lugejatest tuleb uus RS2 õhulugeja. Samuti sai testitud 630cc pihusteid koos 3bar originaal kütterõhu regulaatoriga ja liigub palju paremini ning segud 10.5-11.5 rõhualas ainult käiguvahetusel hetkeks upub seega saab BOV kinga kapotti alt. Otsustatud sai ka see et auto ei jää tänava kasutusse ja sisu lendab välja koos müraisolatsoonidega.
Auto sai ka kaalutud koos nänni ja poole paagi küttega 1260kg.
Võistlus kaal tuleks saavutada 1100kg see on ideaal mille poole püüelda.