Probleemid minu ja mu MS1 ver 3 me vahel :)
Seda fan-i asja vilgutab ta tavaliselt lambist, kui pole fan output kasutusel (ära seadistatud).
Aga see fan-i vilgutamine ei oma tähtsust.
Hmm, mul Stimiga lauapeal testides kõik nagu toimis.
See juba tundub kahtlane, et ta kütusepumba releed ei lülita.
Primingut peab alati tegema, kui süüte sisse lülitad.
Siis ka pumpa taha ei lükka?
Kindel, et sul seal output-ide all kõik õige on?
Aga see fan-i vilgutamine ei oma tähtsust.
Hmm, mul Stimiga lauapeal testides kõik nagu toimis.
See juba tundub kahtlane, et ta kütusepumba releed ei lülita.
Primingut peab alati tegema, kui süüte sisse lülitad.
Siis ka pumpa taha ei lükka?
Kindel, et sul seal output-ide all kõik õige on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Käisin uuel katsel, ühendasin benapumba relee lülitusmassi uuesti relee külge ja toimib
(Olin täiesti kindel et algul ei toiminud aga keegi pole ka midagi teinud, nii et pexan ise segast ilmselt)
Lasin tühikäigul käia, suvalise aja tagant 5-20 sekundit restartis nii, et kell hakkas otsast peale lugema (Genekas endiselt lahti ühendatud, voltmeetril seisab 12v nii et koma koht veidi väriseb)
Proovisin siis 10x gaasi anda nii meelega järsku, et kinni tõmbaks ja 7x 10nest se õnnestus. Eemaldasin MAPi ja proovisin sama peale viit proovimist suri välja kuna mootori pöörded kukkusid alal kahesaja aga kell käis ikka veel edasi. Proovisin veel siis 5x ja kellasid punaseks enam ei saanud (Ennem kuidagi õnnestus aga enam korrata ei suutnud)
Sujuvalt gaasi andes üsna tõenäoline, et laseb kuni 6000+ välja vajutada, sama on ka kahest tuhandest üles poole vajutades aga kui järsult gaasi anda tühikäibul siis reset enne kui mootor hakkab pöördeid koguma.

Lasin tühikäigul käia, suvalise aja tagant 5-20 sekundit restartis nii, et kell hakkas otsast peale lugema (Genekas endiselt lahti ühendatud, voltmeetril seisab 12v nii et koma koht veidi väriseb)
Proovisin siis 10x gaasi anda nii meelega järsku, et kinni tõmbaks ja 7x 10nest se õnnestus. Eemaldasin MAPi ja proovisin sama peale viit proovimist suri välja kuna mootori pöörded kukkusid alal kahesaja aga kell käis ikka veel edasi. Proovisin veel siis 5x ja kellasid punaseks enam ei saanud (Ennem kuidagi õnnestus aga enam korrata ei suutnud)
Sujuvalt gaasi andes üsna tõenäoline, et laseb kuni 6000+ välja vajutada, sama on ka kahest tuhandest üles poole vajutades aga kui järsult gaasi anda tühikäibul siis reset enne kui mootor hakkab pöördeid koguma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Üks asi veel, sul ikka segusiibri otsas TPS?
Bemmidel seal vanematel lülitid mitte potekad.
Kui sul lüliti, siis sealt võid viga otsima hakata.
Tõmbab gaasivajutusel +5V maasse ja kooma asja.
Bemmidel seal vanematel lülitid mitte potekad.
Kui sul lüliti, siis sealt võid viga otsima hakata.
Tõmbab gaasivajutusel +5V maasse ja kooma asja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kusjuures, õige, sul ju vanem m30 kaas? sellel VIST peaks on-off lüliti olema.Mihkel kirjutas:Üks asi veel, sul ikka segusiibri otsas TPS?
Bemmidel seal vanematel lülitid mitte potekad.
Kui sul lüliti, siis sealt võid viga otsima hakata.
Tõmbab gaasivajutusel +5V maasse ja kooma asja.
Võta tps kalibreerimine ette. ja pärast vaata, kas tps näit jookseb sujuvalt?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Sellist asja ei julge isegi mina teha et vrefi tpsi kaudu otse massi laseksin
Originaal sai kohe maha võetud kuna se oli lüliti mitte reostaat. Panin sinna 141kw mootori tpsi ja se selle installisin õigesti (Nagu õpetustes kirjas) TPSi kell liigub õiges suunas aga kalibreerimine esimese korraga ei õnnestunud ja deafultina liigub TPS sujuvalt 7-78% vahel Kalibreerisin nii: Tools-> Calibrate TPS -> Get Current (closed) siis pedaal põhja ja siis full trottle Get Currentil klõps ja lõpuks OK

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ilmselt võiks ka acceleration enrichmenti vaadata, võimalik, et ujutab üle.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Esmalt võtan massid ette, teen seekord siis varuga, kuna tundus, et krokodillidega lisamassi andes probleem vähenes
Muidu tekkis selline küsimus, et miks võetakse aju massid mootorist? Ei taha kõigiga vaielda aga tahan lihtsalt teada, et MIKS? Minu silmis on mootori mass autot käivitades oluliselt kehvem kui kerest võetud mass.
mass peab liikuma mul sellise tee:
Aku>kaabel keresse>kere>kaabel mootori külge>mööda mootorit starteri või aju kaablini kust ajusse jõuab lõpuks. Kerest võttes jääks se teekond oluliselt lühemaks ja pea aju saama massi läbi kõige kitsama koha milleks on mootori ja kere vaheline massikaabel, mis isegi soojaks läheb kui Kümneid aastaid vana 1,5kw-se starteriga 3,5 liitrist mootorit ringi vedada.
ilmselt võetakse massid mootorist, et andurid näitaksid 100% tõtt aga kas se pole mitte rohkem nendele mootoritele, milledel andurid massi korpusest saavad
Mul läheb igale andurile mass kaabliga.
Ärge nüüd lahmima kukkuge aga tahan lihtsalt teada.
EDIT: Mihkliga konsulteerides sai asi minu jaoks selgemaks.
Nimelt võib mõne anduriga miskit nii juhtuda, et sellel tekib kokkupuude korpusega ja kui nüüd moootori mass kehv on siis võtab starterit lastes massi läbi aju ja laseb selle segamini.

Muidu tekkis selline küsimus, et miks võetakse aju massid mootorist? Ei taha kõigiga vaielda aga tahan lihtsalt teada, et MIKS? Minu silmis on mootori mass autot käivitades oluliselt kehvem kui kerest võetud mass.
mass peab liikuma mul sellise tee:
Aku>kaabel keresse>kere>kaabel mootori külge>mööda mootorit starteri või aju kaablini kust ajusse jõuab lõpuks. Kerest võttes jääks se teekond oluliselt lühemaks ja pea aju saama massi läbi kõige kitsama koha milleks on mootori ja kere vaheline massikaabel, mis isegi soojaks läheb kui Kümneid aastaid vana 1,5kw-se starteriga 3,5 liitrist mootorit ringi vedada.
ilmselt võetakse massid mootorist, et andurid näitaksid 100% tõtt aga kas se pole mitte rohkem nendele mootoritele, milledel andurid massi korpusest saavad

Ärge nüüd lahmima kukkuge aga tahan lihtsalt teada.
EDIT: Mihkliga konsulteerides sai asi minu jaoks selgemaks.
Nimelt võib mõne anduriga miskit nii juhtuda, et sellel tekib kokkupuude korpusega ja kui nüüd moootori mass kehv on siis võtab starterit lastes massi läbi aju ja laseb selle segamini.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tehtud said sellised asjad:
Uued korralikud massid ajule ja andurtele (mootorist)
varjestatud kaabel veetud teistest eraldi (kaugel küünla juhtmetest)
eemaldatud sealt kõrist ebavajalikud juhtmed (tõmbasin ebajalikud salongi tagasi)
Tulemus: peale igat muutust tundus et läks paremaks aga tegelikkuses restartis ikkagi
Eile käisin sõbra autot vaatamas, mida ta kuidagi käima ei saanud, peale 20 minutilist uurimist/proovimist käivitus esmakordselt MSiga
Koju tulles olin nagu õnnelik ja samas hulluks minemas oma aju pärast. Võtsin autost aju, viisin tuppa, otse COMi taha, lasin peale 029y4 softi (installides ütles küll et y3 aga vahet pole...) kuna minu conf faili peale lastes oli nii mõnigi warning siis alustasin otsast peale. põhiasjad sisse, süüte tabel peale, triggeri settingud ja aju autosse tagasi. Auto käivitus ja kohapeal restarte ei teinud. Rõõmsalt prooviringile.... Mürasin oma 15 minutit saades jagu tagarehvidest ja kardaani leevendusest aga restarte ei täheldanud
Ilmselt olin aju oma teadmatusega pange ajanud.
Korraks tundus et tõmbas kinni ja kellal oli 2s kui vaatasin aga ilmselt sai kellal lihtsalt ring täis. (Kinni tõmbamisi seadistuse puudumise tõttu esineb aga kell tiksub edasi) Ver 3me korpust avades armustin sellesse sinisesse trükiplaati. Näeb lausa ilus välja ver 2.2ga võrreldes
Kuna siin oma hala juba alustasin lähen sellega ka edasi, kuna tahan hirmsasti 26ndal sõitma minna. Ühendada on vaja sellised asjad:
1) Vemsi WB kell ajuga (väljund leitud ja aju sisendiga ühendatud aga configuratoris olevatest variantidest ükski ei paista 100% õigesti toimivat selle kellaga)
2) shiftlighti tarvis kuna tahhokat pole. (Ostsin eredaima ledi ja takisti. Kas nii on õige kui lühem ledi jalg aju väljundi otsa, pikemale vahele takisti ja süütega tulev pluss peale )
3) Tahhokat oleks kah ikka tarvis ja se mul omal otsida vaja et milline juhe se tahhoka input on.
4) Fan control vaja seadistada ja ühendada (Tegelt pole veel ventigi ees aga se tuleb sinna kindlasti panna)
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid
Uued korralikud massid ajule ja andurtele (mootorist)
varjestatud kaabel veetud teistest eraldi (kaugel küünla juhtmetest)
eemaldatud sealt kõrist ebavajalikud juhtmed (tõmbasin ebajalikud salongi tagasi)
Tulemus: peale igat muutust tundus et läks paremaks aga tegelikkuses restartis ikkagi
Eile käisin sõbra autot vaatamas, mida ta kuidagi käima ei saanud, peale 20 minutilist uurimist/proovimist käivitus esmakordselt MSiga


Korraks tundus et tõmbas kinni ja kellal oli 2s kui vaatasin aga ilmselt sai kellal lihtsalt ring täis. (Kinni tõmbamisi seadistuse puudumise tõttu esineb aga kell tiksub edasi) Ver 3me korpust avades armustin sellesse sinisesse trükiplaati. Näeb lausa ilus välja ver 2.2ga võrreldes

Kuna siin oma hala juba alustasin lähen sellega ka edasi, kuna tahan hirmsasti 26ndal sõitma minna. Ühendada on vaja sellised asjad:
1) Vemsi WB kell ajuga (väljund leitud ja aju sisendiga ühendatud aga configuratoris olevatest variantidest ükski ei paista 100% õigesti toimivat selle kellaga)
2) shiftlighti tarvis kuna tahhokat pole. (Ostsin eredaima ledi ja takisti. Kas nii on õige kui lühem ledi jalg aju väljundi otsa, pikemale vahele takisti ja süütega tulev pluss peale )

3) Tahhokat oleks kah ikka tarvis ja se mul omal otsida vaja et milline juhe se tahhoka input on.
4) Fan control vaja seadistada ja ühendada (Tegelt pole veel ventigi ees aga se tuleb sinna kindlasti panna)
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Otsi musta värvi juhet eraldi kolmeses pistikus armatuuri alt, see on tahho.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See on ainult vanematel mudelitel.Raceboy kirjutas:Otsi musta värvi juhet eraldi kolmeses pistikus armatuuri alt, see on tahho.
Uuematel peaks kere-moootori vahelises pistikus olema. Must juhe.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
soovitan vaadata siia: www.diyautotune.com seal müüdavatel versioonidel on kirjas mis tal eemisest parem või rohkemat on.jannyy kirjutas:Natuke OT:
Aga mis MS version oleks endale kõige mõtekam hankida?
Sooviks võimalikult laia valikuvõimalust tuleviku mõttes.
msI ver3 ja siis ms1 extra firmware?
põhiliselt jagunevad nad MS1 heks, MS2 heks ja siis juurde igasugu microsquirdid jne MS1 te on vist kahe trükiplaadiga (ver 2.2 ja ver 3) Ning MS2 te on vaid ver 3 plaadil. Ver 3me plaat on igatahes ver 2.2hest peajagu üle kuna talle on süüte juhtimine ja VRi lugemine juba ette nähtud erinevalt ver 2.2hest.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tegelikult on v2.2 ja v3.0 vahe suht marginaalne ning kõrgeoomiliste pihustitega kasutades
on lihtsalt lollikindlust juurde tehtud elektroonika osas.
Ainuke suurem erinevus on see, et v3.0 omab vr sisendit.
Kui tahad jagajaga kasutada asja (hall), siis selle sisend v2.2-el ka olemas.
Ja alati saab v2.2-ele teha vr sisendi lisaks (mis on tegelikult etem kui v3.0 originaal sisend).
MS2-eks saab mõlemat plaati konvertida, lihtsalt protsessori vahe.
Isiklikult pole selle MS2-e järgi veel vajadust väga leidnud, kuna MS1 Extra kood teeb töö väga kenasti ära.
on lihtsalt lollikindlust juurde tehtud elektroonika osas.
Ainuke suurem erinevus on see, et v3.0 omab vr sisendit.
Kui tahad jagajaga kasutada asja (hall), siis selle sisend v2.2-el ka olemas.
Ja alati saab v2.2-ele teha vr sisendi lisaks (mis on tegelikult etem kui v3.0 originaal sisend).
MS2-eks saab mõlemat plaati konvertida, lihtsalt protsessori vahe.
Isiklikult pole selle MS2-e järgi veel vajadust väga leidnud, kuna MS1 Extra kood teeb töö väga kenasti ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Esialgu oli jah jagajat plaanis kasutada.Mihkel kirjutas:Tegelikult on v2.2 ja v3.0 vahe suht marginaalne ning kõrgeoomiliste pihustitega kasutades
on lihtsalt lollikindlust juurde tehtud elektroonika osas.
Ainuke suurem erinevus on see, et v3.0 omab vr sisendit.
Kui tahad jagajaga kasutada asja (hall), siis selle sisend v2.2-el ka olemas.
Ja alati saab v2.2-ele teha vr sisendi lisaks (mis on tegelikult etem kui v3.0 originaal sisend).
MS2-eks saab mõlemat plaati konvertida, lihtsalt protsessori vahe.
Isiklikult pole selle MS2-e järgi veel vajadust väga leidnud, kuna MS1 Extra kood teeb töö väga kenasti ära.
Samas hiljem tahaks minna vr-i peale üle.
Mihkel, Sa ise kasutad MS I v3?
Enda autol kasutan MS1 V3.0 ja olen neid veel ~10tk komplekteerinud ning pooled paigaldanud.
Ka MS1 V2.2 olen kasutanud/paigaldanud.
MS2 proseplaat on kodus olemas aga pole viitsinud seda veel katsetada.
Kuigi arvestades enda auto pihustite suurust peaks seda proovima varsti,
peaks tühikäigul ja light load alas kütusejuhtimise tunduvalt paremaks saama.
Ka MS1 V2.2 olen kasutanud/paigaldanud.
MS2 proseplaat on kodus olemas aga pole viitsinud seda veel katsetada.
Kuigi arvestades enda auto pihustite suurust peaks seda proovima varsti,
peaks tühikäigul ja light load alas kütusejuhtimise tunduvalt paremaks saama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.