2. leht 4-st
Postitatud: 01.06.2008 17:31
Postitas Rain573
Leidsin netist kuidas asi käib. Või vähemalt ideejärgi peaks käima!
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... n%26sa%3DN
Postitatud: 21.07.2008 16:02
Postitas Rain573
Nii, on autole tekkinud selline asi, et jätab tühikäigul vahele vahepeal! Külmamootoriga ei võta kõiki silindreid taha, kui külmamootoriga käima läheb siis on pöörded alguses u 1500 ja kõiguvad. U minuti töötab siis langevad alla 1000. Diagnostikas on käidud, seal öeldi, et kõik peaks korras olema. Küünlad on vahetatud!
Äkki on ideid, mis võiks viga olla?
Sai puhastatud, kõikvõimalikud pistikud ja pistiku pesad. Maha võetud süütepool, selle küljes olevad pistikud ka ülekäidud ja tundub, et probleem on lahendatud, selleks korraks!
Postitatud: 29.07.2008 14:49
Postitas Rain573
Plaan on väljalaske süsteemi natuke vabamaks muuta. Katalüsaator ja keskmine pott eemaldada. Tagumiseosa jätaks heameelega samaks. Mida panna katalüsaatori asemele ja kuhu panna lambda? Praegu on lambda katalüsaatori küljes.
Postitatud: 29.07.2008 16:16
Postitas Ragnar
Sinna külge panedki millega sa kati asendad. 22 mutri keevitad toru külge ja lambda lähebki sinna

Kati võid sa asendada resonaatoriga.
EDIT by Ringo: M18x1,5 kui nüüd täpne olla
Postitatud: 18.09.2008 20:49
Postitas vuchmann
Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt

Postitatud: 07.10.2008 15:33
Postitas Rain573
vuchmann kirjutas:Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt

Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult

. Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D
Postitatud: 07.10.2008 16:07
Postitas Astrona
Rain573 kirjutas:vuchmann kirjutas:Mul ka selline Punto nüüd.Kas sinu masin töötab korralikult?Mul vist õhulugeja probleemid.100% kindel pole.Puhastasin teda ja asi läks paremaks aga tühikäik kaob vahepeal ära.
Muidu liigub eduliselt

Ei tööta külmalt korralikult! Jätab vahele ja pöörded kõiguvad. Nii on olenevalt ilmast umbes 1 minut ja siis hakkab normaalselt tööle. Vot nii!!! Diagnostikas ühtegi viga ei avastatud, ise arvan et asi on lambda anduris. Lambda ei tööta külmalt korralikult ja sellepärast nii ongi. See muidugi minu arvamus ainult

. Edasi liigub muidu päris hästi ei saa kurta :D
Antud masinast ei tea midagi, aga Lambda ei pea külmalt üldse töötamagi!
Tühikäik? Vaata tühikäigu mootorid, klapid, TPS anduris tühikäigu klemm äkki, või üldse TPS kalab, vaakumlekked jne.
Postitatud: 30.01.2009 16:22
Postitas Rain573
paar pilti ka siia vahepeal
Hea, et selliseid inimesi on kes julgevad, teha aga tunnistada ei julge. Mul võrus juba 2 autot ilusti ära pargitud
Läheb siis sumpa ehituseks. Alustus on tehtud, pool võitu
Kuidas oleks õigem teha? Kas nii et panna sukast tahapoole jämedam toru või jätta samaks? Esimese läbimõõt on naguinii 53 mm. Kas asendada katalüsaator sirge toruga või resonaatoriga?
Algul oli plaan selline, et panna kataka asemele resonaator, keskmine pütt vahelt ära ja viimase jätaks samaks. Või peaks viimase ka otseläbi panema?
pilt väikesest turbost ka

Postitatud: 20.05.2009 9:23
Postitas Rain573
Eile õhtul autoga sõites juhtus selline asi, et turbo rõhk tehase kella järgi läks lambist lakke. Selle tehase kellapeal on max 1.6 bari see seier läks veel kõvasti üle selle

. Tagumikuga oli ka tunda, et midagi nagu toimub, ja hääl on ka vahetevahel nagu lennukil, siis kui rõhk üles läheb. Selline tunne on ka veel, et varem läks rõhk aeglasemalt 1,2 bari peale kui praegu 1,6 + peale.
Kust viga otsida? On kellegil mingeid ideid?
Postitatud: 20.05.2009 9:25
Postitas mart154
wastegate kinni kiilunud?
Postitatud: 20.05.2009 11:34
Postitas Rommi
vaakumitoru vigane?
Postitatud: 20.05.2009 11:58
Postitas RKsilver
aktuaatori kummimembraan viga saanud ?
Postitatud: 20.05.2009 14:08
Postitas Rain573
Sain vea kätte

BV klapitagant oli üks vaakum toru lahti tulnud!!!
Postitatud: 21.10.2009 9:54
Postitas Rain573
Mis asi nr 3 on? Milleks vajalik on?

Postitatud: 21.10.2009 11:09
Postitas Mihkel
Elektriline turbo
Tegelikult kas ei või tegu olla secondary air injectioni algusaegade versiooniga?