2. leht 4-st

Postitatud: 13.04.2008 3:30
Postitas Robo
:)

Postitatud: 14.04.2008 12:22
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
Julm, kui alla minuti sõitu, ja kolvid põlenud, samas ju sellest 90% ajast on kiirus ( ja jahutus) suurem kui maanteel lubatud. Mitu kuud jõid peale seda?
Ei taha kuidagi sama korrata, oled põhi põhjuse kah leidnud?
* EGT'd polnud, WB kah polnud, originaal õli- ja jahutusvedeliku jahutus, originaal-kolvid, ja kolvi-jahutus-pihustid mustad, stardis juba mootor kuum, palav ilm, mitte väga suur kuuler?
Noh ja see veel ei sulataks vist midagi, kui rõhk oleks vastav :)
Saan kolmapäeval EGT junnid kätte, hakkan tempi jälgima. WB näidikule vaja eraldi (galvaniseeritud) toide teha, ei jõua patakaid osta neid läheb 42EEK/päev :oops:.

Kas S13 käigukast kannatab üldse ET-drag rehve? YouTube'ist nägin kah, mida dtrag rehvid S13'ga teevad. Saan aru, et suvalise rinka-rehviga pole seal lootustki? Peab IPP'ga leppima :) Aga samas pole see ju nagu ebaõiglane. Kui kellelgi nii kõva sidur, rehv, differ ja muud poldid-värgid, et sellele vastu peavad - drag pole ju mingi dünopäev, kus suurim HP "võidab".

Postitatud: 14.04.2008 13:35
Postitas Siim
Astrona kirjutas:
Kas S13 käigukast kannatab üldse ET-drag rehve? YouTube'ist nägin kah, mida dtrag rehvid S13'ga teevad. Saan aru, et suvalise rinka-rehviga pole seal lootustki? Peab IPP'ga leppima :) Aga samas pole see ju nagu ebaõiglane. Kui kellelgi nii kõva sidur, rehv, differ ja muud poldid-värgid, et sellele vastu peavad - drag pole ju mingi dünopäev, kus suurim HP "võidab".
Võidab see kes on kiirem. Oma asi kas riskid kastiga või, ebaõiglusest pole siin juttugi. ;)

Postitatud: 14.04.2008 15:33
Postitas zoom1
Astrona kirjutas:
zoom1 kirjutas:Viltu on mul läinud lõppkiirusvõistlustel 2x, ükskord kui kolvid põlesid ja teine kord, kui sisselaske lõdvik lahti tuli meeletu kuumuse pärast.
Klassi favoriit on see kes kasutab E/T drag rehve.
Julm, kui alla minuti sõitu, ja kolvid põlenud, samas ju sellest 90% ajast on kiirus ( ja jahutus) suurem kui maanteel lubatud. Mitu kuud jõid peale seda?
Ei taha kuidagi sama korrata, oled põhi põhjuse kah leidnud?
Kolvid põlesid eelmisel nissanil, julma ei olnud seal midagi, mis sa ikka tahad stock mootorist. Süüde aitas ka kindlasti kaasa, mis oli liiga varajane.
Mitu kuud jõid peale seda?
räägid enda kogemustest? :-D

Postitatud: 14.04.2008 16:03
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:Süüde aitas ka kindlasti kaasa, mis oli liiga varajane.
Mitu kuud jõid peale seda?
räägid enda kogemustest? :-D
Noh kepsu kolinat kunagi tähistasin ühe õhtu ikka :lol:

A mul tundub kah varajane olevat, külmalt on response super, aga soojalt kui alla 2500RPM peal 0 bar peale vajutada, siis kogu masin hakkab kergelt vibrama, või peavadaki S13 vibrama :)?

Postitatud: 14.04.2008 19:07
Postitas jeff01
zoom1 kirjutas: Kolvid põlesid eelmisel nissanil, julma ei olnud seal midagi, mis sa ikka tahad stock mootorist.
Mis ime asi se stock mootor siis on, et temaga sõita ei kannata :roll: Sulavad need kolvid kõik kui asi seades pole. Loodame et saab siis sel aastal sinuga rohkem joonel kohtuda. Tunnistan et enamusjuhtudel on se minu taha jäänud. :)

Postitatud: 14.04.2008 21:27
Postitas zoom1
Kusjuures mul väriseb kah moto kui alla 2000 üritada kiirendada, suht närvi ajab vahepeal. vb audiga ära harjund 1000-2000 pöördega linnavahel sõites :)

Jeff, kui nüüd täpsemalt rääkida siis kolvid ära ei sulanud, katki läksid kahel kolvil rõnga vahelised sooned, vist näitasin ka sulle ükskord. Ei oskagi nagu öelda mis selle põhjus võis olla. Eks ta ole kindlasti nõrgem ka, mitte ainult madalama sulamis temp. kui wiseco vms :roll:

Postitatud: 15.04.2008 9:53
Postitas Astrona
zoom1 kirjutas:Kusjuures mul väriseb kah moto kui alla 2000 üritada kiirendada, suht närvi ajab vahepeal. vb audiga ära harjund 1000-2000 pöördega linnavahel sõites :)
Kui kunagi läpaka külge panen ja rohkem aega on, siis proovin, kas hilisema süütega saab seda äkki pehmendada. A kui väga häiriks, võiks ka nuki andurit korraks hilisemaks keerata :), et veenduda.

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 29.06.2015 18:53
Postitas T6nis
Märgatud tartus ;)

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 29.06.2015 19:05
Postitas zoom1
Nii on, uus mootor, turbo aju jne, seades suht juba, rõhku on ja jõudu nagu oleks :-)

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 30.06.2015 19:05
Postitas zoom1
Pilt

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 04.09.2015 14:03
Postitas Turbopuust
Ilus asi!
Kas räägid mootori spec-ist ning jõunumbritest ka lähemalt?

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 04.09.2015 19:58
Postitas jeff01
Maksimumtõmme oli 338kw ehk 460hp / 566 Nm Rattast ~2 bari juures aga see oli probleemse süütega sest nissani COPid kuumenesid üle. Graafik sakiline boosti all ja mitte süütamine ka selgelt kuulda. Peale poolide vahetust see mure kadus kuid uuesti dünotud pole. Pmt sai see auto "valmis" sest nii 900ste pihustite, 044 pumba, hx35 turbo ja ka stock kepsude piir on kõik üsna lähedal. Minumeelest päris hea alla 2 liitri mootorist 500+hp ja 650NM kui lugeda foorumist kuidas need mootorid kohe mitte kuidagi koos ei seisa. :-D Usun, et vesi metanooli pritsega võtaks 600hp ja 700nm ära 2,5 bariga sest 2,3bar overboost protectionini on käinud ikka kümneid ja kümneid kordi ka 50c IATga ja seisis koos ka siis kui tahtsin deto tõttu süüdet tagasi võtta kuid omanik ei lubanud sest kohe kukkus ka jõud. Kui käib laiali siis selle mootori puhul süüdi end ei tunne :-D

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 08.09.2015 21:15
Postitas sx200
Näeb hea välja ning ilusad numbrid.
Kui väga suur saladus ei ole siis, kelle või mille sidurit Te selliste numbrite juures tarbite?

Jõudu!

Re: Nissan 200SX 1.8T zoom1

Postitatud: 09.09.2015 9:18
Postitas Turbopuust
Väga hea tulemus :-D Huvitav kuidas hx35 Ca-l ärkab. Kas piirajat on ka tõstetud? Tänavale peaks küll olema sellest jõust :burn