2. leht 4-st
Postitatud: 30.04.2008 21:02
Postitas gena
Siiski amordid, mul on LSD ja 16" 225 rehv ja vedrud korras aga amordid pees ja hüppab nii mis kole...
Postitatud: 01.05.2008 1:14
Postitas Siim-R
Saab olla ainult:
Pidamine väga hea-tekib rehvi libisemise ja pidamise vahepealne efekt.
Mootori padjad on läbi.
Kui sul on pehme seguga rehv siis seda hüppamist ei toimu.
Postitatud: 01.05.2008 10:35
Postitas umka
See ongi esiveolise omapara, et ratta ringikaimisel hakkavad rattad huppama, LSD sulle ei aita, sest mulle ka ei aita, pead panema kas motoori amordi ja/voi traction bar

Honda jaoks selline kvaliteetne amort maksab 3500, Hiina jama umbes 1500.-
Postitatud: 01.05.2008 15:11
Postitas Raybert
sain võimsust juurde ja nüüd kadus see ära

Postitatud: 01.05.2008 17:16
Postitas jeff01
Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima. Peale sillatala jäigalt kerega sidumist jälle vähem. Peale torsen diffri paigaldust läheb rohkem jõudu maasse ja rapsimiseks jääb vähem aega aga kui siiski lõhkuma hakkab siis hullemalt kui 1wd korral

Kokkuvõtteks proovin kasutada pehmet pikka käiku (ehk tavaamort ja vedru) et auto rapsimise asemel perse maha tõmbaks aga näis kas see ka õnnestub. Autol tagavedu ja 160kw
Postitatud: 01.05.2008 23:13
Postitas rosco
jeff01 kirjutas:Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.
IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!
Postitatud: 02.05.2008 15:18
Postitas Rommi
mul on kõik alles vahetatud(vedrud -40mm,sach gaasikad ) ja hüppab vaid märja pinnasega. kuival pinnasel on asi hea.
Postitatud: 02.05.2008 16:57
Postitas umka
Postitatud: 07.05.2008 21:06
Postitas _siim_
mul ka sama jama,tänase vihmase ilmaga pidi auto laiali lõhkuma lausa,kuiva peal oli veel enamvähem
sellel lingil näidatud vidina tööpõhimõte jääb kuidagi arusaamatuks.
Postitatud: 07.05.2008 21:29
Postitas jeff01
rosco kirjutas:jeff01 kirjutas:Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.
IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!
Koni kollased peaks ikka hakkma saama aga jah võibolla tõesti ei sobi kokku. Mulle tundub et siin räägitakse kahest erinevast asjast....
St et mul hüppab kuiva asfldiga pidamise piiril (Justkui jõu puudus sest kehvema pidamise korrasl käib rahulikult tühja) aga osadel hüppab märjaga ehk libedama teega.

Postitatud: 07.05.2008 21:40
Postitas _siim_
keegi võiks lahti seletada jah,muidu kuiva ilmaga libiseb,täna isegi foori tagant kiiremini startides kukkus hullupööra lõhkuma,ma ei saa ise ka aru,oletame et puksidest hakkab niipalju mängima,siis peaks just kuiva peal õõtsa niipalju ette vedama kui saab ja sel hetkel kaob pidamine,ning ratas hüppab tahapoole jne jne...
on küll lollilt lahti seletatud aga noh... saate aru küll

Postitatud: 08.05.2008 0:39
Postitas Mihkel
Mul ka varem Bemm laamendas, peale Koni-de installi kadus nagu laamendamine ära, kui mälu ei peta.
Ainult jäigemast madaldusvedrust kasu nagu ei olnud, kuna laamendas sellega ka tavaamordiga.
Postitatud: 25.05.2008 23:20
Postitas Astrona
ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
Postitatud: 25.05.2008 23:24
Postitas Silwer
Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.
Postitatud: 25.05.2008 23:50
Postitas Astrona
Silwer kirjutas:Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.
Ise oled

Ei viitsi lugeda. Kel häda, see kannatab ära mu mööda pandud abipakkumised.
Korralik amort ei lase hüpata. Originaal amordid on kah tavaliselt suht pehmed.
Mõnel autol see raputamine paneb ka segu kõikuma, mistõttu rappumine võimendub.