Siim kirjutas:Jes. Need lahtised otsad mis sl.kollest tulevad on kõik seotud vaakumiga.
Lugesin, et sul kõik õhu torud juba 2.5".
Ostsin nagu kah keiseist selle mõttega selle neetud torude komplekti, kuna cooleril endal lausa 3" otsad, aga tuli välja, et seal on pooled torud 2" ja pooled 2.25" vms. Õnneks coolerist TB'sse oli juba 2.5"
Samas turbol peaks olema 2.5" väljund, aga mulle tundus seal küll rohkem nagu 2" olevat. Loodetavasti 2.25" ja 2.5" vahe on marginaalne, et ei lähe protsentigi võimsust kaduma. Vaatasin ligi 200kw 2.0T opel gt originaal-torusid, need küll üle 1.5" sisemõõdult ei tundunud olevat.
Homme teen rellakaga ruumi juurde, muidu peaks turbost toru tulema
alt 180 kraadi üles
90 kraadi kõrvale
180 kraadi alla, et jõuda rattakoopa ette.
Sealt tal veel ju 90 kraadi ette
90 kraadi paremale minna, et coolerini jõuda.
Peale ühte auku poolraami kohale, loodan saada
90 kraadi turbost ette poole
20 kraadi vasakule, et jõuda rattakoopa ette
20 kraadi alla, et cooleriga ühele kõrgusele
90 kraadi paremale - coolerisse.
ehk siis 360 kraadi jagu vähem põlvesid
Downpiibu sain kah kätte, aga ega elu nii lihtne peagi olema, nüüd 2 nõelaotsa-suurust auku + kõvasti räbu toru sees. Sel vennal oli laual just 200sx plokikaas, ja tegi parasjagu tollele tõukureid mehhaaniliseks hmm, pakkus mulle kah, et siis ühe raksuga

aga ei hakka praegu seda ette võtma - klapivahe paika saamine pidi seal põhitöö olema.
Kes laseks need 2 punkti keevitust piibu peale, ja lihviks keevitusjäägid ära?