2. leht 3-st
Postitatud: 04.06.2005 19:59
Postitas henri
See tuletab meelde eile õhtu kus Estfield joonistas sõõrikuid ning niisama hullas Tartus Rimi kõrval asuvast kontoritarvete poe parklas.
Postitatud: 04.06.2005 22:04
Postitas Priit
[/quote]Mitte küll päris sest jaapanis toimus see ikka mägedes, kus liiklejaid eriti ei olnud ning meil eksides saab auto viga kui mägedes eksid siis lendad pervest alla (kui barjäär kinni ei pea). Nt jaapanis poller ei tee midagi kui driftid liikluseta kohas. Nt parklas õhtuti võib midagi sarnast korraldada, võtaks hunniku koone (vist nimetatakse neid niimood) ja teeks ürituse.[/quote]
su mõtted liiguvad väga õiges suunas, aga on kellestki korraldajat? ise tuleksin kindlasti vaatama, tahakski lähemalt tuttavaks saada klubilistega. ise arvan et parim koht kus joonistada on laagri maksi marketi parkla, suhteliselt rahulikus kohas ja plats on ka suht suur. niiet palun keegi muretsege koonid ja teeme asja ära. minul pole mõtet ürituste alla teemat teha kuna ise ma niikuinii sõita ei saaks ja ma nii uus alles et keegi ei tuleks kohalegi ma arvan:P
Postitatud: 05.06.2005 14:16
Postitas zoom1
Kui selline üritus korraldada siis pealtvaatajaid küll pole vaja, pole vaja liigset tähelepanu äratada.
Postitatud: 05.06.2005 15:28
Postitas Priit
no ma arvan et kui mina üksi juures seisaksin seal ja vaatepilti naudiksin ei juhtuks küll midagi.
Postitatud: 05.06.2005 19:21
Postitas T6nis
kindlasti poleks sa ainuke kes seda vaatata tahaks. Ise arvan et kui midagi korraldada siis ainult s6itjatele

Postitatud: 09.06.2005 1:11
Postitas Priit
noh ja heaküll:P ma siis ei piina teid selle jutuga et tahan väga vaadata jne:)
Postitatud: 30.07.2005 21:13
Postitas Kryger
lõpuks kuskil foorumis selline asjalik drifti teema mida ammu olen otsinud!

. No Offence streetrace.ee foorumile aga imo seal liigne läbu.
Olen ise ka otsinud parklaid kus öösel harjutada, ning saanud ka juba hoiatuse öörahu rikkumise eest. Mendid ei suhtu ikkagi hästi kui kuskil kätt harjutad, ja neile ei ole lihtne selgeks teha ka, et tegelt see on sport!:D
Postitatud: 31.07.2005 20:01
Postitas Taavi
Postitatud: 03.08.2005 14:07
Postitas temp
initial d film päris vaadatav:) natuke rohkem tõsist teemat võiks olla ainult.
Postitatud: 12.10.2006 21:41
Postitas Laisu
T6nis kirjutas:kindlasti poleks sa ainuke kes seda vaatata tahaks. Ise arvan et kui midagi korraldada siis ainult s6itjatele

mingi nädalake tagasi sai käidud 4-a autoga laagri maksis sõitmas, 3xS13 ja 200TQ, saime sõita ehk mingi 5 mintsa, kui esimesed 2 autot juurde tulid, nö "vaatama" ning järgneva 10-15 mintsa jooksul oli neid seal veel.
Kui kusagil mingi sõitmine käib, siis on garanteeritud et keegi seda ka näeb kellel seda näha ei ole vaja, ja edasise töö teevad meie kallid mobiiltelefonid ära
kui tahad kusagil omaette olla, siis mine kusagile kaugele metsa sisse ning looda et mõni seal seenel ei ole

Postitatud: 13.10.2006 9:13
Postitas parm
tere,
kes pealtvaatajaid ei taha siis viimsist suunal tammneeme ja leppneeme on uued siledad (vihmaga hästi libisev) asfalt ning teeääred on ka suht puhtaks nokitud puudest. liikulust on üldislet vähe kui tipptunde vältida.
mõnusad pikad lauged kurvid , soovitan enne paarkorda läbi sõita, et ootamatusi ei tuleks
olavi
Postitatud: 15.10.2006 1:32
Postitas .STX
http://www.driftworks.com/ Siit leiab samuti driftingu kohta

Postitatud: 15.10.2006 15:49
Postitas turbobmw
Postitatud: 16.10.2006 16:02
Postitas Ar21
Ilus jutt kõik ja päris äge vaadata sellist sõitu. Aga ...
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.
Postitatud: 16.10.2006 16:06
Postitas Ar21
[quote="Ar21"]Ilus jutt kõik ja päris äge vaadata sellist sõitu. Aga ...
asfaldil ringrajasõitu tehes on täpselt väljaarvutatud, et iga rehvi libisemalaskmine, olgu see siis külgsuunas kurvides, pidurdades mahapidurdustel ja kiirendades ratta ringilaskmine tähendab ajakaotust võrreldes täpselt pidamise piiris sõitva autoga.
Ka rallis kruusaetappidel ei peeta viimasel ajal enam väga külg ees liikumist kõige kiiremaks võimaluseks, seda küll nende nüüd keelatud aktiivdiffrite tõttu. Aga pole ka praegu näha, et keegi hirmsalt põiki auto teel kurve võtaks. Sõidustiilid ka veidi erinevad eri pilootidel. Aga üldiselt vist vanakooli kruusamehed jäävad üha rohkem vähemusse. Vähemalt WRC -s.[/quote]
Nii,et selles veidi kahtleks kas asfaldil külg ees liikumine on kõige kiirem kuviläbimise tehnika. Samas muidugi jälle suhteline. Kindlasti kõvasti oleneb autost.
Supermotos ju teatavasti kasutatakse sellist tehnikat ka asfaldil, aga rattad seal ju sellises suuresti kruusaseades ju ongi, väljaarvatud rehvid.