2. leht 4-st

Postitatud: 13.05.2005 9:08
Postitas T6nis
miks sa arvad et t2issynt s22stab rohkem ?

Postitatud: 13.05.2005 21:26
Postitas zoom1
Miq kirjutas:aga miks mitte säästa seda viimast mis veel alles on?
Täissünti kasutades ma ei säästa seda viimast mis seal alles on. On olemas ka väga kvaliteetseid poolsünte.

Postitatud: 13.05.2005 22:52
Postitas uhti
Mina eelistan siiski täissünti,sest meil firmas on juba 10a kasutatud Valvoline täissünti ja ühtegi õlist tulenevat probleemi pole olnud 8) Osad autod on ka 30tkm ühe õliga sõitnud ja välja lastes veel täitsa voolab :lol:
ESTfieldil kasutasin Liguy Moli racetech GT1 10w60 Tänu sellele õlile jäi mootor ellu :) :?

Postitatud: 14.05.2005 13:17
Postitas Miq
zoom1 kirjutas:
Miq kirjutas:aga miks mitte säästa seda viimast mis veel alles on?
Täissünti kasutades ma ei säästa seda viimast mis seal alles on.
äkki põhjendaks oma väidet.

Postitatud: 22.05.2005 11:49
Postitas Raivo (v6)
Tekkis kah küsimus et kas dt võib panna tavalist pool sünti või peab olema see speisal dt õli oloema , et mis vahe on tavalisel õlil ja dt õlil, ja õli totja firma on MOBIL- 1

Postitatud: 14.06.2005 22:35
Postitas riceboy
Castrol RS 10w-60 täissünti kasutan...

kõik näitajad on näiteks paremad kui mobil1...

Postitatud: 14.06.2005 23:13
Postitas Ragnar
Samuti tahaks nüüd Agip'i 10w-60 õli sisse panna. Kerdi käest CMF'ist pidi saama ?

Postitatud: 02.07.2005 10:44
Postitas aibast
vanadel masinatel jah kasutati kunagi tavalist mineraal õli :P

Postitatud: 02.07.2005 11:56
Postitas hollow
valvoline kataloog annab 84a. audi 200 KG mootorile õlideks mineraalõlina Turbo V või poolsünt õlina 10w40 täissünti pole ettenähtud
crisp... kui vana su auto siis on, et täis sünti polnud olemas???
Endale käisin ostsin eile valvoline 10w40 poolsündi ära--- ei ole kuulnud ühtegi halba sõna valvoline õlide kohta ja mingi odavaotsa kraam ta ka just pole

Postitatud: 03.07.2005 4:41
Postitas TSIAWD
mis Gulfi õlidest arvatakse? Olen mõnda aega nende täissünti kasutanud (põletanud) ja tõukurid klõbisevad...

Postitatud: 03.07.2005 11:04
Postitas zoom1
TSIAWD kirjutas:mis Gulfi õlidest arvatakse? Olen mõnda aega nende täissünti kasutanud (põletanud) ja tõukurid klõbisevad...
Proovi mingit tuntud tootja poolsünti ja vaata mis siis teevad :roll:

Postitatud: 26.03.2009 10:41
Postitas Jaan
Otsingust leidsin selle kõige ligilähedasema teemana oma küsimusele.
Kas kellegil on kokkupuuteid sellise õliga: BP Visco 7000 Sport 5W-50. Õnnestub letihinnast tiba odavamalt hankida, kas tasuks võtta? Läheks ilma veesärgita turboga mootorile, seega temperatuurid päris kõrged.

Postitatud: 26.03.2009 13:50
Postitas Rommi
Targad sepad väitnud et kui auto on sõitnud üle 120tuh.km siis oleks kõige mõtekam panna poolsünti.
Ise kasutasin penzoili poolsünti, aga nüüd proovin ära õli firma nagu seda on Kuttenkeuler.
Kui keegi teab sellest fimast midagi siis võiks sellest rääkida.

Postitatud: 26.03.2009 14:50
Postitas erikred
minu pannil kerab varsti 400k ette ja kasutan talvel 0w40 ja suvel 10w60 täissünti. Välba ajal juurde valama ei pea, korras mootori eelised :D

Kuttenkeuleri kohta tean niipalju et sigaodav on ta ja kanku peal on igasugu autotootjate kooskõlastustähised vms olemas. Otsi kuskilt ülesse oma autotootja standard mis sinu mootorile ette nähtud ja uuri kas vähemalt sellele spetsifikatsioonile õli vastab.

Muidu julge hundi rind on haavleid täis ja ega ta asjata 4-5 korda maailmanimega õlidest odavam pole.

terv
erich

Postitatud: 26.03.2009 16:03
Postitas Jaan
Selge, sisse läheb Valvoline VR-1 10W-60. Poolsünti kindlasti ei hakka kunagi kasutama. Silindrid hoonitud, muud jupid ka uued, ei näe põhjust.