2. leht 2-st
Postitatud: 21.12.2007 12:41
Postitas Mihkel
Ma rõhutan, et jutt minu käis SAMA KEERME JÄMEDUSE JA SAMMUGA KEERMETEST!
Teemaalgataja lihtsalt ei saanud ise ilmselt aru et need keermed tegelikult erienvad on ja väitis, et keermed on samad.
Postitatud: 21.12.2007 13:31
Postitas Raybert
ärme akka siin vaidlema ega taidlema
ma juba sain enda inimese kes selle ära teeb, nii et võib lukku panna.
Postitatud: 21.12.2007 18:27
Postitas erik
Mis mõttes taielda? Kui algatatakse mingi teema ja ei suudeta sinna konkreetset infot andvat sisu anda, kes siis taidleb? Pealegi on keermeteip ja keermeliim laialdaselt madalsurve liidete hermetiseerimisel abiks. Seda ei saa võrrelda kondoomi lappimisega.
Postitatud: 13.01.2008 11:37
Postitas silver7
Tere.
Usun ,et see probleem on lahendatud.
Teen ettepaneku,et võika ka kirjutada kuidas lahendati,mis tehnoloogiaga jne.Sellisel juhul on see paljudele õpetuseks.Niisama ei ole nendel foorumitel ju midagi tolku kui lahendusi välja ei tooda.
Arvan et koonuskeere oli mingisugune toru toll.Koonuskeermesse ei saa silindrilist detaili keerata ,vastupidi küll.
Silver.
Postitatud: 13.01.2008 21:37
Postitas Fos
asi sai lahendatud nii, et kuna tegu oli silindrilise keermega anduril, siis keermestasin lihtsalt koonus-keermestajaga üle.
Õpetliku vast nii palju, et liialt kisa kära lihtsa asja pärast pole mõtet teha. Lihtsalt peab teadma, mis keeret vaja on.