2. leht 2-st

Postitatud: 30.12.2007 1:41
Postitas Mihkel
Tegin endale DIY õpetuse järgi ühe kodukootud boost controlleri ja sai seda ka bemmi peal täna katsetaud.
Siiani katsetatutest on see neist kõige etem ja mina isiklikult bemmi controllerit rohkem ei torgi.
Vaja veel datalogiga kontrollida, kas spoolu-pis ka mingit vahet on võrreldes üldse ilma acutatori juhtimiseta.
Tegin signal lock bleederi augu ilmselt liiga suure (1.5mm kuna väiksem trelli padruni külge ei hakanud) ja
tõmbasin takistuseks hiljem väikse nipuka augule ette, tundub et sai hea aga maybe on ava nüüd liiga väike.
1mm on ilmselt paras.
Kardan lihtsalt seda, et mul on boost creep, siis liiga suure bleeder ava tõttu võib lõpus boost liiga kõrgeks tõusta.
Praegu on ilusti ~0.9bar max lõpus aga keerasin juba algusest 0.8bar peale asja.

Ostsin "in case" kahe controlleri materjali ja homme vast teen teise ka valmis, saab Subaru ka normaalselt boosti hoidma.

Prooviks peab nüüd Hydroscandi omale ka bleeder-i augu tegema.

Postitatud: 30.12.2007 13:05
Postitas reiks
Mihkel kirjutas:Tegin endale DIY õpetuse järgi ühe kodukootud boost controlleri ja sai seda ka bemmi peal täna katsetaud.
Siiani katsetatutest on see neist kõige etem ja mina isiklikult bemmi controllerit rohkem ei torgi.
Vaja veel datalogiga kontrollida, kas spoolu-pis ka mingit vahet on võrreldes üldse ilma acutatori juhtimiseta.
See DIY oma töötab minul igatahes väga hästi. Ei mingeid tõrkeid. 8)

Postitatud: 30.12.2007 16:37
Postitas ahto42
endal töötab ka väga hästi, tegin 0,8mm augu. muidugi kui asja edasi aretada, siis võiks selle augu ka klapi süsteemis teha, et kui täis gaas siis auk kinni kui pedaal vabastada siis auk lahti jne

Postitatud: 31.12.2007 15:52
Postitas Mihkel
See auk on seal tegelikult suht olematu suurusega ja sa kompenseerid selle augu lekke ju vastavalt vedru pingele.