Manual Boost Controller (MBC katsetamine)

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegin endale DIY õpetuse järgi ühe kodukootud boost controlleri ja sai seda ka bemmi peal täna katsetaud.
Siiani katsetatutest on see neist kõige etem ja mina isiklikult bemmi controllerit rohkem ei torgi.
Vaja veel datalogiga kontrollida, kas spoolu-pis ka mingit vahet on võrreldes üldse ilma acutatori juhtimiseta.
Tegin signal lock bleederi augu ilmselt liiga suure (1.5mm kuna väiksem trelli padruni külge ei hakanud) ja
tõmbasin takistuseks hiljem väikse nipuka augule ette, tundub et sai hea aga maybe on ava nüüd liiga väike.
1mm on ilmselt paras.
Kardan lihtsalt seda, et mul on boost creep, siis liiga suure bleeder ava tõttu võib lõpus boost liiga kõrgeks tõusta.
Praegu on ilusti ~0.9bar max lõpus aga keerasin juba algusest 0.8bar peale asja.

Ostsin "in case" kahe controlleri materjali ja homme vast teen teise ka valmis, saab Subaru ka normaalselt boosti hoidma.

Prooviks peab nüüd Hydroscandi omale ka bleeder-i augu tegema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
reiks
Postitusi: 34
Liitunud: 24.10.2007 16:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reiks »

Mihkel kirjutas:Tegin endale DIY õpetuse järgi ühe kodukootud boost controlleri ja sai seda ka bemmi peal täna katsetaud.
Siiani katsetatutest on see neist kõige etem ja mina isiklikult bemmi controllerit rohkem ei torgi.
Vaja veel datalogiga kontrollida, kas spoolu-pis ka mingit vahet on võrreldes üldse ilma acutatori juhtimiseta.
See DIY oma töötab minul igatahes väga hästi. Ei mingeid tõrkeid. 8)
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

endal töötab ka väga hästi, tegin 0,8mm augu. muidugi kui asja edasi aretada, siis võiks selle augu ka klapi süsteemis teha, et kui täis gaas siis auk kinni kui pedaal vabastada siis auk lahti jne
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See auk on seal tegelikult suht olematu suurusega ja sa kompenseerid selle augu lekke ju vastavalt vedru pingele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta